Anketa:
Nové oficiálne videá:
Čínsky stíhač v meste JL125T-13B - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuČínsky stíhač v meste JL125T-13B - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (2 hodnotení)
Diskusia k článku: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokČínsky stíhač v meste JL125T-13B
Prajem vela stastnych kilometrov na tomto Cinanovy. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
a) Manuál len v angličtine ťa nema mrzieť, ale máš nekompromisne od predajcu žiadať slovenský preklad. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Vela štastných kilometrov na skutriku . |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Napísal si to dokonale je mi jasné že by som si túto motorku nekúpil ani za nič Ale nebuď smutný pre teba je predsa ideálna a to je hlavné no nie |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Priatelu, ked som cital tu pasaz, kde popisujes, co vsetko si na nej za 2000 km opravoval, bolo mi az spatne. Derava podtlakova hadicka, svetlo sa neda nastavit, brzda je z nekvalitneho materialu (a zrejme aj konstrukcie, hapci, je to pravda), nedosadave plasty, proste katastrofa, cim je teda "skutocne vynimkou spomedzi ostatnych cinskych skutrov"??? Nechcem ti brat radost z jazdy, ale tak, ako sa neda nastavit svetlo, tak sa dost pravdepodobne neda ani nastavit karburator, takze ked sa nieco s motorom stane, nikto ti ho neopravy Mal si si nechat poradit od kamaratov, ale teraz je uz neskoro, nech ti sluzi co najdlhsie a ked budes mat 10 000 km, napis, ako sluzil, to bude konecne poriadny test, aky tu s cinanom este nikto neurobil a potom nas mozno presvedcis... |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Ahoj. Prajem ti, aby si mal také šťastie ako ja. mám na číňanovi 11000km. Viac na |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
no ja mam akesik predsudky a od cinana by som nekupil ani tenisky |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Zacalo to optimisticky: |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
S číňanom nemám žiadne skúsenosti. S číňankou áno, ale je to moto klub. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Doplnim par skusenosti s cinanom - ARN125. Tiez som dlho vahal - financne to vydalo tak okolo hondy 100ky Lead. Nakoniec som predsa len vzal Keewaya. Dovod? Krajsi dizajn (Honda X8R). Od aprila teda tento skuter "testujem" kazdy den. Od JL, Yuki a pod. sa odlisuje typom motora - tie maju 152QMI, tento 153QMI (podla info by mal byt vyrabany podla noriem iso, pre EU, ale to len na okraj). Odpoveda tomu aj trochu vyssia cena. Co sa tyka plastov - su prevedene kvalitne, na nich je dokonca vyrazene Made in Japan.... Do dnesnych 3100km jedina zavada - nefukcna ziarovka v blinkri. Spotreba 2,6 - 3,1 l/100km. Max. 95km/h, ale zvlada ju v kuse i 2 hodiny. Piskajuci predny kotuc je tu tiez normalka... Inak som spokojny - plne suhlasim s tym synonymom - stihac v meste.... Co sa tyku vykonu - neoplyva nadbytkom, ale so mnou z BB na Donovaly v pohode 80-90, v najtazsich usekoch 60-kou. Prijemnym doplnkom je tam alarm a dialkove. Co sa tyka svetiel - naprosto v pohode, ma paralelne 2 ziarovky... Prajem vsetkym este par dni vhodnych na jazdu, i ked rano je uz na rukavice... |
Odpoveď
