Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: 



(18 hodnotení)
Diskusia k článku: AJP predstavilo produkčnú verziu Rally cestovného endura AJP PR7 600 2016
|
Hodnotenie: Tento projekt sledujem už od kreslia cez dosky. Veľmi som na to zvedavý a fandím tomu |
|
Hodnotenie: nooo celkom pekne vyzera. |
|
Hodnotenie: je tolko jednovalcovych endur neznicitelnych starych, novych od vymyslu sveta. Nech mi niekto da jeden dovod preco za toto dat 9tis euro? |
|
Hodnotenie: Deluxa ale zadanie asi nebolo postaviť dobré enduro, ale dobré cestovné enduro na neasfaltovú turistiku a hobby rally jazdenie. A vyzerá to že sú k tomu zasa o kúsok bližšie. |
|
Hodnotenie: Dufam, ze sa to uchyti a nakopne to aj inych vyrobcov aby postavili nieco podobne. |
|
Hodnotenie: Re: tryskac: guuugel ti doma zakazali stryco? |
|
Hodnotenie: Re: Deluxa: je tolko jednovalcových endur starých, tažkých, slabých, s nahovno podvozkom že tažko nájsť jedno poriadne |
|
Hodnotenie: Re: Deluxa: Ja si naopak myslim že nie je také žiadne. Poriadne enduro, kvalitny podvozok, ochrana jazdca, cca 150kg,... Vsetko treba poriadne doma dorobit, prestavat. Posledne bolo KTM LC4 Adv |
|
Hodnotenie: Vyzera naozaj dobre. Ak bude aj aj tak kvalitna, ako dobre vyzera, tak by to mohla byt najlacnejsia moznost, ako sa dostat k "rally" look-u. |
|
Hodnotenie: tak ak to bude aj dobře jazdit , konécne netřeba doma lepit a pripravovat,,,,,,,,,, |
|
Menton ved práve, že nechcem info od gúgeľa - tabuľky, ale skúsenosti od používateľov. Čo viem tak tú husku tu spomínal asi lenbedna a aj to ju mal vtedy ešte novú. |
|
Nemá to náhodou rám z viacerých rozoberatelných kusov ? |
|
Hodnotenie: Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630 |
|
Re: tryskac: co ja pre teba nespravim? |
|
Re: Asfalt: ja by som viac veril tomu manualu, ako clanku na MR |
|
Manual som na motorkári.cz nenašiel. |
|
Údaje v teste SMS sú od importéra navyše z testu citujem z tabuľky : |
|
Nič proti vkusu niekoho iného, ale za mňa je ten dizajn na |
|
Re: Awia: a ta vymena oleja uz nie je servisny ukon? A podla oficialneho servisneho manualu je tam toho minimalne na kontrolu celkom dost. To akoze spravi Dobra vila cez noc v garazi zadarmo? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (16.11.2015 9:19) |
|
Re: Menton: Neviem akú výmenu oleja riešiš. 5000km terénnych mám problém dať za celú sezonu |
|
Re: alexa7: a nepleties si kategorie a zameranie? |
|
Hodnotenie: Kazda novinka v tejto kategorii ma tesi. Len nechapem tu hmotnost. Ved tolko vazila dnes uz 15 rokov stara LC4 640 ADVENTURE |
|
Re: Menton: neviem aký je problém povoliť pár šrobov a vymenit olej. Za ten pocit že ju bez problémov sám postavím, ked sa niekde zvalím, to stojí |
|
Re: alexa7: problem nie je vymena, ale logistika. Musis si nabalit este olej, co su len dva litre (2kg), ale vozis ich cely cas, lebo samozrejme potom pouzity ekologicky zlikvidujes az doma. A cca 10.000km je cesta na Kaukaz, ak ides dalej, potrebujes este viac oleja... |
|
Re: Menton:To je ale dosť extrém. A oni tam čím mažú , kačacou masťou? |
|
Toto je mi blízka téma... Už od začiatku tohto roku skladám do šróbiku rozobratú LC4. Po rokoch čiastkových úprav a vylepšení som sa rozhodol to spraviť od podlahy... Oholil som to na rám a išiel od začiatku: opieskovať, nastriekať, skladať...Motorka už je pojazdná, na začiatku budúceho roka by to malo byť vo finálnej podobe v stave, v akom to mám vysnívané. Môj "dreambike". Preto viem o čom hovorím... |
|
Re: Menton: s tým Kaukazom si to nemyslel vážne. že nie? minimálne, čo sa týka jazdy tam na 1-valci. |
