Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (41 hodnotení)
Diskusia k článku: Practe sa z cesty, letí Honda CB1000R
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Motorka je to fajnová, akurát pochybujem, že by sa za ňou za cenu 325 litrov len tak zaprášilo, nakoľko dnes už vie každý počítať, sme v colnej únii a u susedov napr. v Čechách sú motky podstatne lacnejšie ako na Slovensku, napr. funglový B-King za 246,- litrov českých ( o Taliansku a cenách motoriek tam ani nehovorím ) Cenotvorba motoriek u slovenských predajcov pravdepodobne kalkuluje s určitou formou fanatickej slepoty slovenských zákazníkov , resp. predajcovia si zakalkulujú do cien aj dátum narodenia starej mamy V každom prípade by sa mali aj Vážení pisatelia týchto PR článkov porozhliadnuť na webe, aby zistili, kde je sever No, ale zasa chápem, že žiadny importér mi nepožičia motku na "testovanie" ak mu nebudem robiť za oplátku reklamu, niekedy aj riadne vlezlú. Objektivita je aj tak veľmi relatívny tovar. Ale ináč, pochopenie a mier, v trhovom hospodárstve treba byť aj trošku kurva predajná, kto nechváli, nejazdí |
Hodnotenie: Honda sa pochlapila s dizajnom. Konečne pekný moderný naháč od Hondy. |
Romanka netuším o čom hovoríš ak zostaneme pri faktoch tak CB 1000 R Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (06.08.2008 10:24) |
Romanka, tu su fakty: |
Hodnotenie: Balzam na moju ubolenú dušu po paródii na test VT750. Na CB1000 som ešte nejazdil, ale pocity ktoré opisuje Tino, presne poznám z CB1300. Až na tie obavy z veľkosti a hmotnosti. To je ale logické. |
Hodnotenie: Vadim, To co sa nevidi na Scandinavskych cestach ... |
slobo: Plameňovlasé ježibaby? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (06.08.2008 10:58) |
,skacka, mi to video ... |
Mna ten novy dizajn nejako nesedi. Ovela viac sa mi pacili tie stare nahace s okruhlimi svetlami. Asi som staromodny. |
Videjko som si pozrel až teraz" |
Hodnotenie: krasna moto...test iste tiez dobry nestiham citat ale foto su |
Hodnotenie: Testík pekný a objektívny.Pre mňa je Yamaha FZ1 krajšia motorka (Fazer FZ1 je ešte krajší)a z rovnakého objemu dáva o 25 koní viac i točivý moment má o dosť vyšší .A keď tak pozerám ešte aj o 15 000sk lacnejší |
Hodnotenie: K recenzii sa nebudem velmi vyjadrovat, pacila sa mi... vyjadrim sa k videu: pacilo sa mi, ale chlapci: nedalo by sa nieco robit s hlasitostou zvuku? Ved predsa nemoze byt velky problem dat na jednu uroven hudbu a komentar, ked uz nemate tie male mikrofony, ale tocite komentare priamo cez mikrofon kamery... (samozrejme moja pripomienka plati aj pre buduce videotesty) |
Vadim: dik. tvoja pochvala je u mna najvyssi level ocenenia. |
Hodnotenie: velmi podarená motorka, video aj fotky su super! Upravené 1 krát. Naposledy upravil JanciXX (06.08.2008 18:01) |
jaká dobrá motorka, to chodí len po zadnom to musí byť iná mašina ...MAN |
ak velkoobjemoveho nahaca od hondy tak jedine X11 Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (06.08.2008 18:35) |
Hodnotenie: ahoj chcel by som napisat k tomuto designu na cb1000r tento model sa vyraba v taliansku ako aj hornet a cbf a toto je prvy model na ktory povolila honda sravit kabat priamo talianom preto to ma taky design piranka |
Hodnotenie: Neni co dodat. Uz len cakat, ci ju nedostanem do daru |
raptor mal som tu cest jazdit na X11 a mozem potvrdit ze super motorka, len treba si zvyknut na miernu nadvahu. ale ta sila vsetko vynahradi. Skoda ze ich je malo na cestách |
