Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5700 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26417
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15930)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10487)

Piesty KTM 250 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPiesty KTM 250 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Motor.

11.02.2009 11:49

Piesty KTM 250

sasa
 Bahniak 

Ikona

v katalogu je, ze sx ma jenom jeden pistni kruzek, a exc ma dva. pri stejnym obsahu 250.
kdyz by se dal do sx pist s dvouma kruzkama, vydrzi to dyl, bude veci kompres, pojede to, je to vubec mozne?


11.02.2009 15:17

Re: Piesty KTM 250

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Jeden krúžok sa dáva do mx mašín, lebo sa zníži trenie a docieli vyšší výkon. Že menej vydrží a treba ho častejšie meniť je druhoradé, pretože sa moto aj tak pripravujú zo závodu na závod.
Na domáce hobby jazdenie je výhodnejšie mať dva krúžky, kedy pokles tlaku vo valci je aj pri
väčšom opotrebovaní krúžkov menej citeľný.


12.02.2009 12:50

Re: Piesty KTM 250

mmpmoto
 Bahniak 

Ikona

ZELENO TI TO VYSVETLIL NA 1-tku. [dobre] Ale ja som stale daval dvojkruzkove lebo ten vykon ty vobec nepocitis a dvojkruzkovy dlhsie vydrzi!!!



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.