Anketa:
Moto videá:
Kontrola originality v praxi - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKontrola originality v praxi - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce
Re: Kontrola originality v praxi
matvej: Po tom, ako si tu už mnohým občanom vynadal do bársčoho, sa čudujem aký si chúlostivý na seba. |
Re: Kontrola originality v praxi
matvej VS vadim - zadaj na youtube a uvidis co ti vyhlada |
Re: Kontrola originality v praxi
vadim, nerieš, volakedy si to povieme ked budeme stat meter od seba... |
Re: Kontrola originality v praxi
matvej: prosim ta, cital si moje prispevky v tejto teme ? Upravené 2 krát. Naposledy upravil trimer (07.03.2008 6:37) |
Re: Kontrola originality v praxi
nedávno som videl protokol z KO |
Re: Kontrola originality v praxi
A čo vlastne zahŕňa kontrola originality??? lebo ja mam taky problem, ze som kupil moto dovezeny zo svajciarska este pred par rokmi. a ja som ho kupil od slovaka, ktory ho prestriekal, ale neprihlasoval ho, (kedze byvam v dedine - kde policajti ani netusia, ze taka existuje:D) bude vadit zmena farby ak je v technicaku uvedena ze je zelena a ja mam pekny modry skutrik??? |
Re: Kontrola originality v praxi
Kam sa podel "hrbbrb" ??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil loobo (06.05.2008 21:06) |
Re: Kontrola originality v praxi
ja som teraz doniesol sice auto z nemecka ale musel som ho podrobit k.o. manik tvrdil ze na aute kontroluju 14-16 bodov ce co bolo s autom robene, a povedal mi ze je v poriadku az na to ze prava srana bola burana a su na nej menene plechy.tak to asi ozaj kontrolovaly a asi to aj bude mat nejaky vyznam proti odcudzovaniu vozidiel. ale zas je otazne ze preco v celej europe to robia len u nas. |
Re: Kontrola originality v praxi
necitam to tu, ale bol som tiez na KO- podobna skusenost ako pisal trimer |
Re: Kontrola originality v praxi
Z vlastnej skúsenosti možem povedať, že dôveryhodnosť tejto inštitúcie u mňa dosť poklesla. Videl som auto v bazáre, s dokladom KO, a ked som preveroval rok výroby podľa organizačného kódu zistil som rozdiel v roku výroby 3 roky. |
Re: Kontrola originality v praxi
všetko je tu o posratých peniazoch : :- Upravené 1 krát. Naposledy upravil OLDSoHE (07.05.2008 14:20) |
Re: Kontrola originality v praxi
Ako je to s vnútorným vybavením auta ? Vie niekto ? |
Re: Kontrola originality v praxi
matvej: Chodíš sem takmer každý deň. Nemáš nejaké nové poznatky, alebo informácie? |
Re: Kontrola originality v praxi
chodim si uz len citat vtipy a sem tam co je nove a neska mam dobru naladu, tak reku ti odpisem |
Re: Kontrola originality v praxi
Noob: pokial ja viem tak si mozes dat aj do BMW tapacirung z 1203-ky ak sa ti paci |
Re: Kontrola originality v praxi
chalani nechce sa mi citat 3 strany........moja jedina otazka: ak chcem prepisat moto z ineho okresu ale zo SR,potrebujem k.o.???? |
Re: Kontrola originality v praxi
Tuším, že to bolo na Markíze v Paľbe: Občanovi zobrali doklady od auta na základe vyjadrenia KO, že v čase, v ktorom bolo jeho vozidlo vyrobené, sa do neho nemontoval motor, ktoý v ňom mal. Občan mával do kamery prehlásením výrobcu (alebo dovozcu, neviem), že sa ten motor do auta v tom čase montoval, ale PKO si tvrdila svoje. Celkom milá situácia - no nie? |
Re: Kontrola originality v praxi
Ha, odhalili vyrobcu, hajzla, ze tam uz vo vyrobe namontoval neoriginalny motor. |
Re: Kontrola originality v praxi
tak som si to tu precital.OTRAS |
Re: Kontrola originality v praxi
matvej wrote: |
Re: Kontrola originality v praxi
Ozaj, este Matvej ked si akoze ČAVO(odbornik) z brandze tak si kukni nazor ozajstnych čavov: |
Re: Kontrola originality v praxi
deesee, mam si precitat nazor ozajstnych ojebavacov? lebo kazdemu z nich islo o to iste.. |
Re: Kontrola originality v praxi
demmoo nie nepotrebujes iba by si tusim potreboval keby si nestihol nahlasit do danej lehoty 10 pracovnych dni... |
