Anketa:
Zivotnost motora jednotlivych typov - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuZivotnost motora jednotlivych typov - Diskusné fórum - Len Tak
![OO](images/watchlistNO.gif)
Zivotnost motora jednotlivych typov
Mam take otazky pre technikov, ktora by zaujimala urcite aj druhych motorkarov a hlavne tych co si chcu kupit ojazdenu moto. |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
toto ti nik nepovie... su motory, ktore vydrzia viac, niektore menej... a samozrejme ze cim vyssie otacky, tym mensia zivotnost motora... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Moja skusenost na ATV /vylucne v terene, nie však závodne/ : Upravené 1 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (21.05.2007 19:03) |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Ja si myslim ze v dnesnej dobe skor zalezi na majitelovi/jazdcovi/ ako na moto /nemyslim cinu-tam je to vec nahody/ ako sa stara a akym stylom jazdi na moto + v pripade ojazdenej moto hraje velku rolu stav v akom si zadovazi danu moto. pri offroad motocykloch je to vec spravneho a vcasneho servisovania, dalej vacsinou plati ze cim nizsi obsah, tym je vacsia pravdepodobnost ze nieco "pusti" z dovodu vysokych otacok. 4T vydrzi casto nieco viac ako 2T, ale ked "pusti" /motor/, tak je x krat drahsi servis, z dovodu vacsieho poctu opotrebovanych casti. Ale v kazdom pripade ked niekto kupi doslova macku vo vreci, aj ked predavajuci pise ze motor po GO/ale nepovie kedy-ono sa malokedy stava ze to nie je v inzerate napisane a stava sa to uz akosi bezna vec/tak pomaly ani svatena voda nepomoze. a este by som mozno podotknul ze nie vzdy plati ze co je drahe je naozaj aj dobre.... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Ono sa neda povedat, aka je zivotnost motora presne. Je to strasne individualne a v tomto kolotoci "zivotnosti" je strasne vela faktorov, ktore ju ovplyvnuju. |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
GSX-R 600 SRAD ma moja zatial 76 186km. Slovom Sedemdesiatsessttisicstoosemdesiatsest najazdenych kilometrov. Kupil som ju ked mala cca 50tisic. Viem ze nebola nikdy stacana. Motor pravidelna udrzba. Akurat v zime som mal problem 3 podpalene ventily ale to by som skor pripisoval mojej neznalosti/lenivosti dat nastavit ventily. Boli doslova zabite do hlavy.Ale inac ide veeelmi pekne. spotreba oleja cca 0.5l na 1000km co jej pri tolkych kilometroch bohato dolejem...vymena po 5t. A nejazdim nijako dochodcovsky |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
videl som GSXR 1100 co mala najazdenych viac ako 100 000km a sla absolutne bez problemov |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
To nemyslis Vazne vyse 100 tisic?! To mala uz dostat neaku plaketu za ten vykon. |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Aspon tych 76000 km nech vydrzi moja a budem happy |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
kolomanko: pisal som len o tom co mi vydrzal motor, lebo tak znela otazka. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Grizzly660 (21.05.2007 23:24) |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Moje tvrdenie, ak sa staráš o veci všeobecne tak ako treba, tak aj s varechou si o 30 rokov budeš miešať praženicu |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
suhlas s ope01. vyjadrujem sa len k jap. motorom - myslim ze pokial nemaju vyrobnu chybu a clovek sa o nich stara ako ma, tak tie litre preziju peklo... na beznych komunikaciach ich ludia aj tak len podtacaju, cize nad 60t musia vydrzat bez akehokolvek problemu... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
ope01 |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Moja CBR 600 98 má momentálne 62 tisíc a neaké drobné a zatiaľ to nevyzerá že by išla umrieť aspoň dúfam že mi nič také nechce vykonať, olej mením každých 5 tis. km |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
