Anketa:
scottoiler - co do naplne - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuscottoiler - co do naplne - Diskusné fórum - Moto poradňa
![OO](images/watchlistNO.gif)
Značky:
.scottoiler - co do naplne
ake mazivo pouzit do scottoilera v nudzi? a da sa vobec doplnit? este som ho nemenil, ani nemal vybraty. |
Re: scottoiler - co do naplne
co sa viskozity tyka, podobny je olej na jemnu mechaniku a sijacie stroje, doporucovalo sa s nim mazat aj retaz na bicykloch. Nove mazadla na bicyklove retaze su moc huste, tie tam nedavaj. |
Re: scottoiler - co do naplne
jednoznačne by som použil plnosyntetiku motorový olej. Je to z hľadiska mazania to naj, má najvyššiu odolnosť voči pretrhnutiu mazacieho filmu a je pomerne riedky pri normálnej teplote. A samozrejme sa úplne zmení nastavenie prietoku, začni naplno otvoreným a postupne priškrcuj kým nedosiahneš ideálny prietok. Ale neviem si predstaviť ako sa dá nepredvídateľne minúť tá náplň. Ja som sa toť vrátil na moto spod Mont Blancu - Chamonix vo Francúzsku kľukato cez Rakúsko, Taliansko a Švajčiarsko, na 2900km ceste som minul 3/4 tej nádržky a to som ešte mazal ako blázen ( lebo kto maže ten jede Upravené 1 krát. Naposledy upravil Atman (14.09.2008 10:19) |
Re: scottoiler - co do naplne
definuj pojem nudza...tak ako pise Atman - ako sa da nepredvidatelne napln minut? |
Re: scottoiler - co do naplne
nudza je, ked v piatok zistine, ze nemate olej a v sobotu rano chcete dat riadnu davku km. pouzil som zatial sprej, lebo stym mot.olejom som si nebol isty aj ked by urcite neuskodil, ale tu niekde som cital, ze original je ovela hustejsi ako motorovy |
Re: scottoiler - co do naplne
tiež sa mi minul olej,tak som tam nudzovo nalial prevodový olej 75W-140 a poslužil super,v chladnejšom počasí i horučavách mazal skvele,len bolo treba trochu občas upravit prietok. |
Re: scottoiler - co do naplne
tak isto aj scottoiler má dva druhy náplní. červená- teplotné rozmedzie 20-40 C a modrá 0-20 C. |
Re: scottoiler - co do naplne
áno to vieme,len som navrhol alternatívu,testujem zatial červenu vs prevodový olej,zatial plusi a mínusi nie su,obe sa správaju rovnako,mám ale len 2500 km so scottoilerom,takže negatíva a pozitíva budem moct referovat až neskor. Tak či tak, s kupou moto som mal hned investovat i do scottoilera,je to skvelý pomocník,o experimentovaní s roznymi čističmy a mazivami toho už mám za sebou dost,žiadna alternatíva roznych sprejov sa ani nepriblížila scottu a jej podobným systémom,zakaždým som mal moto od spreja zasraté a každý rok som dával dole po sezone kryt primarneho kolesa a ostranoval tonu bordelu. 4o sa tíka spreja,žiadny mi za dažda nevydržal viac,ako 200 km,scott som za dažda zatial neskušal. |
Re: scottoiler - co do naplne
ja mám scottoiler od 0km...zozačiatku mi to trošku špinilo motorku ale retaz bola čistá vždy...potom sa pokazil a chvílu som jazdil bez mazania. retaz sa dosť zašpinila..teraz to fičí bez problémov ale zdá sa mi, že z druhej strany je retaz suchá a rozmýšlam nad dual injector |
Re: scottoiler - co do naplne
mám dual od začiatku,dokupil som ho hned ku scott a povodný injektor som ani neskušal,hned som dal dual. Retaz je namazaná na oboch stranách rovnako,len sa treba viac pohrat s nastavením a natočením trysky. Ako malu nevýhodu vidím v tom,že pri udržbe sa ten dual vtrochu posunie,tie stahovacie pásky ho nedržia na fest,počas jazdy sa ale neposunie. Do kyvky sa mi velmy nechcelo vrtat. |
Re: scottoiler - co do naplne
www.motoraptor.sk/21_scottoiler |
Re: scottoiler - co do naplne
Ktorý olej používate? Ktorý sa vám viac osvedčil? Mám teraz modrý a rozmýšľam, či by nebol vhodnejší ten červený. Aké máte skúsenosti? Ten červený bude asi hustejší, čiže by nemal tak odfrkávať z reťaze nie? |
Re: scottoiler - co do naplne
Re: Vulgi: Re: Vulgi: používam v lete červenu,na jesen a jar modru. V podstate mažu rovnako,odlietavaju z retaze rovnako,len dávkovanie sa musí prisposobit. S červenou mám takmer uplne ubraté na minimum,retaz je čistá,články vo vnutri dost namazané,koleso sa takmer nešpiní. |