Re: Kontrola originality v praxi
Prednedavnom som prihlasoval motorku...bola na nej spravena ko ktoru mi spravil este povodny majitel..pridem si pekne na inspektorat ze ju chcem prihlasit...policajt kukol v cislo na rame a viac ho nic nezaujimalo ziadna kontrola originality...podla mna ju skus prihlasit aj bez toho a ak by ti nahodou nejaky hyperaktivny policajt pindal tak si ju das spravit...a ak pindat nebude tak usetris par eur |
Re: Kontrola originality v praxi
prihlasoval som auto dovezene z EU talianska a coc nebolo treba...vraj to treba ak nie je z clenskeho statu tj asi z ameriky lebo kamos doniesol corvettu a prihlasenie ho vyslo ovela viac a musel ho dat kontrolovat niekde do ziliny ci smie chodit po cestach v SR |
Re: Kontrola originality v praxi
Auto, ktoré na Slovensku prešlo kontrolou originality, bolo ukradnuté. |
Re: Kontrola originality v praxi
...po prečítaní článku, ma napadla jedna veta, vyslovená tetou v jednej reklame : |
Re: Kontrola originality v praxi
KO je ťahanie peňazí čo vymysleli trkvasi vo vláde aby im dali úplatok za pridelenie tejto činnosti sukromnej firme ....kus sa prerátali lebo chceli každý každučký prepis na DI podmieniť KO...ešte dobre že sa to nestalo..všiváci |
Re: Kontrola originality v praxi
Znamy robi okolo KO a hovoril ze na zaciatku bol ten system dost chaby - technik co robil KO mal moznost obist niektore kroky ked mal "motivaciu" kedze nebolo vyzadovane aby bolo skontrolovane komplet vsetko. Postupne ako sa prichadzalo na tieto podvody bol system vylepsovany. Dnes udajne technik musi robit jeden krok za druhym a vysledok sa nedozvie az kym neskonci. VIN sa overuje v nejakych databazach co ma policia a ked ho tam najde automaticky ide hlaska na policiu - o tom technik nevie. |
Re: Kontrola originality v praxi
S KO som mal iba jednu skúsenosť pred dvom rokmi. Po kontrole auta v "CH" a dovoze auta na "SK" išlo povonne na KO. Všade kde som potom našiel poškodenia ako odtrhnuté lišty, obklady, koberce bola nálepka KO. Dodne s mi vzadu neskutočne drnčí plastový obklad, krtorý neviem rozumne uchytiť a pod ním svieti nálepka KO. Detto chromová okrasná lišta na pravom prahu dverí. Totálni diletanti, kam sa pozreli, tam bolo niečo ulomené.. |
Re: Kontrola originality v praxi
BacilBA: Mne mechanik, ktorý robí aj KO prezúval pneumatiky. Pretože mi po výmene začalo triasť celým autom, tak som prezutie reklamoval. Na všetkých kolesách bolo nevyváženie až do 160g. Preváženie mu trvalo hodinu a trištvrte. Len toľko k odbornosti pracovníkov KO. |
Re: Kontrola originality v praxi
nejdem zakladať novú diskusiu, vidím že sa tomu dlho nikto nevenoval (Vadim už ani nie je medzi nami, Brazel nechodí na motoride, atď.). |
Re: Kontrola originality v praxi
Re: egres2: |
Re: Kontrola originality v praxi
Takze ziadna zodpovednost za pracu za ktoru si nechaju zaplatit. |
Re: Kontrola originality v praxi
Ale pozor barlacik, mentalna sposobilost a svojoravnost su sudne upravitelne |
Re: Kontrola originality v praxi
barlac: Môžeš podať sťažnosť na kontrolný orgán a napr. na základe ich šetrenia si môžeš na SÚDE uplatniť náhradu škody. |
Re: Kontrola originality v praxi
Re: egres2: čo to znamená, že nie sú súdne vymáhateľné? Že KO nezodpovedá za chybný posudok? |
Re: Kontrola originality v praxi
Napísal som ziadost o informácie podľa infozákona, ale na to majú nejakú lehotu. |
Re: Kontrola originality v praxi
copy: |
Re: Kontrola originality v praxi
Tak potom je to relativne ok. |
Re: Kontrola originality v praxi
Spávne. |
Re: Kontrola originality v praxi
tak som za jeden papier A4 vysolil 78€, a k tomu ešte, na moto r.v. 2024 sú v tom papieri uvedené dva ročníky: 2022 (dátum vystavenia COC pre modelový rad) a 2023 (vraj rozkladom VIN) .. to zas budú mať na odbore dopravy v tom hokej |
Predchádzajúce | 1 2 3 | Nasledujúce