Anketa:
Jawa 23 Mustang - problem - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJawa 23 Mustang - problem - Diskusné fórum - Moto poradňa
![OO](images/watchlistNO.gif)
Značky:
.Jawa 23 Mustang - problem
Dobry den. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
mate dobre zapojene kontakty na cievke a kladivko neni zle v zapalovani viac info inak na www.sesa-moto.cz |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Co znamena "kladivko je zle" |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Skusal som vsetky polohy. Ale prevazne bolo prepnute uplne na pravo t.j. zapnute svetlo. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
skus dat prst do fajky a prekopnut vypinac ma byt v strede Upravené 1 krát. Naposledy upravil zego (03.10.2008 19:02) |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Toto som skusal. Sice prepinac nebol v strede ale v pravo. Sviecku som drzal za kov, no nic ma nekoplo. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
SERUS DAJ MI CISLO A CI PORADZIM NA STO PERO... ALE IBA ORANGE MA DOMA TELEFON S VECERNIM VOLANIM ZADARA ... |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Nazdar! Keďže si písal, že moto je v štádiu rozkladu môže byť teoreticky zoxidovaná aj fajka. Ale jednoznačne treba postupovať od fajky k inducke až skončíte pri zapaľovacej cievke, dakde už chybu nájdete. Veľa zdaru borci! |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Fajka je v poriadku. Skusim pozriet tu indukcnu cievku(ak spravne chapem tak to je ten valcek do ktoreho ide kabel s fajkou). |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
z inducky odpoj ten hruby kabel, co ide k sviecke a ked uz si taky extremista, tak daj tam prst a nech to kamos skusi prekopnut. ak ani to nepomoze. Tak pozri ci pri pretacani motorom idu platiny (kladivka) v zaopalovani od seba, ked mas najvacsiu kompresiu. Tiez pozri ci nie su priliz zaoxidovane. Skus ich niecim roztiahnut od seba a poriadne jedno aj druhe oskriabat niecim ostrym. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
no to je pravda lebo dve cievky mas na svetla tie tensie a taka hrubsie navynuta je na zapalovanie takze svetla mozu ist truba moze trubyt lebo mas na to dve ine cievky ta tretia tu pozry potom kondik by mohol byt potom pozri ci mas dobre odkostrene kabliky na odtrhovom ramienku to zvykne robyt pi ..viny |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
ja by sm sa dobrovolne kopat nenechal, nie je to nic prijemne ... |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
krilo: ved nemusi sam pchat svoj prst do fajky... staci povedat "kaamosovi" sem strc prst a tuto (o valec)sa chyt druhou rukou...aa, on sam uz kopne...intenzitu "iskry" uvidi na kaamosovi...nevies ako sa to robi??! |
Jawa 23 Mustang - problem
alebo ak mas protivnu svokru ale to uz len ak si budes isty ze zapalko je OK |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Tak teda dnes som bol este poskusat tu motorku... Nejdem rozpisovat co som vsetko za tych 5 hodin robil |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
skús nasledovnú vec. Odpoj od indučky káble, čo tam idú z originál elektriky. Zo zapaľovania natiahni nový kábel od ramienka na indučku č. 1. Druhý z ič, číslo 15, zapoj na kostru. Ak máš cievky,indučku, kondík , a odtrh ramienka v poriadku, ( sviečka je samozrejmosť), musí dať iskru. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Kable su v poriadku... Problem je v tom, ze sviecka hodi iskru iba vtedy, ked tie 2 cierne spojene kable rozpojim a nakopnem a v tom ich rychlo spajam a odpajam.. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
zapoj to tak jak napisal baho a ked ti to pojde potom si sprav podla schemy novu elektriku |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Toto som uz skusal, ze som vsetky kable odpojil a isiel iba jeden od ramienka do inducky a ta o kostru. Problem je v tom ze sviecka hodi iskru iba vtedy ked ten kabel od kladivka do cievky rozstrihnem a nekopavam a zaroven ho spajam a odpajam od seba. Tak ak tomu dobre chapem tak toto spajanie a rozpajanie obvodu by mali robit kladivka, nie? Ale tie som pozeral a behaju normalne od seba a spat. Myslim si ze problem moze byt bud v nejakom skrate pri kladivkach (takze kladivka sa mozu hybat kolko chcu ale obvod je stale spojeny), alebo v niejakej chybnej suciastke, ale neviem v ktorej, tak sa vas pytam ci neviete ktora nefunkcna suciastka by mohla mat toto za nasledok. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
mozno mas obvod stale rozpojeny, pozri sa ci nemas na kladivkach bordel nejaky. Najlepsie je ich vybrat vonku a pilnikom ich zbrusit, len si musis dat pozor, aby si ich zbrusil rovno, aby na seba dosadali co najvacsiou plochou, aby sa priliz neopalovali. No a zaroven skontroluj, to co ti pise 'zego', ci ch mas dobre odizolovane. Na tej skrutke, ktora drzi kladivka pokope musia byt take cervene (papierove, alebo gumene) podlozky, ktore zabezpecuju odizolovanie. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Diki... skusim no az v piatok tam pojdem, tak potom napisem. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
