Anketa:
Nové moto videá:
Kontrola originality v praxi - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKontrola originality v praxi - Diskusné fórum - Len Tak

Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: Kontrola originality v praxi
..neviem dokedy to potrva ale pokial je auto/moto registrovane na SK tabulach, tak pri prepise nie je potrebny certifikat z kontroly originality. |
Re: Kontrola originality v praxi
tak som mal asi stastie s terminom na KO. objednal som sa vcas a cakal som len tyzden- to bolo zaciatkom mesiaca. dnes uz to nehrozi. mam uz vsetko vyplnene, prefotene, skontrolovane atd. v pondelok beriem kolky a odovzdam dokumenty na schvalenie. malo by to byt na 100% ok lebo mi to prekontrolovala samotna pracovnicka uradu k tomuto ucelu fungujuceho. ba dokonca bola taka ochotna, ze mi v systeme nasla na moje velke stastie take iste vozidlo, ze uz niekto prihlasoval, tak sme chybajuce udaje podopisovali a nemusim zhanat ani ZTO. |
Re: Kontrola originality v praxi
Prve skusenosti s KO su tu!!! Poradovniky su plne do konca februara a to sa jedna len o dovozove "kusy". Ak k tomu pribudnu aj motorove vozidla ktore uz su zaevidovane v databazach DI a bude sa jednat o klasicky prepis motoroveho vozidla v ramci SR tak si to neviem predstavit. |
Re: Kontrola originality v praxi
ako je to na Slovensku dobre nikto nechodi na K.O.a tolko kecov okolo toho vsetci picuju ako vrany a nikto nepovie ako to naozaj je!!!!!!!!!!!!! |
Re: Kontrola originality v praxi
hrb nejako si frisko zmenil retoriku Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.01.2008 23:08) |
Re: Kontrola originality v praxi
alebo kolko je kto ochotny zaplatit bokom, aby sa na stanicu KO ani nemusel dostavit a dostal certifikat? |
Re: Kontrola originality v praxi
Minulý mesiac som zariaďoval jednu KO v Nitre . V tomto meste bolo za minulý rok dovezených cca 6000 os aut . kontrola jedneho auta trvá 80min až 4 hod kolo aut prejde za smenu v jednej stanici? Zlá otázka kolko ste ochotní zaplatiť bokom aby ste sa vobec na stanicu KO dostali? |
Re: Kontrola originality v praxi
Vadim, úž si niekedy zažil aby sa štát staral o svojích ludí??? |
Re: Kontrola originality v praxi
Predpokladám, že na základe VIN kódu sa dajú zistiť kompletné údaje. Kompletný zoznam autorizovaných dovozcov mu na požiadanie dodá úradník z ich zväzu - aktualizované povedzme raz za 12 mesiacov a potom to už pre úradníka z OÚ to môže byť práca tak na 2-3 minúty. Štát by si za takúto službičku mohol vyžiadať tak 20 až 50 Sk v kolkoch... Štát by mal koruny a občan bz sa zbavil starostí. Ale prečo? |
Re: Kontrola originality v praxi
a kde najdem tu stanicu kontroly originality? Su uz vystavane? lebo v inej diskusii som cital ze este nie su. |
Re: Kontrola originality v praxi
takze dnes som sa bavil s uradnikom u nas a ten mi povedal ze za nim mozem prist ked budem mat ko,stk ziadost s uadjmi si mam vypisat sam on ziadne coc ani zto nepotrebuje,na ziskanie udajov staci kazdemu z vas vyziadat od predajcu papier s udajmi od daneho vozidla,napr na audi to v nemecku vobec nebol problem,v predajni mi bez problemov vytlacila kompletne udaje o mojom vozidle ktore ziskala na zaklade zadaneho vyrobneho cisla a ak to nebol problem v audi tak kde inde by mal byt?a ak mate doklad o platnej stk napr.z nemecka, tak u nas staci ist len pre administrativnu stk.tolko ja. |
Re: Kontrola originality v praxi
začalo nové kocúrkovo alias Slovensko Upravené 1 krát. Naposledy upravil OLDSoHE (04.01.2008 17:35) |
Re: Kontrola originality v praxi
chalani a nemohli by ste niekto tlačivá potrebné na prihlásenie oskenovať a dať sem? myslím, že by som vám nebol vďačný iba ja |
Re: Kontrola originality v praxi
copy: mas pravdu! |
Re: Kontrola originality v praxi
