Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3614 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26400
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15921)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10479)

Honda - dovody zmien - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHonda - dovody zmien - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
23.05.2010 12:07

Honda - dovody zmien

peeticek
 Turista 

Ahojte..

neviete co viedlo Hondu ku:

1. presunu vyfuku spod sedany na bok? -- vyzera to spatnejsie //subjektivny nazor samo a navyse v pripade padu na pravy bok to skoro s istotou schyta..

2. premenovaniu Horneta na CBF600?

mate tiez ten pocit, ze najkrajsie hornety boli rocniky 2005? - vyfuk pod sedanu, opacna vidla a digi tacho? kokos, krasne cukriky - len tie ceny v bazaroch :-/

p.


23.05.2010 12:17

Re: Honda - dovody zmien

stiki2
 Kávičkár 

Ikona

odkial mas ze hornet je CBF???? :-D :-D [dobre]
je to CB 600 F.. mas aj CBF co je troku ina moto .. ale hornety su CB....


23.05.2010 12:25

Re: Honda - dovody zmien

peeticek
 Turista 

zadaj niekde na autobazare: vyrobca Honda, model Hornet
- dostanes rocniky 1998-2006 tusim.. vsade na kapote napisane Hornet..

to same prdni do googla a mrkni wikipediu..
da ti posledny model horneta - to je tento novy sportovy
- ale hned podtym mas historiu, a vsetky hornety mali gulate svetlo, vyfuk pod sedanu atd.atd.

preto ma zaujima, preco doslo k tej zmene..ked aj nadalej vyrabaju verzie s gulatym svetlom a uz sa nevola hornet..
potom su nedorozumenia - poviem hornet myslim gulate svetlo, rocniky 98-06 a niektori myslia tieto nove..pekny gulas nemyslis?

p.


23.05.2010 12:46

Re: Honda - dovody zmien

rogi4
 Jogurťák 

Ikona

No pekný guláš máš v tom veru. Si nejaký príliš velký teoretik samizda. A ten výfuk dole je hlavne účel, lebo výrobcovia sa snažia centralizovať hmotnosť a všetko ťažké chcú presunúť čo najbližšie k vozovke.


23.05.2010 13:28

Re: Honda - dovody zmien

raastto
 Kávičkár 

Ikona

je to otazka vkusu, co sa komu paci,
mne sa dizajn noveho hornetu velmo paci :-)))


23.05.2010 13:31

Re: Honda - dovody zmien

jawa555
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Hornet proste zmenil dizajn to je všetko , výfuk dole je presun ťažiska čo najnižšie ako píše rogi teda oveľa lepšia ovládateľnosť v zákrutách a lepšie klopenie, to isté máš aj u nových CBR výfuky dole pre centralizovanie hmotnosti . Čo sa týka svetla proste Honda dospela k záveru že dizajn Horneta už dávno neprešiel žiadnou výraznou zmenou od kedy sa vyrába tak priniesli ostré hrany a teraz to viac evokuje spojitosť s tou CBR z ktorej vlastne vzniká .
CBF je nová rada motocyklov a robí sa vo vesrzii S alebo N čo je teda bez kapoty a s okrúhlim svetlom teda zapĺňa vzniknutú medzeru po zmene horneta . No CBF je úplne iný typ moto má úplne odlišnú motorizáciu a určenie kde Hornet má viac fun určenie a CBF je čiste moto pre pohodu a cestovanie . By som si dovolil tvrdiť ža kto chce klascké svetlo tak siahnepo strašom modeli a kto chce konečne namosúreného a drsného Fightera tak si kúpi nový model ktorý proste už z výrazu vyzerá ako bitkár a o to išlo ;-)

Sorry že som sa rozpísal


23.05.2010 15:14

Re: Honda - dovody zmien

neviem urcite ale ta firma ma stado dizajnerou ktori su za nieco plateny


23.05.2010 19:53

Re: Honda - dovody zmien

mimochodom ta koncovka vyfuku ma kolko 10 cm? :-D je to super motorka, jedine co jej chyba je kapotaz


24.05.2010 10:53

Re: Honda - dovody zmien

rogi4
 Jogurťák 

Ikona

ludovitko ide ti to, chodíš s mlhošom na pivo?? :-O



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.