Anketa:
Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (10 hodnotení)
Diskusia k článku: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
![OO](images/watchlist.gif)
Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() Zaujimavy rozhovor, sympaticky chlapik - do roboty do Hondy chodi na Ducati |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() Dnes asi nik už nepochybuje že DCT bol správny krok. čudujem sa že ostatný výrobcovia 10 rokov nechávajú Honde náskok... |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() Re: Awia: "Dnes asi nik už nepochybuje že DCT bol správny krok." - JA sa hlasim! Skusal som na VFR 1200 automat a hovorim urcite nie! Automat nevidi na cestu pred tebou, nevie, co prave teraz zaradit. Pre "zivu" jazdu na motorke nevhodne. Nevyuzijes na tom potencial motorky. Pouzitelne len pre "kavickarov". |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Re: Vidicon: automat na aute v dnesnej dobe neni len lenivost, ale aj nizsia spotreba a tym aj lepsie emisie...to ale nikoho nezaujima... |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Re: Vidicon: Skúšal si prvú generáciu DCT ktorá mala veľa múch vtedy som aj ja vravel NIE. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Re: Awia: mas pravdu, ze som skusal prvu generaciu a ta mala muchy typu podtacanie motora, mozno dalsie neviem. MOzno modernejsia verzia by zanechala lepsi pocit z jazdy. Ale ani najmodernejsi automat nevidi na cestu pred tebou a nevie, ako reagovat. Ked to plati o BMW, tak to bude platit aj o Honde. A stale tvrdim, ze zazitok z jazdy na motorke nemozes dosiahnut na automate taky, ako s manualom. Je to ako suloz s a bez kondomu. Akoby medzi tebou a motorkou bola bariera. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() uz niektore automobilky maju v topmodeloch spojenu prevodovku s GPS, takze vidi zakrutu, podradi atd... |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() vodicon: už 2 x Ti napísal "ak je možnosť si vybrať..." načo ma automat pozerať pred seba keď tam je šofér a ten si preradí aj pri automate. je tam tlačítko + a - , kedy si navolis stupeň aký potrebuješ , akurát nemusíš spojku stláčať. pripadne za 150 e Ti dajú radičku.ja by som bral hneď. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dany01 (17.08.2020 18:37) |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Matus: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (17.08.2020 18:45) |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() Automat je zbytočný v aute, aj na motorke, ale je pohodlný. V aute mám manuál, vyskúšal som pri kúpe obe varianty, rozhodol som sa pre manuál. Keby bol automat v cene, tak ho beriem, ale za 2112 Eur naviac som si túto zbytočnosť nekúpil. Nechýba mi ani po dvoch rokoch, ale pravda je, že od marca do novembra jazdím v mestských zápchach väčšinou na skútri. Toto som zohľadnil už pri výbere prevodovky v aute. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
A naco by mal automat vidiet pred seba??? Ved na to je tam sofer, ktory mu napoveda pracou s plynom/brzdou. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() DCT je spravny krok, jednak pre biznis, jednak pre evoluciu techniky |
duran1 |
Príspevok bol zmazaný Moderátorom, pretože porušoval pravidlá fóra, dôvod: Urážanie a osočovanie. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Jazdim na NC 750X DCT a nemozem si vynachvalit, naozaj odbremenuje od premyslania, ci dobre preradujem, rozbieham a tak. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Re: pjotor: preane tak, to ale niekomu, kto to nikdy neskusil nevysvetlis.... |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Sa divim, ze to este baworaky nemaju, nemyslm GS ale tie fotelkove modely. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Článok ma teda nenadchol. To sa fakt "redakcia motorajdu" rozprávala s konštruktérom z Hondy alebo je to prebratý článok ? Či tie otázky boli dopredu vypracované "pííár oddelením v Honde" ? |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Kto chce automat kupi automat, kto nechce, kupi manual... |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() ja by som si do auta aj motorky vybral automat v 99%...nováááááá doba |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Tryskac> pretoze dvojspojka je ako kazda ina prevodovka, akurat ma pri prevodoch mierne odlisnu konfiguraciu. Ale princip, ze jeden hriadel ide dnu, tam sa menia pomery a druhy hriadel ide von ostava rovnaky. Preto. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Matúš, nechcem aby to bolo o slovíčkárení, viem ako to myslíš,no nesúhlasím. Táto transmisia má oproti klasike dve spojky a nie jednu a tri hriadele a nie dve. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
keby na miesto jednej spojky bola lepsia planeta (co inak vobec nechapem, ako by malo akoze fungovat), tak by to urcite Dai Arai vyriesil takym sposobom, jedine, ze by mu to nenapadlo |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Jedna jednoduchá planéta dáva dva kvalty radené pod záťažou, zložitejšia planéta aj viac stupňov. Planéta sa používa už veľmi dlho. Napr. už Ford T mal planétovú prevodovku, ale jej ovládanie bolo šialené. Inak planéty mala aj nejaká motorka ale s turbínovým pohonom |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Trochu som to tu zbehol a radikálny názor - automat nevidí pred seba a preto je to blbosť - tak to napíše ten, čo to nikdy nemal v ruke, ale ma chce presvedčiť, že manuálna motorka pred seba vidí. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Manual rovnasa jazdec, ten pred seba vidi... za mna automat nema co na motorke robit |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() Vidicon - klííííd,...... každopádne sa svet motocyklový vyvíja, .... skúsil som si "automat" na Afrike, je OK, ale ...ja som manuálista a tým aj ostanem (do smrti) |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Re: Vidicon: Nikdy som nebol motorkárom a už vôbec nie drsným. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
|
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Hodnotenie: ![]() Re: Peter67: takmer s tebou suhlasim, az na tie medziplyny. medziplyn sa dava pri podradovani a to nasledovne. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Motorka tiež nemá synchrony, radi sa cez zuby - preto medziplyn má zmysel a to aj bez neutralu. |
Re: Dvojspojkové prevodovky Honda DCT oslavujú 10 rokov: Rozhovor s hlavným konštruktérom Daiom Araiom
Re: Bjorni: Ahoj. |