no ak chces mame dve na predajni ciernu tu zelenu beeeee a peknu ciernu tak si prid osahat alebo sadnut konecne budes mat daco poriadne medzi nohami aj ja uz som mal lebo sa musim v ramci prace vozit na motorke boze ake utrpenie hihihihi |
Noo, par tvrdeni o tej pruznosti by som ubral... Niezeby to bolo dolezite, ale R1 ma pruznost zo 100-140 za 3.2sek. Dizajn sa mi cekom paci, pristrojovka totalne otrasna v Yamahe uz prisli na to, ze dig. ot. je cocotina, mozem potvrdit |
len si zabudol ze honda dava k tomu doplnky alebo co si vyberes v cene 30 litrou |
Hodnotenie: ... motka sa mi celkom páči, najviac biela, ak by som sa nekedy vrátil k náhačom viem si ju predstaviť v garage ... |
Hornety sa mi vždy páčili až do chvýle keď prišli s tým novým dizajnom proste mi to nič nehovorý u mňa majú mínus za dizajn. Japonec je japonec, talian je talian, ale keď sa niečo skrýži je to jednoducho bastardo. Je to len môj osobný názor tak narážky na moju adresu vynechajte. |
Hodnotenie: jedna z najkrajsich motoriek ake som kedy videl!!! Nemam slov.. krasa!!! |
Hodnotenie: fakt pekna motorka vizera suprovo aj cela je cmuk |
Hodnotenie: Motorka skutočne pakná, napísané tradične veľmi dobre, niet viac čo dodať. |
Hodnotenie: Fajn test, snad len vyhrada ku rozpornemu dojmu medzi textom a videom. Ak by som to nevedel, tak by som mal pocit, že test a video robili 2 skupiny ludi, ktore o sebe navzajom nevedeli. V teste mnoho chvaly, video však venovane hlavne kritike a slabšim strankam. Ešteže ste to zachranili poslednymi vetami na konci Inak fajn test aj motorka Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lovejoy (07.08.2008 10:49) |
Hodnotenie: test pekny, video dobre, ale fakt mi vadia wheelies v premavke, najme teraz ked su take negativne nalady proti motorkarom... |
Ten design ma neoslovil ... viac sa mi páči nový Zed 1000. Upravené 2 krát. Naposledy upravil vmax (07.08.2008 11:20) |
Majo: Porovnávaš SS s naháčom? |
Vadim : ja nie, autor. Pocitove testy nie su dolezite su to recicky. Merania su dolezite. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (07.08.2008 14:21) |
Hodnotenie: MajoKE skuste si toto s dvojvalcom? |
Hodnotenie: ja by som si tam ten analogovy otackomer vedel predstavit, hlavne pri pohlade zpredu na ten maly stitok zakryvajuci "budiky" ... ale aj ten digital je fajn |
Test obsahovo velmi dobry, len mi prekaza ten jednoliaty text. Chcelo by to viac clenenia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil husek (07.08.2008 14:24) |
husek: Veď je to tam napísané: Šturec |
v tom pripade sa ospravedlnujem majovi a srdecne pozdravujem autora clanku |
Hodnotenie: páni a dámy, druhý týždeň mám bielu v garáži .. samozrejme len v noci ... autor článku má úplnú pravdu, môžem potvrdiť ... je to riadna strela Upravené 1 krát. Naposledy upravil pangy (07.08.2008 15:02) |
Awia, Tino, |
Hodnotenie: no neviem, aj na dvojvalci ked si zmyslim obehnut toho slimaka predo mnou staci len otocit plynom V2 1000 ma vacsi krutak ako CB |
Hodnotenie: Veľmi dobré čítanie a naviac pravdivé. Na mojej CB - čke mám najazdených 1350 km a zatiaľ sa mi nepodarilo škrtnúť štupľe na stupačkách (no vyvádzali ste poriadne), zadné svetlo mi svietilo 3 dni - čakám na telefonát z HONDA RP MOTO Prešov kedy dôjde nové. Čo sa týka brzdového účinku, mne sa tie brzdy zdajú až príliš silne a stalo sa mi, že pri jezde zo spolujazdcom (90+120 kg) som pri prudšom pribrzdení dostal predné koleso do šmyku..... - našťastie som to ustál) |
MalyMirec: |
Mal som tu cest s RSVckou, ale neviem, ci by dokazal mat hornet lepsi nasup na 3 od 4t. otacok. |
OPRAVA |
Nechapem ten digitalny otackomer, nie je nad riadny analogovy. |