na 2hu otazku ti viem odpovedat....z danych typov motocyklov chopper.....najdlhsie vydrzi....ked pominiem nizkootackove predimenzovane motory...tak cielovou skupinou majitelov..co k zivotu potrebuju kliiiid a nie adrenalin.... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Neviem kedy sa s tym už konečne zmierite, že 99% motoriek u nás má stáčané KM !!! Potom si samozrejme každý druhy motorkár myslí, že mu motor vydrží 50 000 km a môže ho meniť. Môj názor, 100 000 a viac, bez problémov...Samozrejme štvortakt, pri dobrom servise a nie úmyselnom ničení motora. Je rozdiel jazdiť a držať motor každú chvílu na obmedzovači... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
a ja ti viem na 2hu otazku odpovedat tiez ale z druheho konca... najmenej vydrzi cross cim nizsi objem tym menej vydrzi... kamarat pretekar meni na ktm sx125 piest po tusim 20 motohodinach... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Honda CBX 750F..mala 86000km,ked som ju predaval..a stale jazdi... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Nuz, podla mna, ci 4 (vyssie otacky) alebo 2 (nizsie otacky) valec, to tazko povedat, tam zalezi od typu moto, vseobecne by sa dalo teda povedat, ze tento parameter nehra rolu pri zivotnosti, aj medzi 2oj aj 4or valcami sa najde legenda. |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
kolomako to si fakt myslíš že 100 tis. km je veľa? U nás jazdia dve motorky: GS500 s cca 102 tis. km a VX800 s cca 105 tis. km. A bez problémov si pufkajú! |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
hosi : Vy co mate dovezene 10 rocne masiny a 35 000km, popravde sa uz kludne mozte blizit ku 100 000 |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Neviem aka je zivotnost motora BMW ale viem aka je zivotnost prevodovky ..cca 3000 km |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
lonelyrider: co??? to snad nemyslis vazne ved to je brutalne malo... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Keď je o motor dobre postarané, mal by bez väčších problémov vydržať 40-50.000 km (môj subjektívny názor) |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
40-50???to je malo...v poho viac..a dokonca som pocul o transalpe ktory presiel cely svet,neviem presne kolko mal najazdene,aj som to hladal,ale neuspesne,mari sa mi nieco okolo milionu... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Heso pisal som, že bez väčších problémov by mal toľko vydržať, ciže jeho koniec by mal byť ďaleko za touto hranicou... a milión na Translape? Možno, ale isto nie s tým istým motorom. Milión km spraví bezproblémov nákladný tahač, ale nie motorka, ktorá je vysoko otáčková... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Ja mám KAWASAKI GPZ 750r má 77650km a šlape jak hodinky a dúfam že ešte dlho bude. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pajdo (22.05.2007 18:05) |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
caute, |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
moja masina ma na tachaci cca 40000 a to je tu este stale moznost ze bola stocena a pri tom vyzera a slape jak nova... ale spomenul som si aj na inu...v 98 som bol v piestanoch a videl som tam jednu ST 1100 pan european s nemeckou znackou, kedze som to videl prvy krat v zivote nazivo tak som si ju poriadne okukal... na tachaci mal nieco cez 90000km... silne pochybujem ze to bol model zo zaciatku vyroby v 90-tom, mala max 3-4 roky.... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
moja VFR ma nabehanych cca 63 tisic a nezere ani kvapku oleja...podla mojho nazoru este dalsich 60 vydrzi |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
co viem ja tak Kawasaki ZX-10 r.v. tusim 1990 mala minulé leto cez 150000km a stale isla!!! |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Moj sukromny rebricek podla zivotnosti od najhorsieho po najlepsie ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil demo (23.05.2007 13:20) |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
demo: No mne sa tvoj rebricek celkom pozdava |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Pamatam si na jeden zaujimavy clanok, kde uz bolo nieco podobne rozoberane... |
Re: Zivotnost motora jednotlivych typov
Tak schvalne.. |