Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 912 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31436
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18403)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (13033)

Vespa

HD-side-06-2025

Voge 625DSX 2025 - zvýšený objem a výkon - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVoge 625DSX 2025 - zvýšený objem a výkon - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Diskusia k článku: Voge 625DSX 2025 - zvýšený objem a výkon

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
22.06.2025 21:44

Voge 625DSX 2025 - zvýšený objem a výkon

nevo
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Dnes som dal sólo jazdu, tak dávam postrehy:

Po nasadnutí pocitovo je tvrdšia sedačka. V späťákoch prekvapivo som veľa videl /fakt možno tak centimeter výhľadu som si zakrýval rukávom bundy/. Na kolená je málo miesta. Nedostal som nohy do tých vybratí nádrže a tak som bol asi 3cm stehnami od nádrže /sťažoval si aj menší chlapík, takže toto nie je ergonomicky dobré/. Už som sa s tým pri nejakej motorke stretol, ale posed štýlom, nízke sedlo /aby dosiahli malí jazdci/ a vysoko umiestnených riaditok /neviem, či pre jazdu v stupačkách/ je divný a časom to nedáva zmysel a neprispieva to ku komfortu jazdy. Po naštartovaní má motorka pekný zvuk, aj keď niekto iný jazdil, pripísal by som dvojvalcový zvuk Voge k zvuku KTM s laďákom /už som sa s tým stretol aj pri modeloch QJMotor/. S displejom ako celkom som nemal problém, ale pri určitom uhle slnka, bolo slabšie vidieť indikátory smeroviek /v tieni to bolo OK/. Nepotešilo ma nastavovanie plexi /dve polohy/. BMW má jednoduchú páčku na preklopenie, tu to chýbalo. Dolu ho zatlačíš, ale hore ho nemáš za čo vytiahnúť, jedine pri zastavení. A v podstate, ako keby ta motorka ani plexi nemala, fúkalo ako na naháči. Buď ti fúka na krk /nižšia poloha/ či na úroveň nosa /vyššia poloha/, ale v podstate všetko ide na hlavu a máš hluk v helme.
Podvozok bol zle nastavený /predok je nastaviteľný komplet/. Pri brzdení sa to moc potápalo a na hrboloch to bolo tvrdé. Ako som v minulosti počul na Nissin brzdy chválu, tak tá predná bola slabá /moto už mala asi 4000km najazdených/. Zadná zas bola dobrá, tá odviedla tak dvojitú robotu za tú prednú. Váha motorky je umiestnená vyššie. Už pri esíčkovaní v dedinskej rýchlosti to je cítiť a určite sa to nezlepší ani pri medzimestských rýchlostiach. Motor nemá výkonovú špičku. Pridáš, musíš počkať kým to zrýchli, ale nič extra. Zas sa už ixtý krát pýtam, fakt boli 600vky také slabé, keď som jazdil nejakého karburátorového Bandita 15 rokov späť? Jazda na E mode v poriadku, na S /čo budeš stále jazdiť/ tak trochu cukne pri zatvorení plynu /ale povedal by som, že je to obdobné ako na Yamahách, takže nič tragické/. Keď som zastavil so zaradenou štvorkou, či päťkou a chcel to skopať na mieste do jednotky, tak trochu robil problém prechod 3-2 /musel som popúšťať spojku, nech tam skočí rýchlosť/. Motorka ukazovala spotrebu 4,2 l/100km. Ešte spomeniem, o vibráciach sa nedá ani hovoriť. Trochu sa zachvela palubka či späťáky asi pri 1500 ot. pri rozbehu, ale pri bežných rýchlostiach, nič, všetko v poriadku. Chválim aj podsvietené ovládače a ohnuté ventilky na kolesách. A čo prekvapilo, tak bočný stojan, ak bol vysunutý na polovicu, tak pekne sám skočil do úplne vysunutej polohy /nemohlo sa stať, že by som ho mal trochu zaklapnutý od zeme a omylom položil motorku/.
Keď sa nad tým zamyslím, tak tá motorka musí byť určená dosť malej osobe. Ak by som bol čo len trošku odjazdený, tak mi nedávala zmysel. Model 900DSX čo som skúšal potom, bol vo všetkom lepší a váhovo tiež v pohode. Je drahší, ale iný medziobjem nemajú, tak by som zvažoval, či fakt si nekúpim väčšiu kubatúru hneď.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.