bol by niekto taky dobry a poradil by mi s pinclom?? je tam taka vec ze volnobeh je paradny ale akonahle zaradim tak straca vykon a netaha.neviete preco???budem vdacny za radu |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
JOINT:a mas uzemnenu inducku??(mas na inducke 3 kable .jeden ide do prepinaca a druhy do motora,treti na kostru)tak skus pozret ci ten treti ide vazne na kostru |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
jawa 50: Buď máš zanesený výfuk - najpravdepodobnejšie, alebo znečistený karburátor a vzduchový filter. Ešte by to mohli byť guferá na kľuke, ale to by nešiel do otáčok ani na neutráli. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
jawa50 - na pincloch som virastal, a viem ze z inducky nemusis mat 3 kable. jeden ide zo zapalovania, druhy od vipinaca a kostru mas zapojenu tym ze je inducka primontovana o ram. podla mna ma na tom mustangu zle nastaveny predstih, to je cele. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
BAHO:a nemoze to byt piestnymi kruzkami???zeby boli pridrete?? |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
ZDENIKE:ja mam spravene tak ze mam tri kable a jeden ide na kostru |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Zdenike: zle si pamatáš z mladosti. Indukčná cievka nemusí byť ukostrená telom, môže aj voľne visieť, ale MUSIA z nej ísť dva káble. Jeden na ramienko, druhý na kostru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (22.10.2008 15:05) |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
zdenike: keby mal zle nastaveny predstih, tak by mu to iskru hadzalo, len akurat nie vtedy kedy treba. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Nooo tak teda bol som poskusat a sviecka uz konecne hadze iskru |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
ak je zaradená jednotka a tlačíš ju dozadu koľko chceš bez citeľnejšieho odporu, takisto aj dopredu, tak buď niečo netesní, alebo je jednoducho vybehaná.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil baho (22.10.2008 16:57) |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
zle som to asi napisal... zaradim jednotku a ma odpor normalne beha valec.. ked idem dopredu ale aj ked idem dozadu. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
BAHO:no dnes som zhodil hlavu a valec.a vsetko bolo v poriadku.ale vyfuk bol zaneseny. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
zdraviim zas. neviete preco mi na pincli vobec netlmia predne tlmice.?? vobec s nimi nejde ani pohnut.ak niekto bude vediet tak prosim poradte.dakujem |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Vyschlo ti tam mazivo (vazelina). Rozobrat ,hlavne vytiahnut zo spodu tie trubky,vycistit od starej naplne,napchat tam vazeliny (redsej,popripade zmiesanej s olejom) a zase budu chvilu schodit... Mozno by pomohla aj vymena futier,ale to je viac roboty,to si nechaj na inokedy,zatial skus toto. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
tento tyzden som rozoberal motor a daval novy karburator/novy ako novy no) a dnes ked som nahodil motor tak som ho siel trochu prebehnut.no ako som nakopol tak asi na 2 sekundy siel motor do vysokych otacok(bez pridania plynu) a potom zdochol.a takto stale takze sa nedalo ani pridavat proste len do strasne vysokych otacok vyletel a potom skapal.neviete co to moze byt? |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Takze: |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
teras po nejakych upravach mi ide nakopnut ale asi na 2 sekundy a potom skape aj ked pridavam plyn ALE AKOKEBY HO DUSILO |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Jawa50:Skús poriadne utesňiť karburátor,plavákovú komoru a medzi valcom. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
jawa250: skus pozriet hlavne tu plavakovu komoru, bud mas zle nastavenu hladinu, alebo sa ti zasekava ihlovy ventil cez ktory tecie benzin do komory. Ten prefukni a namaz normalne olejom, postaci aj wd40. Skus vymontovat sviecku, odpoj benzinovu hadicku od karburatora a poriadne ho prefukni kompresorom. Kedze na pekaci sa zmes nenastavuje, tak len daj ihlu na stredny zarez a nastav volnobeh. Tiez nastav hladinu v plavakovj komore mne to slo najlepsie, ked bola hladina co najvyssia, tesne pod hladinou, kedy uz takmer zacinal z karburatora vytekat benzin. Tiez vypusti vsetok stary benzin z nadrze, preplachni ju, aby si z nej vymyl bordel a nalej novy benzin s olejom. Tiez nebude na skodu kupit z benzinky prietokovy filter na benzin (stoji asi 1 euro). No sa samozrejme ti nesmie tahat nikde falosny vzduch. |
Re: Jawa 23 Mustang - problem
Zdravím Vás mam taky problém z mustangom ze po naštartovaní a následnom zaradeni prvého prevodu mi to zdochina ale zas na druhom prevode to ide celkom dobre ale z |