Anketa:
Jazda na sytiči - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJazda na sytiči - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Jazda na sytiči
Nazdar |
Re: Jazda na sytiči
pocuvaj moj pekny xlapec... len ty pekne jazdi tak ako to mas a neskusaj nieco co je nezmysel sytic je na studeny motor a nie na to aby ti zvysil vykon a ten filter tam tiez nieje pre srandu |
Re: Jazda na sytiči
pozerám že máš štvortakt: jazda s bohatšou zmesou škodí motoru aj tým že rozpúšťa olejový film na stenách valca a motor sa takto viac opotrebúva, preto netreba zbytočne dlho jazdiť na sýtiči... Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcello (17.09.2007 14:01) |
Re: Jazda na sytiči
treba vyvrtat dieru nad sacim ventilom a nad neho upevnit fen co ti bude fukat studeny vzduch nech ti ide este viac vzduchu a treba miesto benzinu dat nitrometyl a potom to bude mat nejaky efekt.. a ked xces vatsi vybuch, tak tam jebni granat cez ten saci ventil a zapni si pasy, uvidis ten narast vykonu chlape btw, potom pozdravuj tam hore |
Re: Jazda na sytiči
racer8 |
Re: Jazda na sytiči
Vies Raduzovic, tu si tyka kazdy. A nikomu to nevadi. Alebo si mal uviest, nech ta oslovujeme PANE... |
Re: Jazda na sytiči
samko1 |
Re: Jazda na sytiči
joooj raduzovic ::suhlasim so samkom 1 tu stika kazdy no a to oslovenie je normalne lebo si napisal taku somarinu ze az tak papa ------- raduzovic mier |
Re: Jazda na sytiči
raduzovic: hned sa neurazaj, a nenavazaj sa do neho. on to myslel zo srandy a je mi trosku divne, ze to nechapes. |
Re: Jazda na sytiči
Moj chlapec pocuvaj ma! Ked si chcel ma vykonnejsiu motorku preco si si kupoval 250? Som zastanca jednej veci. Konstruktery motoriek dostavaju dost penzi za to ze motorku prisposobia na najpripustnejsiu zataz, ci uz motorovu, alebo konstrukcnu. To znamena, ze mozes zvysit vykon, napr otvorenim masiny, ale nezabudaj ze vsetko so vsetkym suvisi. Aby si zbytocnym experimentovanin neodstavil masinu uplne....porozmyslaj o silnejsej motorke, ked tak. |
Re: Jazda na sytiči
Raduzovic: sry, ale pred 10 min si mi radil v inom vlakne ze 250 uplne staci pre turistiku pre dvoch a teraz chces na svojej zvysovat vykon moj chlapec pekny? |
Re: Jazda na sytiči
Chlapec pekny mi pisal ze ho to zaujima iba teoreticky, takze berme to s rezervou a skusme sa nad tym teoreticky zamysliet |
Re: Jazda na sytiči
thak toto je zas ptakovina |
Re: Jazda na sytiči
možno keby si obliekol tie punčocháče miesto kombinézy tak by ťa lepšie obtekal vzduch a mal by si aj vyššiu maximálku! |
Re: Jazda na sytiči
ak teoreticky tak sa priklanam ku terror ,nic nezvysis iba rozstelujes |
Re: Jazda na sytiči
no ocuvaj, ty moj pekny chlapec, keby si mal aspon zakladne znalosti z fyziky a o principe prace bezinoveho motora, tak na taku hlupost na aku sa pytas, ani nepomyslis. Upravené 2 krát. Naposledy upravil krampus (17.09.2007 16:18) |
Re: Jazda na sytiči
uz len ked si zoberes, ze sytic byva realizovany priskrtenim privodu vduchu, musi ti z toho vyjst ze je to kravina |
Re: Jazda na sytiči
Chlapci, opatrne s tym "pekny chlapec", co Vy viete ci tu nahodou nieje ujo Bufetar |
Re: Jazda na sytiči
ja si myslim ze tie puncochace tomu pomozu ale tak jak napisal cazzo |
Re: Jazda na sytiči
Studený motor kladie väčší odpor (spôsobený hustejším olejom a menšími tolerančnými vôľami). Nasávaná zmes kondenzuje na studených stenách sacieho traktu a tiež valca čím sa ochudobňuje. Na to aby motor bežal pravidelne a mal optimálny výkon pri rozumnej spotrebe je treba dosiahnuť určitý zmiešavací pomer paliva so vzduchom v celom rozsahu otáčok. A preto je potrebné obohatenie zmesi pri studenom motore. A na to nám slúži sytič. |
Re: Jazda na sytiči
