Anketa:
Vaše najnovšie videá:
problem s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuproblem s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.problem s motorom
Nazdarek ludkovia-mam yamahu virago 750 a do motora natlacilo benzin.Moze to byt zlepenymi kruzkami a ventilmi,alebo to bude vacsi pruser-pocas jazdy to zacalo tlacit benzin cez vzduch.filter von a zdochlo to potom a po vypusteni oleja z motora vytiekol velmi zriedeny olej a fura benzinu |
Re: problem s motorom
ventily stym nemaju podla mna nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil audina (06.03.2008 22:17) |
Re: problem s motorom
nemozu byt semeringy pri ventiloch chytene a jak sa zohreje tak uz nezatvaraju a benzin tlaci popri zlepenych kruzkoch do motora?Masina stala 2roky a predtym slapala jak hodinky |
Re: problem s motorom
intruder -> taká maličká otázka...neuraz sa na ňu...ty si nechával po tie dva roky ten beznín v motorke ??? |
Re: problem s motorom
ak su zle simeringy tak by ti zatekal olej okolo stopiek ventilov do valca kde sa spali.Ci mas zle kruzky zistis lahko zmeraj tlak vo valcoch tlakomerom |
Re: problem s motorom
no hej, ale keby je problem len v karburatore tak mu natecie benzin len do filtra nie? |
Re: problem s motorom
Nechcelo sa mi písať také známe veci, ale teda k veci: Keď netesní plavák, benzín zateká všade kam môže. Ak je karburátor vyššie ako sací otvor a ak motor zastane práve v polohe, kedy je sací ventil otvorený, môže sa benzín dostávať aj do spaľovacieho priestoru a preteká popri krúžkoch dole do priestoru kľukovej skrine. Krúžky nemusia byť zlé, benzín má vysokú priechodnosť, prejde aj popri krúžkoch. |
Re: problem s motorom
hmm to hej ale on pise ze sa mu to stalo za jazdy .Tak mne vychadza ze nespaleny benzin by siel von vyfukom ak nema vo valci poriadnu ryhu |
Re: problem s motorom
Nepoznam Virago, ale ked je to vodou chladene, nemohlo sa stat, ze natiekla voda do motora? Prasknute tesnenie pod hlavou a pod. V tom pripade by vznikla biela riedka emulzia (voda+olej). |
Re: problem s motorom
Ono to neodporuje, tomu čo píšem. Ten benzín v oleji už mohol byť za tie dva roky natečený. Ak si to nevšimol, motor naštartoval, ale po čase ho muselo začať prechlastávať. Za tú chvíľu ho nemuselo nutne zadrieť, aj riedky olej čo-to pomaže. Keď ten plavák netesní, začne benzín tlačiť aj cez uši von. Intruder nenapísal absolútne jasne všetko - či skontroloval olej pred jazdou, ako dlho ten motor potom bežal, atď. Mal by napísať presne ako to bolo, takto sa môžme len dohadovať. |
Re: problem s motorom
ked mu brutalne preteka karburator a odpar z motora je vyvedeny do vzduchoveho filtra moze tam benzin natiect ale nepoznam tu moto neviem ako to ma riesene |
Re: problem s motorom
to:felika napisal si to dobre ,ja som len chcel doplnit ze pocas jazdy,chlapec by mal sam vediet ako sa to stalo presne.a to stym olejom je dobra rada olej moze len ubudat nie pribudat v olejovej vani a u niektorych motorov co si radi pochutnaju na oleji je podozrive aj ked je stale po maximum |
Re: problem s motorom
skusim to rozpisat ako to bolo-prve startovanie so siticom-natocilo to,slo to normalne na sitici v normalnych otackach,potom jak sa to trosku zohrialo to zacalo dymyt a po case to zdochlo a ked som to natocil znova po tazkostiach to natocilo a po pridavani to zacalo chrlit benzin cez filter.Mohlo by byt aj to,ze prepusta plavak-ma to podtlakove karburatory,ale ze by to malo take tlaky ze by to natlacilo benzin do motora,to sami nezda.Je mozne aj to,ze by mohol benzin natiect behom tych dvoch rokov,ale preco ho chrli von cez filter aj ked su karburatory ok-jedine co ma napadlo boli pridrete ventily v semeringoch,cize sa po zohriati pridreli viac a tlacilo ho to do motora a tam by pasoval aj biely dym po zohriati |
Re: problem s motorom
karky-to nie ja,ale su aj taky ako vidis-pomocou tejto temy sa snazim potvrdit si svoje myslienky a priucit sa ak niekto poradi,lebo ako sa hovori-viac hlav-viac rozumu |
Re: problem s motorom
hmm podtlakovy karburator neroby tlaky ,on len podla podtlaku povytahuje supatko z ihlou aby zmes mala spravne zlozenie a ty ovladas len klapku v saciom potruby.skus pozriet ihlu na plavaku pravdepodobne sa ti zasekla tak jak ti radil felika niekedy pomoze poklepat po plavakovej komore aby sa ventil uvolnil |
Re: problem s motorom
podla tych priznakov ti to podla mna natieklo cez odpar plavak ti nezatvara benzin cez ventily nemoze tiect benzin jedine olej do valca a cez kruzky tiez skor nie to by bolo take volne ze by si to ani nenatocil dymit ti to zacalo lebo bol rozriedeny olej ked ma diesel milion km tak tlaci naftu do oleja ale benzinak?to som este nevidel na embeckach to robila prasknuta membrana na palivovej pumpe ale tazko mi je nieco viac poradit lebo tvoju moto nepoznam |
Re: problem s motorom
Pani, mrknime sa na tento obrazok : Upravené 2 krát. Naposledy upravil Geofrey (07.03.2008 20:00) |
Re: problem s motorom
V starších mašinách (napr.HONDA CB400 r.v.1981) bol prepad z plavákovej komory vedený hadičkou pod motorku. Takže keď nezatvárala ihla plaváku, objavila sa pod moto mláčka. Stačilo zavrieť prívod benzínu. Teraz z ekologických dôvodov dávajú prepad a odvetranie do sania. Ako už tu bolo napísané: vymeň olej a vyčisti karbec. |
Re: problem s motorom
keby to bol len karburator,tak preco ten biely dym po zahriati-karburatory su ok-boli vycistene-jedine este kupit nove ihli do plavak. komory pre istotu,ze neprepustia benzin a po zabruseni ventilov by to malo fachcit-nie? |
Re: problem s motorom
Intruder, nejako sa skús presvedčiť, či ti ten plavákový ventil zatvára dobre. Pri čistení sa mohol nejako buď poškodiť, alebo zle poskladať alebo zle sadnúť... Treba to dobre pozrieť. Možno sa mýlim, ale toto by bolo asi najmenšie zlo. |
Re: problem s motorom
V teoretickej úrovni ten dym mohol spôsobovať zriedený olej, ktorý mal na dôvažok vysokú hladinu, podľa toho čo opisuješ. |