Anketa:
Nové moto videá:
TDM 900 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuTDM 900 - Diskusné fórum - Moto poradňa
![OO](images/watchlistNO.gif)
Značky:
.TDM 900
Neviete niekto či aj 900vka má tak hlúpo baterku ako starší model (pod nádržou). Starší model: pri výmene baterky musím zhodiť všetky plasty, sedadlo, nádrž. Alebo či nemá to už šikovno vymyslené npr. ako MONSTER na ktorom sá odklápa nádrž (aspoň tak som počul). 900vka sa mi páči a do budúcna uvažujem nad jej kúpov. Ďakujem. |
Re: TDM 900
na 87.3% to tak uz nema, raz mi to ktosi povedal, ale este si pockaj na potvrdenie od niekoho ineho |
Re: TDM 900
a keby aj tak co? ja musim kvoli nastaveniu ventilov dat dole nadrz kapoty airbox odpustit chladiacu dat dole asi 10 hadic a este aj veka ventilov , baterku som vyberal raz |
Re: TDM 900
Temny, to, co si popisal, je normalne u kazdej motorky, ale to robis len raz za dva roky. Dobry pristup k baterii je zaklad, ci uz ju chces po dlhsom spanku dobit, alebo na nu nieco pripojit (zasuvku, alarm, modre diody, stierace |
Re: TDM 900
temny: kup si inroša 15-ku ,baterku máš pred motorom a ventili nešteluješ nikdy! |
Re: TDM 900
Vidi: ved hned ako das dole sedadlo tam mas 2 kontakty zakryte gumovym krytom - cez to sa da v pohode nabijat a odtial si mozes vyviest kabel kam len chces.... |
Re: TDM 900
Granko: Diky za radu. Ale aj tak by som to asi neodpustil o dve modelové rady novšej TDM. |
Re: TDM 900
Vraví sa že Japonec je Japonec, ale myslím že aj iné národnosti vedia urobobiť dobré a spolahlivé moto. |
Re: TDM 900
Na TDM 850 nebolo potrebné vôbec dávať dole nádrž a ....Na vybratie baterky stačilo dať dole sedadlo, uvoľniť kontakty baterky, zo zadnej - podsedadlovej časti treba uvoľniť dva imbusove šroby a uvoľniť uchytenie spinača a piestika zadnej brzdy, uvoľniť plastový podblatníček a baterka sa da vytiahnuť spoza centralnej pružiacej jednotky - všetko to trvá cca 15 min. - teda nič hrozné. Okrem toho, pre potrebu nabiť batériu, netreba túto demontovať, ale ju nabijať tak, ako píše Granko. Mimochodom, raz za 4 roky vybrať batériu a stratiť tak pri demontáži a montáži cca 1 hod. to nie je dôvod, aby si z toho spravil " hlúpo umiestnenú batériu " |
Re: TDM 900
vidicon ja len ze na jedno vybratie baterie som trikrat nastavoval ventily a o baterke skoro vobec neviem |
Re: TDM 900
Iure: dík za radu viskúšam, aj ked moc sa mi to nezdá. Možno som aj od prírody trochu lenivý, ale "rozborku, zborku" som nikdy nemal rád. |
Re: TDM 900
temny: aké máš serisné intervaly na ventylové vôle, lebo ja na TDM každých 50 000km, a odporúčajú každých 40 000km. |
Re: TDM 900
Caute, strýko si kupil TDM 900 rok 2006, motor je totalne roztraseny do 4200 otacok, na voolnobeh ide pekne plynule ale jak da kvalt tak konec.. podla mna to neni normalne ci? celkovo aj retaz ide rozdrapit...rozbiehat sa musi tak na 4500 otacok minimalne a drzat minimalne ak spadne pod tak sa trase a trha....co s tym moze byt? |
Re: TDM 900
ma to doe.ane |
Re: TDM 900
Nova retazova sada! Mal som ten isty problem, nove rozety a retaz to vyriesili. |
Re: TDM 900
Fuha no 2 rozdielne nazory som necakal...ta retaz, no neviem ma ju dobru neni natiahnuta a ma ju nasponovanu, rozety su skoro nove....skorej tie ventily ale tak nevedel by niekto povedat na 100% co by to mohlo byt? a je to vstrekovanie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Miroslav91 (06.12.2011 21:44) |
Re: TDM 900
pamataj že furt to bude nejAka chujovinka.priklanam sa k retazi.podlož motorku a toč kolesom,reťaz bude napnuta niekde viac niekde menej.čiže stuhnute članky.stači ich pár a si v prdely. |
Re: TDM 900
okej teda dam na vasu radu, dam ju na stojan a preskumam to... za 6sezon nabehala cca24 000km....dufam ze to bude neaka banalita |
Re: TDM 900
aj ja som mal natiahnute clanky a masinu chvelo pri rozbehu. este, ze mam baterku pod sedlom |