hrbbrb: pises uplne od veci. Keby sa u nas vykonavali emisne kontorly tak ako maju, tak by si nemal ist akym autobusom do roboty a nemal by si v obchode cerstve rozky (priemerny vek autobusu v SR je 12 rokov, u nakladakov je to podobne). |
Re: Kontrola originality v praxi
hrb..: Už si niekedy počul o zákonitostiach ponuky a dopytu? Ak nie, tak ti ich stručne vysvetlím: |
Re: Kontrola originality v praxi
Tak! A matvej nám dal trest! hrb...: Práve som stratil trpezlivosť: Keby tie kurvy prestali klásť dovozu jazdeniek bariéry, tak by všetci tí, ktorí dávajú za staré šroty (ako sám píšeš) úplatky na STK a robia zo Slovenska šrotovisko s radosťou tie šroty zahodili a kúpili by si slušné jazdenky. Kurva, veď pohni rozumom a prídeš na to, kto robí zo Slovenska šrotovisko!!! ![]() Neviem, čo je NB100. ![]() |
Re: Kontrola originality v praxi
Ked si bol v decembri na STK, tak urcite si zbadal, ze kolki cakali na emisnu so starym srotom. Keby emisna nefungovala tak, ze das par sto korun, a mas to, tak by sme mohli zbavit vela "veteranov". Ale na Slovensku by bola vojna, keby konecne povedali, ze euro2 norma je minimum. Ale ked povedzme pan Ladislav vymeni NB100 na citroen BX dizel, bude nam lepsie??? |
Re: Kontrola originality v praxi
matvej, jednu diskusiu o KO si doje*al sam, tym, ze si ju zalozil. |
Re: Kontrola originality v praxi
hrbbrb: keby nasi poslanci chceli, aby konecne Slovensko prestalo byt vrakoviskom Europy (nemyslim dovezene vraky, ale veselo tu uz desatrocia smrdiace Wartasy, Moskvice, Zigulaky, embecky atd) tak mohli spravit ovela jednoduchsi administrativny krok. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (03.01.2008 15:41) |
Re: Kontrola originality v praxi
Co by nemali? Ale len aby si vedel bracho, tolko kradnutych aut, a auta s falsovanymi dokladmi nebeha nikde, ako v cechach! Berme potom napriklad Madarsko, tam nepotrebujes COC, aj bez toho prihlasis auto. aj tam musis ist KO. Ked to vsetko mas, este musis zaplatit registracny dan(!!!), co povedzme na 2003 rocnik passat tdi pohybuje okolo 80tisic SK(!!!ano osemdesiat). Prave preto kazde 10.luxusne auto v madarsku beha na SK znackach. |
Re: Kontrola originality v praxi
hrb...: Chodil si do školy? Učil si sa časovanie? "som za tú cenu kupovával" - je minulý čas. Autá som vozil pred cca 10-timi rokmi. BX-ky sa dali kúpiť po 5-7 000 ATS. Teraz to sú (prítomný čas) už asi iné modely. Vozík sa dá požičať za 1000 Sk, tabuľku nepotrebuješ, po diaľnici ísť nemusíš a umelo vytvorené prihlasovacie bariéry tu práve riešime. Keby ich náš štát nevytvoril, tak by ťa takéto 10-ročné auto vyšlo na cca 20 000 Sk. Namiesto 14 ročného Favorita s 2-3 násobnou cenou. |
Re: Kontrola originality v praxi
Vadim len chcel povedat ,ze keby to bolo ako v cechach tak tam to prihlasis v ten den bez takych behaciek hore dole. a oni nemaju vrakovisko? |
Re: Kontrola originality v praxi
Ano Vadim, vsetko co som napisal je sporstost, tvoja Fabia je 4-5 rocna, a tvoj Favorit ma realnu cenu. Nech kazdy slovak ide do Rakuska, lebo tam BX-ky daju uz zadarmu, zober tam so zebou este par takych sikovnych ludi, a doneste z toho kamion, nech kazdy ma 15 rocne auto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrbbrb (03.01.2008 14:14) |
Re: Kontrola originality v praxi
hrb...: Milujem kecy o Slovensku-vrakovisku. |
Re: Kontrola originality v praxi
ufff |
Re: Kontrola originality v praxi
uff: to vsetko je len preto, lebo chcu, aby nezaoberal kazdy treti clovek s dovozom. Zase ten proces spomalili, ako ja viem, uz na "zahajenie", co je prvy krok na urade,budes musiet cakat 4 dni! Treba vazit aj nazor tych ludi, ktory kupovali vozidla na slovensku, a ako ojazdene 4-5 rocne vozidlo uz mozu dostat len 30% kupnej ceny [kvoli obrovsky dovozom]. Nasi poslanci to spravili fakt mudro [naozaj!], lebo nikto nechce, aby nasa republika stala vrakoviskom. Nikto individualne neimportuje ani kamiony, ani saty, ani nic, treba branit aj vnutrostatny predaj, a ked povedzme Stano donesie stary Ford Orion z nemecka, kludne moze pripocitat 15tisic za cestu+25tisic za prihlasenie [aj ked to zakon umoznuje, prostriedky, papiere na to legalne nema]. Na koniec roka vsade budu bu-bu-bu historie, ze kto ako pochodil dovozom. Skuste raz vybavit SPZ na domiesac, alebo kamion. |