|
Re: Meinl: nerozumiem... |
|
Hodnotenie: Landal má pravdu. |
|
Re: Meinl: ale ano, myslel som to uplne vazne. Prave tam, alebo aj ten Magadan je ta dilema, aka moto je vhodnejsia. Mozno 2/3 cesty by sa ti urcite lepsie islo na niecom, ako Landom spomenutom 1200GS, lebo pohodlie, zbalenie, velka nadrz a podobne. Ale zvysnych 1/3 cesty by to bolo urcite lepsie na "lahkej koze" ako tuto predstavovana AJP, lebo tazsi teren, dvihanie a tak, ale zas sa tazsie balis a tvrda lavica na sedenie... Chodia to chalani aj na velkych GS, aj na lahsich jednovalcoch, nic nie je idealne a Arabela svoj prsten na zmenu moto nikomu nechce pozicat |
|
Hodnotenie: nechcem vam do tejto rally temy moc kecat, evidentne v tom ficite, ale par poznamok. Motorka mi pripada ako smejd. |
|
Hodnotenie: vidim to podobne ako choki. |
|
Re: Landal: lando, ta moja poznamka bola namierena na Mentonovu poznamku ohladom vyuzitia tohto biku na cestu na Kaukaz. Full loaded. Trochu o tom pochybujem. A vobec by ani nemusel byt nalozeny. Mam taky dojem, ze prejst na tej lavici 1000 km a na moto by som nesadol dalsi rok. Jednoducho to nie je cestovatel a nikdy ani nebude. Ma to byt hobby rally bike. |
|
Matus:Vlastnil som od nova KTM 625SXC bola lahšia a silnejšia od klasickej LC4. Nikdy nezabudnem na to sklamanie ako som presadol na novu 690. Tie kone +10 neboli nikde, a trebalo to točiť..A taká trápnosť že prepínač máp......Možno treba brať do uvahy aj takú vec že čo ked AJP bude jednoducho lepšia motorka ? Záhadou mi je, že sa dá z fotky posudiť pruženie, rám, rajdy, okuliare |
|
Alexa> zeby tazsie sprevodovanie a plus 30kg oproti SXC...? |
|
Re: matus: 😃😃😃 tak a teraz som prepalil. Nedocital som tu tvoju prestavbovu cast. Uz som myslel, ze ides stavat replicu 😃 |
|
Re: matus: Mal som SXC, nie EXC /predchdca 690/ len bola rejsovejšia od klasickej LC4. |
|
kedysi sa vyrábali hobby endura niečo ako TT či XR, LC4 a cendurá typu XRV, XTZ. |
|
Hodnotenie: Konecne motorka, po akej kazdy tuzi vo vsetkych diskusiach o tazkych a nemotornych GSach, 1190kach a SuperTenerach a jasne, slovak hned z fotky vidi cinsku kvalitu motora, z fleku je mu jasny zly ram, Sachs je zrazu no-name podvozok atd atd. |
|
Dneska som v garáži pri práci na LC4ke začal výmenúvať náklady na jej stavbu, resp. postupnú prerábku a ND za posledné 3 roky. Mám síce náhradné predné tlmiče, náhradný zadný, sadu kolies, náhradný motor a neviem čo ešte, ale... Stále je to moto rok 1998 a nič z toho už nové nebude ani po neviem akom repase, a celkový náklad je tesne pod predpokladanou cenou tejto novej mašiny. Ak by som dvom kamošom, čo mi neskutočne pomáhajú a urobili mi hrozne veľa vecí, mal za ich robotu zaplatiť, tak som už zrejme nad. |
|
Re: tryskac: cez 230kg mali uz aj XTZ a XRV |
|
Hodnotenie: Za mňa palec hore. Už len testovať. |
|
Re: Menton: to je síce pravda ale už rád prepustim pozíciu exota nejakému nástupcovi |
|
Menton - XTZ 660 nemala ani natankovaná do plna 230 kg - v štandardnej výbave z fabriky. Po Turatech tuningu možno hej |
|
Re: satanokky: tryskac pisal o moto kedysi, cize logicky pisem o vahe dospelackej XTZ750... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (18.11.2015 22:41) |
|
Work In Progress Video: AJP PR7 - adventure / Rally 600-vka] |
|
Re: Menton: TAkže pre teba XTZ660 nieje moto z čias "kedysi"? Či objem 660ccm a jeden valec nieje dosť na moto? |
|
www.moto.it/fiere/ajp-pr7-650-adventure-a-eicma-2016-fo... |
|
[ |
|
Hodnotenie: dieru v kyvke prelepiť Vikingom kôli blatu, také osté späťáky mám na babete 0:29 končím nuda idem čeknúť radšej motoporno |