Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3284 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (9 hodnotení)

Diskusia k článku: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
01.08.2016 8:24

Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Deluxa
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Vidiet to nazivo na sprintoch zazitok :D na 500m to poseka, porube rozomelie pozuje vsetko na 2 aj 4 kolesach co nie je specialne upravene na sprinty. Motor ma brutalny tah a elasticitu super motorka na rychle a dlhe presuny. Dnes sa uz tak casto nevidi. A co K1300s od bmw to su dost podobne masiny, preco to nie je ako konkurencia?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Deluxa (01.08.2016 8:25)


01.08.2016 8:38

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Bavoracke tisictristovky sa uz neponukaju...

Herghott


01.08.2016 9:47

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Menton
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Mne to pride ako supersport v trochu pohodlnejsom prevedeni, tiez sa na to normalne nezbalis, laka to furt tucit plyn. Ale na tomto sa ani vysoky pozer nemoze stazovat, ze mu je ta moto mala. Rovnako tak s nou spravi cez vikend akurat vylet na Sturec, pardon, Drazdany po dialnici. Ked bude chciet naozaj pocestovat, tak si z garaze "vylosuje" to osomrane cestovne enduro... 8-)
A ked sme pri tej konkurencii, SuperDuke GT nam do kramu nepasuje?


01.08.2016 10:14

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Aaale, to asi nie, GT vychadza z nahaca, o dva valce menej, o 40 koni menej...

Herghott


01.08.2016 10:18

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

veverica
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Spotrebu merám od roku 1988 na všetkom na čom som jazdil. Moja ZX14 je plne otvorená a spotrebu mám okolo 5,7-5,8 l/100 km. Keď idem pošalieť na Čertovicu alebo Šturec tak sa vyšplhá aj na 6,2l samozrejme merané podľa skutočne minutého benzínu a nie podľa palubného merača. Kontrolka rezervy síce nie je červená, ale zato pri dosiahnutí hladiny rezervy začne celý display blikať a zobrazovať veľký nápis LOW FUEL. ten si všimneš skôr, či neskôr. Ale skôr skôr ako neskôr. Dojazd bežne po rezervu činí od 295km-do 307km. Kufre Monokey od GIVI sedia absolútne bez problémov a šírka s nimi je 114 cm. Na zrkadlách je šírka +-102cm. Pneumatiky Continental ContiAttack mi vydržali na zadnom kolese 9500km na predku 12500km. Po odblokovaní klapiek a výmene filtra , výfukov a nových mapách ide guma do péčka o moc skôr , ale výkon narástol o 6kW teda na 148kW pri Ram Air nad 60mph na 156kW. Sériové nastavenie podvozku je úplne nanič, keďže firma ho nastavuje na testovacieho jazdca čínskeho vzrastu a váhy 65kg.Chcelo sa to trošku pohrať a motorka sedí perfektne. Samozrejme že superbike to nikdy nebude- nečakajte žiadnu betonárku. Otvorenie klapiek posunulo nástup krútiaceho momentu nižšie a taktiež rýchlejšiu reakciu na otvorenie plynu. Napríklad krútiaci moment 120 Nm (čo je max krútiak u GSXR 1000) dosiahne už pri 3200 otáčkach. Nevýhoda je že presne takto ostro potom reaguje stále. Takže keď sa zavrie plyn motorka brzdí motorom ako besná a pri neuváženom pridaní zdvýha predok alebo žuje gumu. Mne sa ale páči že celú kontrolu mám v mojej ruke a nie v elektronike. Je to prvá motorka ktorú si za jazdy hladkám zo slovami ,, ty moja mačička poslušná" Len sa zmenila zo sériovej Hallo Kitty na Kitty Galory. >:-)


01.08.2016 12:32

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Dottore
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiez mi hned napadla K1300 (videl som ju este v katalogu na r. 2016), ale fakt uz v ponuke nie je.

Mal som pozicanu iba Hayabusu a prekvapil ma ani nie motor ale hlavne fantasticky podvozok, velmi presne riadenie a taky menej tvrdy ako na supersportoch (asi kvoli ovela vyssej hmotnosti).

Ak ma ZZR este lepsi podvozok a Motor tak to musi byt sen na tom jazdit (samozrejme okrem Mentona, pre ktoreho je vsetko nad 125 koni zbytocne silne, nezbali sa na to a dojde iba po Sturec - len srandujem ;-) ).

Inak mam v plane este tento rok si tu ZZR-u pozicat tak na dva dni ked je to uz roky moja motorka snov...


01.08.2016 13:03

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Hodnotenie: Dobré

Hergi + Awia, dali ste to [dobre]
ZZR som mal cca pred 3 rokmi na vyskúšanie, koketoval som s jej kúpou a urobil som na nej cca 70 testovacích km ( od predajcu ) Je to kus nádhernej motorky. Bez hanby priznávam, na mňa je tam výkonu až zbytočne veľa, aj to bol jeden z hlavných dôvodov, prečo som nakoniec išiel do BMW R 1200 RT, ktorá mi temperamentom úplne postačuje a pohodlím je predsa len trošku inde.