Re: Kontrola originality v praxi
hrbbrb:tomu sa hovori dokonale vyuzitie priestoru na svoju reklamu |
Re: Kontrola originality v praxi
hrbbrb: a ako je mozne alebo na zaklade coho(akeho paragrafu a zakona) odo mna na urade dnes pytaju tie iste jazykove preklady dokladov ako v minulom roku? cital som novelu niekolko krat a nikde to tam neni. (vid. moj prispevok motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&ID=355484... ) Upravené 1 krát. Naposledy upravil ufff (02.01.2008 22:59) |
Re: Kontrola originality v praxi
Ano, dano, mozes sa tesit! |
Re: Kontrola originality v praxi
ja sa spytam inak...nechce sa mi totiz celu diskusiu citat... |
Re: Kontrola originality v praxi
hrbbrb tak moj rakusky TP je asi 12 listovy casopis |
Re: Kontrola originality v praxi
No ak som to ja pochopil, takze jedina vyhoda je v tom, ze vlastne ak ma privezene moto (auto) platnu STK a EK zo statu EU, tak ju nemusim absolvovat v SR, ale namiesto nej pojdem na KO a COC budem pravdepodobne tak ci tak potrebovat, lebo na DI to nebudu vediet vypisat do TP... pochopil som to správne? |
Re: Kontrola originality v praxi
dano203: podla zakona nebudes mat ziadny problem, ale ako ja poznam nasich uradnikov, mozno ze v tvojom okrese na urade najdes k.k.ta, a bude s tebou cirkusovat. V tomto pripade oslov niekoho, kto sa zaobera s prihlasovanim [kludne mi napis, pomozem |
Re: Kontrola originality v praxi
hrbbrb takze ak spravim STK coho sa nebojim tak konecne moju moto po roku prihlasim? |
Re: Kontrola originality v praxi
dano203, este potrebujes alebo rakusky, alebo Slovensky STK, a ked to mas, tak v pohode! |
Re: Kontrola originality v praxi
neviem ale vobec som nepochopil tak sa asi spytam narovinu |
Re: Kontrola originality v praxi
COC sa predklada len k novym autam, NOVELA ZAKONA |
Re: Kontrola originality v praxi
takze takto - info z prvej ruky od uradnika z obvodneho uradu pre cestnu dopravu: |
Re: Kontrola originality v praxi
Lebo na stranke ko.sk je vyslovne napisane ze COC konci a nahradza ho KO. |
Re: Kontrola originality v praxi
Tieto dva linky si precitajte, je to prebrate z casopisu Autotuning.Je tam vsetko vysvetlene, nebude treba COC, len KO.Ale hrbbrb ma pravdu s tym, ze vam nikto nezaruci cistu historiu |
Re: Kontrola originality v praxi
Pockaj bratku ty vravis ze treba prejst kontrolou originality a mat pri tom aj certifikat o technickej zhode? Ako je to ????? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Honer (02.01.2008 14:59) |
Re: Kontrola originality v praxi
Kto vam povedal takuto k.k.tinu, ze netreba coc? Jeden "mudry" napise sem nieco, druhy precita, doda k tomu este nejaky hlupost, a vdaka k takym "expertom" si mysli kazdy to, ze konecne tu bude pre stare sroty "raj". Vdaka KO, tu bude obrovksy zmatok. A co sa tyka COC, mate pravdu, nie je to povinne, len nutne. Bez toho na obvodnom urade nebudu vediet vypisat technicky preukaz, jednoducho nebudu vediet odkial tie udaje [jedine ked vozidlo ma rakusky TP]. A len aby ste vedeli, na koniec roka pravdepodobne skonci aj individualni dovoz, vdaka KO, lebo nikto vam nezaruci, ked osobne kupujete v Nemecku alebo v Taliansku motorku, alebo auto, ze je to vyhlasene, "nerezane", uplne ciste, atd...V najhorsom pripade zoberu to od vas, a ani doklady, ani vozidlo. A darmo mate vyhlasku, na KO to preveria, ci je to naozaj vyhlasene. |
Kontrola originality v praxi
Ake mate PRAKTICKE skusenosti s vykonavatelmi kontrol originality vozidla? |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce