Je to spolahliva, pohodlna motorka, overeny motor ROTAX zo vstrekovanim, servisny interval
10 000km, spotreba pri turistickych presunoch 3,2L , pri normalnej jazde 3,5-3,8L a pri dobrej nakladacke nepresiahnes 4,5L (aspon moj motor z roku 2004 tak papal). V spotrebe nema konkurenciu v triede 650ccm.
Vibracne pasmo tusim okolo 4000 otaciek, takze jazdit pod alebo nad touto hranicou, co si pamatam, tak vyborne tej motorke sedela rychlost 110km/hod, vtedy motor krasne slapal, bola dobra spotreba a este bolo v zasobe aj dostatok vykonu na obiehanie.
Do 140 to islo pekne, potom uz slabota (ved jednovalec), maximalka 170.
Pre citlive baby (rozumej ufnukanych motorkarov odchovanych na nezazivnom 4 valci ) Ta motorka vibruje, ale pokial je vsetko v poriadku (kolesa, podvozok, retaz), tak je to kultivovany jednovalec a o pravych jednovalcovych vibraciach tu nemoze byt rec.
Jednoznacne zober verziu s ABS, ako menej skuseny jazdec to vela krat vyuzijes a zachrani Ti to mozno vela € a neraz mozno i zivot. ABS je vypinatelne, takze lahky offroad nie je problem.
Ja som skocil na tuto motorku po Simsone, takze kludne to zvladne aj zaciatocnik, akurat pri pomalej jazde v naklonoch treba davat pozor na plyn, pretoze jednovalec ma dobry krutak uz dost nizko a nie je problem ustrelit zadne koleso a ked sa to naucis, budes to robit stale, lebo je to zabava, ale na zaciatku pozor.
Motorka je vhodna aj na cestovanie ci uz po SK alebo susednych statoch ale len pre solo jazdca. Pre 2 ludi to uz bude relativne slabe a bude chybat vykon. Ak planujes tuto kupu na dlhie obdobie, skus sa radsej popozerat aj po inej motorke, najlepsie dvojvalci. Jednovalec je fajn na naucenie ale casom to urcite vymenis za nieco silnejsie (tak ako Ja).
|