OK. Ospravedlňujem sa všetkým čitateľom, ktorým som svojím článkom zvýšil krvný tlak. Je pravda, že po najazdených 2000 km sa nedá hovoriť o teste motorky. Aby som to napravil, mal som na mysli predstavenie tohto skútra. Na druhej strane je rozdiel nalietať 2000 km na skútri a na superšporte. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Kúpil som ten istý skútrik ako pisateľ tohto článku a musím potvrdiť jeho skúsenosti. Nieje to žiadny superšport, ale ako približovadlo a na krátke výlety do 50 km stači aj s tamdemistom.Ak má niekto slov. manual ozvy sa. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Ratownik, Turban: vy ste ešte stále nepochopili, že na to, čo tu zháňate (ratownik nezháňa, len sa sťažuje) máte zákonne právo? |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Ratownik, ta urazka "cinana 50" sa ma nejak dotkla. Ja mam JBW50QT-3B. Nalietal (ako ty tomu hovoris) som od maja len nejakych 1500km, ale bez najmensieho problemu. Rano kopnem (cez den elektrika) a vzlietam. 90km/h neni problem, v meste lietam tak 50-60km/h a v kopcoch sa uskromnim na tych 40-50km/h. Prezil aj vyjazdy mimo Kosic. Vela som od neho necakal, ale bol som fakt milo prekvapeny. Netvrdim, ze sa na nom vydam za hranicu vsednych dni, ale to co zvladne tvoja 125-ka, zvladne ten moj na zadnom. Ten tvoj 45-tisicovy skuter je v akciiza 34 tis. s dvomi prilbami! |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Doplním tvrdenie Keffi - ho. Neverím, že v tandeme zvládne 50-tka v kopcoch 45-50 km/h. A čo sa týka tej ceny 45000, toľko stojí JL125T-13B, ja som využil akciu a mám aj s dvoma prilbami JL125T-13A, má iba 10" kolesá ale ide rovnako ako 13B. Toť vše. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Preco hovorite o "bez najmensieho problemu" po 1500km preboha?! Motorka musi jazdit bez problemu aspon 30000 km. Nehovorim o zavodne jazdenych moto!!! |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Huniak, ani jednu rychlost som neuvadzal pre tandem. Aj ked v tandeme tie rychlosti sedia tak isto okrem tych kopcov (ako si chytro poznamenal), ale podla mna aj tak ziadna "50" nieje urcena pre tandem - nech si vyrobca tvrdi co chce. |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
heh hadka cinskych skutristou,som zvedavy ako to bude pokracovat... |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
no za tie prachy radsej starsiu 50tku znackovu + tuning |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Caute chlapi |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Hodnotenie: Ja na jar beriem bratov cinan (tento isty), ma rok, 3000km -> asi sa na nom moc nejazdilo , a uz bol aj padnuty, dost brutus v dazdi na pravy bok tusim, na asfalt, a stacilo plasty zatmelit, zastriekat a ide sa dalej, ziadne chyby len mam taky citak, ze bude treba ventily nastavit, ale na Prazskej 33 (BA) je na to servis, takze uvidime |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Hodnotenie: MOTO JL125T MAM 1.5 ROKA MOTORICKY -VYKONOVO JE DOBRA ALE OSTATNE PREVEDENIE JE CISTA TRAGEDIA KONSTRUKCIA VELMI LABILNA SILENBLOKY NA ZADNU VYDLU UZ SPOLOVICE VYBITE ,POPRASKANA GUMA ,STOJAN MI ODISIEL PO 6 MESIACOCH ,REKLAMACIU MI NEUZNALI ZE VRAJ SOM NA NEJ SEDEL -NESEDEL JE TO VYROBENE S TENKOSTENNEJ TRUBKY MUSEL SOM SI HO VYROBIT ,NASLEDNE SA UTRHLI UCHYTY STOJANA Z KOSTRY -ZNOVA ZVARANIE ,ZADNY NOSIC SOM UZ TIEZ ZVARAL LEBO JE TO 3MM VYSTRCENY PLECH Z KOSTRY ,ODCHVEL HO PRAZDNY KUFRIK MOMENTALNE MI NESTARTUJE ,SERVISAK MI POVEDAL ZE PRI CHLADNEJSOM POCASI JE TO NORMALNE BAVIME SA O +10CELZIA AK MI VIE NIEKTO PORADIT BUDEM RAD ,SVIECKA DAVA ISKRU KARBURATOR SOM VYCISTL KOMPLET,VDUCHOVY FILTER JE VYCISTENY ,BENZINOVY FILTER TIEZ,ALE TEPLOTU VZDUCHU NEZMENIM TEN CINSKY ROLNIK CO VO VOLNOM CASE VYMYSLEL TUTO MOTORKU MUSEL DOSTAT METAL ZA SKRYTU SABOTAZ VOCI ZAPADNYM KRAJINAM ,U NAS BY SKONCIL PRI MURE AKO RUMUNSKY DIKTATOR, NEKUPOVAT!!!!! |
Re: Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Ja mám na ňom po troch rokoch 17000,-km.A štartuje stále rovnako či je zima či je leto.Babeta44 akú starú máš tú sviečku?Vymeň ju za novú NGK . |