Anketa:
Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?
Porovnanie motocyklov:
Vyber motocykel pre porovnanie:
Vybrané motocykle
Foto: | |
Odstráň z porovnania | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Jawa |
Model: | 350 typ 18 (Pérák) |
Rok: | 1955 |
Kategória: | Klasika |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (2T) |
Objem: | 344 ccm |
Max. výkon: | 13.87 k (10.20 kW) / 4000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 58.0 x 65.0 mm |
Palivový system: | karburátor |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 4-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | polbubnová |
Priemer bŕzd vpredu: | 160 mm |
Pneu vpredu: | 3.00-19 |
Brzdy vzadu: | polbubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 160 mm |
Pneu vzadu: | 3.00-19 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 120 kg |
Dĺžka: | 2010 mm |
Šírka: | 600 mm |
Výška: | 954 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 115 km/h |
Spotreba paliva: | 3.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 295 km |
Poznámka: | |
Poznámka: | Pérák je stroj, ktorý Jawu snáď najviac preslávil. V čase II. svetovej vojny mala továreň vojenský výrobný program a nesmela vyvíjať motocykle. Aj napriek tomu skupina vývojárov navrhovala nový výrobný program. Prototypov vzniklo počas okupácie veľa, dvoch aj štvortaktných, s rôznymi objemami motorov. Zakláňa vývoja bol opravárenský závod Jawa, tzv "Chytrovna". Neskôr bolo pokračovanie prác v Prahe ťažké, preto sa pokračovalo u Antonína Vitvara v Novej Pake. Po konci vojny začala produkcia montážou predvojnových modelov zo skladovaných dielov. |
Najnovšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!