Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1869 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28560
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11551)

Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuIntermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (1 hodnotení)

Diskusia k článku: Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
04.10.2016 21:23

Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ťažko sa zdokonaľuje dokonalé. To platí pre všetky tisícky z Japonska. Možno aj konštruktéri už vedia, že je to nuda, ale nemajú odvahu niečo zásadne zmeniť. Lebo asi aj marketingové oddelenie hlási, že zatiaľ všetko OK. A tak R4, AL rám, dvojramenná kyvka a čierne ráfiky stále zostávajú. Ešte že tu máme na spestrenie stroje z Európy a Ostrovov.


05.10.2016 15:20

Re: Intermot 2016: Suzuki GSX-R 1000, GSX-S 750 a GSX-R 125

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Suza je nejaká sterilná, tie motorky nie sú vôbec zlé ako sterilné... Škoda... Chýba tam iskra...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.