Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3618 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28593
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17024)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11569)

ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :) - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuČZ 175-typ 487.........nejake upravy :) - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
24.02.2006 17:26

ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

jaso
 Kávičkár 

Takže pani, potrebujem poradit nejake upravy na motore aby to malo nejaky ten konik na viac :-)..........upravy by mali byt čo najlacnejšie, nemali by važne zasahovat do konštrukcie stroja...........počul som niečo take že rychlopal v suvislosti s motocrosom........ale neviem či sa to bude dat spravit na mojej čezetke......to že to pojde v nizkych otačkach na hovno je mi jedno, aj tak chodim iba v tych vysokych
Takže pls poradte.........Diky 8-)


24.02.2006 20:06

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

johny99
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Nazdar, ja som tunil Jawu ale moc koní to nedonieslo ale peňazi to vzalo zato dosť ,kašli na to a pojazdi na tom čo máš a došetri na lepšiu motorku ale dosť tipov máš na www.tkmoto.cz ;-)


24.02.2006 20:16

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

jaso
 Kávičkár 

ok, dam na radu skusenejšieho....inač diky


24.02.2006 20:57

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

kim budes setrit na novu zober 1mm vrtak daj ho do miny vrtacky odkrut tie 2dyzi(mosadzne srubky) a prevrtaj ich jak sa len da >:-) potom ich zasrubuj a zdvihny ihlu najviac ako sa len da 8-) poskladaj to....popripade sa este pohraj zo zapalovanim.....potom sa ti dvihne spotreba o par deci ale budes citit rozdiel >:-) mne to pomohlo ale dal som jej take kapky ze je KO :-)
- inak to vide asi na 15min roboty a bude to zadara :-)))


24.02.2006 21:27

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

Spirig
 Veteránista 

Ikona

Su nejake moznosti ale velmi skratia zivotnost motora napr zbrusenie hlavi alebo odlachcenie ojnice nalestenie kanalikou Ale nic sa neoplati origo je origo 8-)


25.02.2006 9:57

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

karol1
 Bahniak 

Ikona

pegas boy - dlho som prechádzal kadewjaké odborné rady , ale toto čo si tresol fčil je už moc.
jaso - zázračný tuning za 5 Sk a s účinkom 25koní navrch neexistuje
johny 99 - stránka TK moto je fajn , ale z môjho pohľadu 100 rokov za opicami. Úpravy tam popisované , som robil pred desiatimi a viac rokmi ale situácia sa zmenila a ľudí , čo sú schopní do Jawky narvať 15-20 tisíc už je ako šafránu.Väčšinový názor je , a to uznáš aj sám, "našpor a kúp silnejšiu mašinu"
Ak ste niekto bol na zraze v Jelenci , už neviem presne v ktorom roku , ale bol to posledný rok , čo sa išiel šprint na zraze tak nadivoko,tak tam som bol s 634-kou -odľahčená kľuka , prevrtané valce, porobené kanály atď , točilo to cca 11000 ot/min- proste na 400m mi namerali 126km/hod, ostatné jawky a mz tak 110 a nejaká 125-ka mala 122km/hod. Kľuku , čo som mal vtedy v motore mám hodenú pod ponkom - Klincovi som ju ukazoval , hmotnosť 5,5 kg.
A podobných zverín som mal viacero - prastará ČZ 150r.v.54 na ktorej som roztrhol ojnicu pri 14500 ot /min atď. a to som mal v tom momente za sebou bývalú ladvinku .


25.02.2006 10:25

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

Stevo13
 Turista 

Ikona

Podla mojho skromneho nazoru si mal pred kupou motorky rozmyšlať čo vlastne chces.
Mal si si kupiť motorku s ktorou by si bol spokojny(ktora ma aj koníky aj aj) a nie tu vrtať do veteranou :-D . Nie škoda zhumplovať moto :-} . Prečítaj si aj iné témy ktore tu boli o zvišovaní výkonu-nové ladené výfuky ktore ti trochu zdvihnú koníky-- na 175 by si to mal aj pocítiť :-~ toť vše caffte
Spiring- davam ti za pravdu. ;-)

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Stevo13 (25.02.2006 10:28)


25.02.2006 11:02

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

klinec
 Kávičkár 

Ikona

Mozem potvrdit Karolove slova, kluku som videl na vlastne oci. Pred casom som mu totiz viezol na komplet GO motor z mojej 638 a pri debate, co vlastne by som chcel upravit, pretoze co bolo treba na GO bolo jasne, mi ju ukazoval. Tiez to nebude za 5 Sk, ale co by som pre nu neurobil. Nie je to investicia na 1 - 2 roky a dobre som to rozmyslal kam dam peniaze. Ako kazdemu mi nepadaju z neba. :'( Podla mna, ked su tovarenske nepresnosti v motore a davate to opravit, nie je to "vrtanie do veteranov", ale len pomoc. Nie je to ani tuning v pravom slova zmysle a pomoze na vykone. Ja som si ju dal vrtat na 400 ccm a Karol mi aj odlahcuje kluku cca o 2.8 kg. Mam z toho aj foto a chystam o tom clanok, tak potom tam. Caf ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil klinec (25.02.2006 11:03)


25.02.2006 18:24

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Jaso: pár koníkov bez väčších nákladov sa dá dosiahnuť zvýšením kompresie. Jednoducho daj znížiť hlavu o 1 až 1,5 mm. To by ešte nemalo mať podstatný vplyv na životnosť súčiastok.
Súčasné benzíny majú vyššie oktánové číslo a motor znesie tlaky bez detonácii.
Ak by si chcel viac, bolo by potrebné zväčšiť prierez kanálov vo valci a použiť karburátor s priemerom difuzéra aspoň o 2 mm viac.


26.02.2006 9:15

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

TRYSKY prevrtat >:-) ale tak nech nerozdrapy valec nerozdrapy valec


26.02.2006 20:47

Re: ČZ 175-typ 487.........nejake upravy :)

Nazdar chlape,ak sa ty niečo podari stym strojom tak daj nejake foto :-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.