Keď už je reč o B-kingu. Jazdil som ho na Hungaroringu, je to ale ina liga. Veľká ťažká obluda oproti CB 1000 R. Nevravím, že zlé ale obludné rozmermi aj hmotnosťou a navyše s prebytkom krútiaku všade. Tiež je riadne poladený na spodok... |
Awia nikomu ten nazor neberiem. |
MalyMirec: |
Este mi vysvetli, co si myslel tym "hajzlikom". Akoze ho neobehnem dost rychlo? |
Este ma napadlo, ze chyba tu graf z motorovej brzdy. |
Hodnotenie: Awia : mne pri naháčoch ide viac o feeling rachot medzi nohami taká neokrôchanosť, kľudne trhanie , hladké V4 nech si montujú do TOUREROV typu FJR, GTR ... niečo ako M1 alebo Monster SR4 to je naháč ako má byť toto je veľmi uhladené a precízne funkčné čo môže niekoho časom nudiť, myslíž že sa z tohoto raz stane legenda ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil vmax (09.08.2008 22:22) |
uplny suhlas s Vmaxom. |
Hodnotenie: Veľmi pekne spracované. Oceňujem zladenú formu a obsah videa. Je to skutočne posun oproti stavu, kedy sa takéto videá nachádzali len na You tube v nejakej hispánčine. (zimné hľadanie testovačiek nového TA) |
vmax, matus: |
Hodnotenie: tuto moto, ked som videla v CarCare /dealerstvo Hondy/ v ZA, tak som sa zalubila - doslova....polovicka mi prepaci |
zoznamka: Upravené 3 krát. Naposledy upravil danopanci (13.08.2008 22:50) |
pomalá jazda na zadnom - je potrebné si to pozrieť do konca: Video: Pomalá jazda na zadnom |
Hodnotenie: Par postrehov zo skusobnych jazd - vyskusal som kus v zabehu bez ABS a neskor po rozlezani sa pocitov v hlave kus po zabehu, vymene oleja s ABS. Plusmi su na tisícku zarazajuca a skutocne az hrava ovladatelnost, prevodovka nakratko odstupnovana, myslim ze stary Hornet 600 do roku vyroby 2006 - len s nim s nim to totiz z nahacov osobne mozem porovnavat - bol tazkopadnejsi a to uz je co povedat. Tu som mal pocit, akoby litrovy motor namontovali do ramu nejakej lahuckej stodvadsatpatky, parada. Vyborny posed ako sa na sportoveho nahaca patri - ruky nasiroko, predomnou nic, pocit, ze sedim nad prednym kolesom, vsetko tam, kde ma byt, prakticky ziadne zvykanie si na rozmiestnenie ovladacov, pacok atd. Super elasticky a tocivy motor - nulove cakanie na odozvu motora, nikde ziaden prepad vykonu pocas akceleracie. NAJLEPSIA prevodovka zo vsetkych moto, na ktorych som sedel, a to vratane tej, ktoru prave pouzivam. Prvy - nezabehnuty kus ma prijemne prekvapil, ale az ten zabehnuty ma motoricky uplne dostal. Ten hrb na sedadle tam naozaj musi byt, inak by som asi so svojimi 70 kg uletel.. ABS neprebliklo ani pri plnom brzdeni na vlhkej a studenej ceste. Mini predny stitok spolu s pristrojovou doskou vela vetra nerozrazia, takze napor vzduchu je citelny a hlava v prilbe riadne otazieva, cez 160 km/h som uz bol permanentne zalahnuty a schovany za klucik a privesok. Do mesta a stredne vzdialeneho okolia je to paradicka, na dlhsie cesty davam hlas inym, na to urcenym strojom. Minusmi su pre mna uz spominane spataky a farba podsvietenia pristrojovky, pri zamracenej sedej oblohe ziaden kontrast. Moje zhodnotenie |
Hodnotenie: CB 1000R je dobra masina ... mozem povedat... pekna ... ale neni velmi sportova ... chyba jej top end... |
Hodnotenie: Ja musim povedat, ze opticky som este asi hnusnejsiu vyfukovu sustavu nevidel, je to subjektivny dojem, ale proste mi to nedalo... a to teda ja celkovo nejak na motocykle nekidam, lebo zazitok je to, co sa pocita... . |
Hodnotenie: osobne sa mi paci - motorka, test a najma video. to je stale lepsie a lepsie . |