ZZR je medzi dnešnými motorkami niečo ako nádherne luxusná megasexi sólotanečnica v exkluzívnom striptízovom lokále. Na famózny víkedový adrenalínový trip super ;-) , na trvalú koexistenciu pre mňa už asi nie. Nedá sa obedovať rezeň každý deň, teda dať by sa dal, ale nie bez následkov :-)))


03.08.2016 6:59

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Richardus
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jazdil som Z1000SX aj GTR a vybral by som SX kvoli cene a hmotnosti.
ZZR1400 by som si kupil keby som zil v Nemecku. Na nase podmienky by som bral FJR1300 (nech zije kardan).


03.08.2016 14:22

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Pulinsky
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Jeden by sa lakol, zbadat toto za sebou v spatakoch. Je to ako taky napichany rotvajler, na ktoreho sa rozliala hraskova polievka a uz leti za tym sralom co mu to nalial do misky.


10.08.2016 22:43

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

myso87
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

:-* [dobre]


11.08.2016 8:18

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

riki1
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Tak ano, keby toto bolo v roku 2009 , tak ju mam, ale ja uz menit nebudem .

Pozri obrázok


11.08.2016 8:30

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Kawasaki na ňu, žiaľ, neponúka žiadne originálne bočné kufre. A tie sú na takýto tourer výsostne potrebné. Ok, je tu kopec druhovýroby, ale s rúrkovými nosičmi, čo v dnešnej dobe integrovaných uchytení príšerne škaredia motorku a robia ju širokou jak sviňa.


1. a teda ktora konkurencia ponuka integrovane riešenie? Hayabusa? VFR 1200?
opravujem - VFR 1200 ma integrovane riesenie bocnych kufrov [dobre]

2. podla mna tato motorka nie je tourer * ale sport-tourer ako si spravne napisal v predchadzajucich aj nasledujucich riadkoch
"som sa opäť povozil na krištáľovo čistej klasickej športovej motorke"

3. ked ste do tabulky konkurencie dali GTR 1400 myslim ze v pohode tam mohla ist aj FJR 1300

Tourer je presne GTR 1400 od Kawy, ktory integrovane kufre ma.

* aj ked je pravda ze v dnesnej dobe sa cestuje na vsetkom, najlepsie na niecom co na cestovanie vobec nie je, lebo potom si ta viac ludi vsimne

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (11.08.2016 8:34)


11.08.2016 15:46

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Rapťák - btw. z tourerov, ktoré sa ešte vyrábajú a predávajú si zabudol na BMW K 1600, ( je to síce pre niekoho šesťvalcový autobus, ale má integrované kufre a medzi tourery patrí)


12.08.2016 15:56

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Romanka K 1600 GT / GTL je podla mna vysloveny tourer a v porovnani so ZZR1400 nema co robit rovnako ako napr GTR 1400. Lebo ak z nejakeho neznameho titulu rozhodneme ze mozeme ZZR porovnavat s GTR tak potom by naozaj platilo ze okrem FJR treba do porovnania zahrnut aj K1600

konkurenciu od BMW som ale vynechal zamerne preto aby som herghottovi zobral vietor z plachiet lebo zas by som dostal odpoved ze citi nasratost ze nedal BMW do porovnania :-) nuž ale prečo nedal do porovnania R 1200 RS (aj ked by na HP jasne prehralo, vie len Herghy :-) )

je to asi uhol pohladu ale vyradit z porovnania motorku (K 1300S) iba koli tomu ze uz sa rok nevyraba a zaradit do porovnania Hayabusu ktora bola inovovana naposledy v roku 2008 z mojho pohladu neviem hodnotit inak ako zaujatie voci BMW.

... ale mozem sa mylit :-)


14.08.2016 9:04

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

riki1
 Kávičkár 

Hayabusa je tam v porovnani prave ze velmi vhodne, aj ked ziadna zasadna modernizacia od 2008 nebola (len farby a ABS a Brembo).

Litrovy vykon a litrovy krutiaci moment ma Hayabusa este stale lepsi ako tato Performance Sport verzia. Hmotnostny pomer uz asi bude mat Haya horsi (malo vasci objem motora pridava na hmotnosti celej moto malo), takze predpokladam za Kawa bude kusok lepsie zrychlovat.

Dôvod úpravy: Brembo som zabudol

Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (14.08.2016 9:06)


14.08.2016 12:58

Re: Vyskúšali sme nádhernú klasiku Kawasaki ZZR 1400 v plnej verzii Performance Sport

Najlepsia je pre kazdeho prave ta motorka, ktora mu vyhovuje 😉
V jednom sa zrejme zhodneme - motorky a dobre baby su pre stastny chlapsky zivot jednoznacnym prinosom ( citujem svoju neter 😉 a suhlasim s nou 😁)
A aby som nezabudol - kontaktne sporty pochopitelne tiez :-)))

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (14.08.2016 13:02)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.