Raduzovič: mimochodom bohatosť zmesy sa dá predsa nadstavovať na karbeci,tak načo by si jazdil so sytičom? |
Re: Jazda na sytiči
kamarat mal pred 20-rokmi zigulaka 1600 a ked tomu dal plny a dal sytic tak mu to islo o 5 viac |
Re: Jazda na sytiči
ten kamarat ho este ma a ako povedal nezere vela len keby nebol benzin tak drahy |
Re: Jazda na sytiči
mas tu toho napisane dost ,ak chces trosilinku zvisit vykon skus dat sportovy zduchovy filter nap. kn alebo nieco ine ,skus dat ladak koncovku to vsetko je overene mozno ti to prida 1percento a bude to dost stat ale zvuk budes mat krajsi ak nato mas daj ladene zvody .ale najlacnejsie ta vynde silnejsia motorka tak to robim ja hocijaka 600 je dobra volba |
Re: Jazda na sytiči
Dakujem vsetkym co sa ma zastali ano moji ste najlepsiii a ako to spomenul bezdoo je to oslovenie z mafstory no zaujimave veci som sa tu docital ale hlavne som sa dobre zasmial |
Re: Jazda na sytiči
No mozno by sa dal aj nainstalovat ten OVERBOOST co mal KITT , na ja mein kumpl ? Mozno v Louise to aj maju.... |
Re: Jazda na sytiči
Sytic je konstruovany tak, ze obvykle zmes obohacuje na pomer bezinovych par a vzduchu okolo 10: 1 a viac. Spravny stechiometricky pomer benzinu (pomer potrebny na dokonale spalenie) a bezneho vzduchu je cca 15:1, zhruba okolo tejto hodnoty sa karburator a aj vstrekovanie snazi drzat pomer vzduchu k benzinu (pokial vo vyfuku nie je katalyzator). Ak ty vyhodis papierovy filter, tak zvysis priepustnost mozno o nejakych 5 az 8%, takze to obohatenie zmesy musi byt podstatne jemnejsie nez ti to obohati sytic. Dalsia vec je ta, ze sytic pracuje hlavne vtedy, ak je za skrtiacou klapkou, prip. supatkom velky podtlak, teda vtedy, ked je klapka(supatko) privrene a tiez sytic je obvykle rieseny ako maly pridavny karburator (ktory ma maly regulacny rozsah - jednopolohove sytice), ktory pracuje s malymi prietokmi vzduchu, ktore su pri starte, prip. pri volnobehu. Teda pri vacsom otvoreni supatka sa ucinok sytica straca, kedze sa straca podtlak a narasta mnozstvo preteceneho vzduchu, takze so vzrastom otacok by ti to nelinearne obohacovalo (pri najvyssich otackach by efekt sytica bol zanedbatelny a pri volnobehu extremny - prilis bohata zmes. To znaci ze otvoreny sytic by pomohol iba vo velmi uzkom rozsahu otvorenia klapky, supatka a otacok motora. Takze tato cesta je nespravna a treba sa vydat cestou preladenia celeho karburatora (skrutka bohatosti volnobehu, prip. volnobez. tryska, ihla, hlavna tryska, prip. prechodova ..... v pripade vstrekovania - je nutna obvykle uprava velicin naprogramovanych v riad. jednotke - tzv. palivove mapy aj ked s malymi zmenami na sacom potrubi si moderne vstrekovanie moze poradit. |
Re: Jazda na sytiči
Dakujem tym zopar co sa vyznaju a aj vedia nieco!hlavne BranoOHC sevas |
Re: Jazda na sytiči
raduzovic- o tom,ze si na baby som nikdy nezapochyboval, ja som Ti len napisal v skratke to, co tu erudovane popisal BranoOHC- dufam, ze si pochopil c.t.ch.b.p. |
Re: Jazda na sytiči
Celkovo si myslim, ze tato teme je ako jeden vtip a nemozes sa divit, ze boli taketo reakcie. Ver mi, ze ak budes potrebovat sktocnu pomoc, tak ti chlapci radi pomozu. Ale ak by si fakt chcel, tak podobne temy su uz v topickoch moto poradna. O karburatoroch je tam viac, nez dost. |
Re: Jazda na sytiči
Veď raz oskúšaj zohriať motorku a potom otvoriť sytič |
Re: Jazda na sytiči
jazda na sytici |
Re: Jazda na sytiči
VIAC PALIVA A VZDUCH= VECSI VYBUCH=VECSIA SILA !! ti vravim, namontuj tam sirsiu hadicku cez ktoru tecie benzin - viac paliva |
Re: Jazda na sytiči
:D no zaujimava tema ale je fakt ze to nepomoze ja som zabudol vypnut sitic nezdalo sa mi ze to ide lepsie naopak a potom spotreba bola hrozna zistil som to az na pumpe nejakych 200 km som siel na sitič |