ISSN 1336-6491 | Online: 1411 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26648
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16051)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10597)

Problém s otáčkami= motorka ožila! - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProblém s otáčkami= motorka ožila! - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

03.02.2009 8:38

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

tref
 Turista 

Ikona

toto je docela bezna diagnoza starsich motorov, co sa pamatam tak aj brachova GSX lubila nestartovat a niekedy na semaforoch si povrcala. Cim to vsak bolo sme bohuzial doteraz nezistili

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (03.02.2009 8:39)


02.02.2009 22:02

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

Bohuzial zase musim pisat sem,nadalej pretrvavali problemy s otackami tak som bol nutny vymenit trisky za mensie.Resp. jednu trisku.Dnes som ju zobral von a dost bola cudna :'( .PO nastartovani bolo v poho.KEd som na nu sadol.A zacala sa zohrievat,zase ozila.. resp postupne zacala tocit do 7 500 otacok potom prestala.Ani vysie ani nizsie.Po par km som vypol benzin,aby zmizlo z karburatora(minule bol problem asi ten,ze bol potopeny cely od benzinu).Potom zapol no problemi nadalej pretrvavali.Potom som jej dal plny kotol do a zdochinala,ked som ju chel vytocit do 8-9 tisic jednoducho nenechala a chcela zdochnut...
Uz fakt neviem co je s nou,vcera bolo menene aj tesnenie pod hlavou valca... asi ju musim komplet rozobrat,alebo uz neviem.. :'(fakt ma to uz nebavi...
nenoNastavil som to na 1,5 otacok ako si pisal.


22.01.2009 22:36

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

8-) Dnes som na nej siel ide super,len som stratil cast vyfuku :'( Zajtra idem hladat,kto sa prida? cca 20km cesta :-D .


22.01.2009 12:39

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

neno
 Jogurťák 

Ikona

Len kontrolna otazka: Na kolko otacok srobovakom mas nastaveny ten srobik s pruzinkou? Podla manualu by mal byt asi na 1,5-1,8 otacky srobovakom ak si dobre pamatam. Za studena na neutraly mi drzi nad 1800ot/min a postupne rastie zahrievanim asi do 3000ot/min. Po kupe motorky pred nastelovanim som mal nad 5000ot/min kvoli zlemu nastaveniu spominaneho srobika.


22.01.2009 11:24

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

ducklinno hej . viem ze aky ma originalne.. no ale ja tam mam iny piest a mensie problemy tak kvoli startu som to musel spravit...Dnes ked skoncim v skole tak uvidim,ci to uz funguje normalne....


21.01.2009 20:58

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

no to bolo jedine co ma napadlo kedze karbec predtym fungoval normalne a teraz toto......ale predpokladam ze nemas po celom obvode valca vodu taze je tam moznost ze ti saje falosny vzduch....
inac vacsi kompresny pomer?? ved tie masiny mali kompresny pomer 15:1 seriovo ked sa nemylim co ju chces z koze zodrat?? ako casto chces menit piest a robit go klukovky??


21.01.2009 20:44

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

ducklinFalosny vzduch? :-O skor vodu nie? originalne tesnenie som tam daval stredne hrube... a pred tym to slo... len velke otacky som mal... zajtra uvidime..... 90% ze to bol problem s karburatorom... a ked nie tak tam ide s5 hrubsie tesnenie.... ;-)


21.01.2009 20:36

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

ake tesnenie si daval pod valec?? podla mna ty chyta falosny vzduch odtial


21.01.2009 18:30

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

Takze som to uz rozobral,kanali,karburator vsetko bolo plne benzinu... vycistil poskladal zajztra vyskusam ;-)


21.01.2009 15:56

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

rapid
 Turista 

Ikona

moze byt rozladeny karbec a moze to byt aj nevydarenym tuningom


21.01.2009 15:35

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

VasjaNrOK kuknem.Inac startovalo ti v poho? mal si futuru?So startom tiez mam problem :-~


21.01.2009 15:32

Re: Problém s otáčkami= motorka ožila!

VasjaNr
 Turista 

Ikona

Zaseknute plynove lanko bolo prve co ma napadlo, stavalo sa to aj mne ked som mal AF1. Skus to skontrolovat este raz, pod nadrzou ako sa to rozdvojuje spolu so syticom sa to lubilo zasekavat - plastovy obal lanka na konci s takou kovovou obijmkou (ta je schovana v tej gumovej rozdvojke) - nejako to tam bolo vybehane a ostavalo to vysiet... Aj ked hovoris , ze si to skontroloval, skus sa na to mrknut este raz.


21.01.2009 14:50

Problém s otáčkami= motorka ožila!

crazybiker
 Jogurťák 

Ikona

Mam velky problem s otackami,dnes po roztlaceni nastartovala moto.... po par minutach ked uz mala 60°C chytila vysoke otacky.. cca 5 000 ... no zaradeni 1 to slo vysie potom to slo velmi pekne akoby dostala omnoho vacsiu silu.. po zastaveni to tiez drzalo 5000 zacal som nastavovat karburator.... mam tam jeden srobik s pruzinov(karburator delorto presne neviem,len ked vecer rozoberem) tak ako pisete som to uplne zatiahol roztlacil a nejak to zacalo ist samo vysplhala sa do 11 000 otacok tak som ju vypol.... prezrel lanka vsetko je ok... na sitici bolo nedavno menene tiez je ok... Boli robene dalsie upravy:Menene tesnenie pod valcom na nizsie(kvoli vacsej kompresii)hlava valca bola tiez trosku vybrusena(tiez kvoli kompresii a kvoli byvalemu majitelovi :-(((((( ) vyfuk=v tlmice neni vata a deravu trubku som vymenil za normalnu... Co by to mohlo robit? Na starom karburatore sa mi par krat zasekol plavak ale isla normalne dalej ... :-(((((( Potrebujem poradit...
Za kladne odpovede vopred dakujem ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.