Anketa:
pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiupravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokpravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
www.autorevue.cz/statistika-pravdepodobnost-nehody-je-v... |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
oni porovnávajú nehody, z ktorého museli poisťovne platit na základe toho, ze nehodu zapricinil majitel auta. Nehod motorkarov je ale dost, len v mnohych figuruje ako cinitel, ktory ju zapricinil a teda, ten z ktoreho pistky to ide, prave majitel auta. A nehody, co si zapricinuju motorkari, svojimi chybami, tak sa snazia vyrovnat a dohodnut bez poistovne a policie, aby neboli potrestyni este viacej. V globale vypovedna hodnota toho clanku je nulova |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
kravina.... vsetky cisla a statistiky sa daju podat tak ako to zrovna komu vyhovuje... ked do toho zaratas celkovy pocet prihlasenych aut a celkovy pocet prihlasenych moto...dostanes vyrazne ine cisla. |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil slobo (13.05.2011 10:44) |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
Porovnava sa tu neporovnatelne...ja suhlasim so SADLATYM Ked sa nad tym ale poriadne zamyslis a vezmes do uvahy sucasny stav na nasich cestach, kde plati zakon dzungle a pravidlo silnejsieho,tak si das lahko dokopy,ze pravdepodobnost je rovnaka...respektive aj z dovodu samej podstaty dvoch kolies v nevyhode oproti styrom kolesam plechoviek MUSI BYT VACSIA U MOTO. Statistika totiz musi zohladnit pocet motoriek v porovnani s poctom plechoviek a to tu zrejme nebolo vzane v potas....som sa rozpisal |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
podla mna rozhodujuci je aj pocet najazdenych kilometrov......co nezohladnili, dalsia vec je (kurva podstatna) auta jazdia aj v zime (caste tukesy), auta jazdia v kolonach (caste tukesy), v aute jazdia nervozni ludia, co sa ponahlaju do prace, z prace, v zadu im placu deti atd (zvysene riziko), auta su casto (neviem kolko to je, ale mam pocit, z je to vyznamna cast slovenskeho vozoveho parku) firemne, liznute a preto sa hlasi kazda picovinka, kdezdo u sukromnych vozov sa to riesi dohodami...a mohol by som pokracovat a pokracovat |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
a nakoniec, keby aj zohladnili vsetky faktory a spravili by like-to-like porovnanie, neprekvapilo by, ze na motorke je pravdepodobnost nehody ovela (3-4-5-krat) nizsia, pretoze je prirodzene (aj ked to tak niekedy nevyzera), ze na motorke si dava clovek jednoducho ovela vacsi pozor |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
presne tak tiko.... pravdepodobnost je mensia.....suhlasim... |
Re: pravdepodonost nehody je u motorky mensia ako pri aute
pre tych co citaju kazdy 5-ty riadok: udaje v grafe zohladnuju absolutne pocty vozidiel |