Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3019 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTestujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (2 hodnotení)

Diskusia k článku: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
24.01.2024 21:27

Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Video: Honda Africa Twin Adventure Sports 2024 prvé dojmy #motoride_sk #shorts


26.01.2024 20:06

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

amos
 Edvenčr 

Hodnotenie: Dobré

Ahoj, ak máš tú možnosť kontaktovať konštruktérov a sám som konštruktér ale strojný, tak by ma zaujímalo či vyriešili častý problém so spotrebou oleja, tiež prečo ostal displej stále taký spomalený a prečo treba potvrdzovať stále otravnú správu na displeji, keď už to napríklad Transalp nemá a má normálny rozumný displej a tiež by ma zaujímalo ako je to s riadidlami, lebo keď sú v silentblokoch a tie stĺpiky nie sú prepojené, alebo aspon vrchné objímky trubky nie sú z jedného kusu, tak sa to zákonite musí krútiť. Pamätám si ako to Pepa Sršeň v teste krútil a vravel, že to je tak na tozbitie h..y. Ja by som všetko odpustil tej honde, ale keď po 4 rokoch prídu s inováciou, a ten diplej čo sa načítava takmer pol minúty a ešte treba potvrdiť správu, že nie som zmyslov zbavený a vlastne každý sa na to sťažoval... Jednoducho sa na to vykašlali. Inak by som novú Afru kúpil veľmi rád, ale toto ma odradilo a asi pôjdem do Vstroma 1050 aj napriek hmotnosti.


26.01.2024 20:17

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

amos
 Edvenčr 

A vlastne ešte jedna otázka :-D , ale vidím z foto, že klasickú verziu 21 a 18 palcové kola si neskúšal. Či pritvrdili trocha podvozok u základnej verzie so štandartným podvozkom, lebo na zadok bola Afra až moc mäkká. Tak ako je to s modelom 2024?


29.01.2024 12:08

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: amos: napísal si mi neskôr už som bol doma, ale na niektoré veci som sa pýtal.

1. častý problém so spotrebou oleja - o tomto neviem a nepýtal som sa.

2. prečo ostal displej stále taký spomalený a prečo treba potvrdzovať stále otravnú správu na displeji - toto sme sa pýtali o displeji. No vedia o tom, ale asi je to vec výmenu hardwaru teda celého displeja. V tejto verzii žiadna zmena nie je ešte, takže bude asi až z novou generáciou displejov. Hovorili sme im okrem rýchlosti aj o preklade co SK / CZ a ďalších jazykov a o podsvietených ovládačoch a pod.

3. ako je to s riadidlami, lebo keď sú v silentblokoch - Na toto som sa nepýtal. Za mňa v tom problém nevidím siletntbloky ak sú dosť tvrdé tak no problem, určite na novej Africe to problém nie je. Ak "Pepa Sršeň vravel, že to je tak na tozbitie h..y" tak to tak určite bude.
Možno po 10 rokoch ak by siletbloky zmäkli tak to môže byť problém. Nakoniec aj KTM to tak má na niektorých modeloch aj iný výrobcovia.
Každopádne rád by som im takú otázku položil.

4. klasickú verziu 21 a 18 palcové kola si neskúšal. - Teraz sme klasickú verziu 2024 nejazili. Budeme cca o mesiac. Podvozok je vec nastavenia a aj spôsobu jazdy. CRF1000 bola mäkšia ako 1100 napríklad. Každopádne nie len Honda ale všetci výrobcovia stavajú motorku na priemer jazdca ktorý má cca 178 cm a 85 kg. +- okolo tohto sa to hýbe. Hlavne zadok a pružina je vec na výmenu ak niekto má veľa kg alebo naloží veľa kg alebo jazdí veľa aj so spolujazdcom a pod. Čo to pomoze nastavenie predpätia...





29.01.2024 20:36

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

amos
 Edvenčr 

Re: Awia: Ten display je škoda. Mohli by aspon prist s inovaciou do jedneho roka lebo to celkom kazi tej masine body.Ak pride nova generacia zasa o 4 roky tak s panom bohom. Ohladom tych riadidiel. Ono uz fyzikalne maju tendenciu ku kruteniu. Keby tam nebola guma tak v pohode. Bavil som sa s clovekom, ktory len zabral za riadidla ked dvihal Afriku zo zeme a riadidla sa pohli. Ano maju to aj ine masiny, no maju bud prepojene tie stlpiky, alebo pouziju vrchnu objimku ako jeden kus. Myslim ze aj teraz nova 500 Honda to tak ma.Vtedy je to tuhe. Mozno by som nasiel niekde to video so Sršňom, tam to nazorne ukazal. Ak by si bol zasa s konstruktermi, skús nadhodiť tie riadidla a kedy asi pride zmena s displayom. Zatial dik za odpovede.


29.01.2024 20:53

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

amos
 Edvenčr 

Re: Awia: tak som našiel to video. Ak si ho pustis v case 1:50, tak tam ukazuje tie riadidla.www.autosalon.tv/reportaze/autosalon-43/recenze-motocyk...
A este tech otazka na konstrukterov.... podla info klasicka Afrika ma teraz hmotnost 231 kg oproti povodnym 226 kg Zaujimalo by ma kde narastla hmotnost. Tiez ked ma teraz motor viac Nm ci nenarastla spotreba.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil amos (29.01.2024 21:06)


30.01.2024 12:34

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

8814
 Turista 

Ikona

Ja by osobne už privítal reálny test motorky tak ako ju väčšina používa na cestách,čiže okufrovanej nabalenej na poriadny výlet + jeden test nabalenej aj zo spolujazdcom. Správanie vo vetre brzdenie preťťaženej motorky a pod.Testovať prázdnu motorku je už také otrepané a pre cestovateľov by to bolo oveľa atraktívnejšie.


30.01.2024 14:02

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: 8814: boli sme s tym v Rununsku aj s batožinou...

Video: 2x Honda CRF1100 Africa Twin (2022) v Rumunsku - man. vs. DCT - Transalpina a Fagaraš




Boli sme s predchodcami aj s batozinou v Tunisku...


Re: amos: pozriem to potom.


14.02.2024 12:01

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Video: Test Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2024


14.02.2024 12:35

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

egres2
 Bahniak 

Ikona

AWIA:

Možno po 10 rokoch ak by siletbloky zmäkli tak to môže byť problém

Naopak. Silentbloky vekom tvrdnú.


15.02.2024 21:34

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: egres2: Poď si ošahať tie moje v 30r TransAlpe tam je to fakt vymaknuté, vytlačené... ;-)


16.02.2024 7:50

Re: Testujeme nové Africa Twin Adventure Sports 2024 - pýtajte sa čo vás zaujíma

egres2
 Bahniak 

Ikona

Awia:
To je mechanická zmena.Opotrebenie.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.