chrene> To je čisto individuálne, ja som svojmu dvojvalcu (GS) dosť neverný počas sezóny... Ale každé ma niečo do seba od 1 do 6 válcov... |
Hodnotenie: chalani super,dobre fakt aj foto aj Video.Toto sa mi paci,treba povedat aj to co je dobre aj to co zhruba komu nesedi,je to ozaj krasny stroj a aj dobre sa ovlada.Viezol som sa na nom a sedel ako rit na serbli aj ked na vsetko si treba zvykat,ja mam sice len 174cm ale nemal som problem.Dizajn je brutal mne sa paci,a motorka tiez.Keby boli peniezky berem ju hned Ano ten vykon je podla mna na mieste,taha super uz od spodu asi oto im islo,nema zmysel to tahat vysie ked su na to ine motorky |
Hodnotenie: fakt paradna motorecka aj super spracovane video a clanok |
iba taky postreh, v texte pisete brzdy prebrate z Fireblada a video, ze podobne brzdy sa montuju na CBR 600... tak ako? ja tipujem toho fireblada... |
maTooB: |
Ja som tie brzdy premeriaval priamo v Honde na salóne - sú rovnaké až na brzdový kotúč, ktorý je u FIREBLADE o 10 mm väčší |
Konečne poriadny doplnok Upravené 1 krát. Naposledy upravil danopanci (12.09.2008 22:40) |
Hodnotenie: zdravicko... zatial som nemal moznost na CB sediet...ale myslim ze aj keby som mal asi by som nezistil... tak by som sa rad spytal panov ci damy co na tom jazdili ci nie je problem moja vyska 192cm pre tuto masinku... no skraatka ci by som sa na nu nejako naskladal... inak recenzia good one... |
Hodnotenie: neviem neviem...mne jazdenky rezu viac...tak starsie moto na ktorej vidno ze skutocne za nieco stoji...toto mi pripada ako model do vytrinky...neposkriabat,neznicit,... =NEJAZDIT Upravené 1 krát. Naposledy upravil step1 (17.10.2008 23:26) |
Branley: mam 196cm a vpratal som sa tam. dokocna som sa citil v pohode a pohodlne. Ale isiel som len cca 6km. |
Hodnotenie: ked som ju videl nazivo velmi sa mi zapacila |
Hodnotenie: Honda že má pekný dizajn? Ten výfuk je na a motor z Firebladu-175 koní- ná len 125(nie žeby to bolo málo,ale na liter by som cakal viac ) A motorka ako celok? Kópia Ducati, aj to zadné koleso je kópia.... Na B-King jednoznačne nemá. PS: Honda robila kedysi tak pekné bajky,no teraz sú na |
Twoface hovori z teba slovo skuseneho odbornika. Urcite mas na nej odjazdenych kopec km. Tych 125koni je tam pekne naskladanych a motor vyladeny ako sa patri, nikdy som nemal pocit z nedostatku vyykonu...skor sa mi zdalo ze zbytocne to furt behalo po zadnom k designu sa nebudem vyjadrovat, vec vkusu... |
Hodnotenie: Kokooos...kolko odbornikov tu je? Keby tak kazdy napisal clanok.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kalupko (21.11.2008 17:47) |
Twoface - po prečítaní Tvojho profilu som pochopil, že už pár motoriek od Japoncov si zodral a neuspokojí Ťa nič, len úplná špička a hlavne poriadne nadupané MUSCLEBIKE |
Platz 1: Kawasaki Z 1000 |
Hodnotenie: Chyba v udajoch, v porovnani technickych parametrov pod clankom |
Hodnotenie: dik za skvelu recenziu. idem si pre zlto-zelenu CB1000R zajtra alebo v pondelok uz sa tesim |
Hodnotenie: krasna moto, tie nove vyfukove systemy su otras, ale s tym akrapovicom super, som fanusik dvojvalcov sv,vtr,..ale toto by som si vedel predstavit v garazi |
tak po 600 km s CB1000R zatial velka spokojnost - mesto aj mimo mesto nad 130km/h je to ale dost otravne kvoli chybajucej kapotazi ale aspon je to taka mentalna "brzda" |
... vyskúšal sem , potom následne aj po výmjene zadnej rozety za menší sice sem porovnával iba na pár kilometroch ale celkový dojem na jedničku ... |
Hodnotenie: Bandit 1250S Beschleunigung 0–100/150/200 km/h: 3,6/6,5/14,2 s Upravené 1 krát. Naposledy upravil tibor13 (28.07.2010 20:09) |