Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3589 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28579
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17016)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11563)

Jawa 250 typ 559 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJawa 250 typ 559 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor, Elektrika.

14.04.2009 20:22

Jawa 250 typ 559

Miloxr350
 Bahniak 

Ikona

cawte kto my vie poradit ze co mozebit jawe 250 na chvilu nastartuje ide jak besna a potom zacne skapinat ,,,,,,,,je tam zapalovanie s babety :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(


14.04.2009 20:25

Re: Jawa 250 typ 559

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

odpoj hadicku z kohutika a pozri jak tecie benzin


14.04.2009 23:01

Re: Jawa 250 typ 559

Honda350
 Bahniak 

Ikona

nedochadza plinule benzin


14.04.2009 23:02

Re: Jawa 250 typ 559

PeterKeke
 Edvenčr 

Ikona

Možno falošný vzduch...


15.04.2009 15:13

Re: Jawa 250 typ 559

Miloxr350
 Bahniak 

Ikona

benzin tam ide to som uz pozeral
;-)


15.04.2009 16:59

Re: Jawa 250 typ 559

hondacr500
 Bahniak 

Ikona

nemas zaseknuty plavak?


15.04.2009 17:10

Re: Jawa 250 typ 559

sirka
 Kávičkár 

Ikona

alebo dierka na viecku nadrze nepusta a vnika podtlak


15.04.2009 20:18

Re: Jawa 250 typ 559

Rooster
 Kávičkár 

Ikona

tento problém som mal svojho času aj ja,a robilo mi to šupátko v karbesi a hladina v plavákovej komore.Hladina bola nízka a šupátko sa zaseklo v max. polohe otvorenia.Všetko rozober,vyčisti a nastav /ak máš manuál/.Určite to nie je v zapaľovaní.To by ti vôbec nešla do otáčok ;-)


15.04.2009 21:33

Re: Jawa 250 typ 559

Miloxr350
 Bahniak 

Ikona

Rooster: myslis ze to bude ono ,,ale len karbes ne ,,,,,,,,,diki chalani :-( :-( :-( :-( dufam ze to bude ono ;-) ;-) ;-) ;-)


15.04.2009 23:05

Re: Jawa 250 typ 559

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

Rooster: :-D hladina v plavakovej komore sa neda nastavovat teda ked je tam origos karbec :-* milo: sem-tam sa zvykol zasrat kohut v nadrzi a raz to ide a raz nie, kukni nadrz ci neni zhrdzavena alebo zaspinena, potom v kryte plavakovej komory zvykla byt spina, poriadne to prefukni a karbec nastav podla manualu, musi to ist


16.04.2009 15:51

Re: Jawa 250 typ 559

Miloxr350
 Bahniak 

Ikona

duckin: karbes je originalny, je cely vycisteny nadrz je tiez cista ale skusim ho nastavit podla manualu ;-) dik


16.04.2009 19:11

Re: Jawa 250 typ 559

Rooster
 Kávičkár 

Ikona

Duklin... tá sa nastavovať dá 8-) .Beriem do úvah origo...karbes .Ten problém čo má Milox riešil každý,čo mal Jawky.Je to ich choroba ,ale nie neprekonateľná.....Tento problém je jednoznačne v nastavení karbesa a nie v zapalovaní :-* Opakujem sa mal som to isté pred 20 timi rokmi 8-)


17.04.2009 16:31

Re: Jawa 250 typ 559

Miloxr350
 Bahniak 

Ikona

dobre chalani diki za pomoc dufam ze to bude ono
:'( :'( :'( :'(


17.04.2009 18:26

Re: Jawa 250 typ 559

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

rooster: ako ked na vrchu plavaku je ihla ktora nabieha do vrchneho krytu plavakovej komory a tym ju uzatvara??
milo: ihla 2 zarez zhora, srubik povoleny o 1 otacku ak mas karburator so syticom,
ihla 1 zarez zhora a srubik povoleny o 1/2 otacky ak typ karburatoru ktory nema sytic, tolko z knihy Dockal


17.04.2009 21:50

Re: Jawa 250 typ 559

Miloxr350
 Bahniak 

Ikona

ducklin: ;-) ok spravim jak hovoris


17.04.2009 21:52

Re: Jawa 250 typ 559

TomasVFR
 Kávičkár 

Ikona

ducklin zeby vahou plavaku?


10.06.2009 17:48

Re: Jawa 250 typ 559

pedrisito
 Kávičkár 

Ikona

asi uz out of date ale neva..
noo pozri si aj ci mas tu umelu podlozku medzi karbosom a valcom aby sa nestalo ze benzin sa pri nizkych otackach odparuje skor a hladina plavakovej komori sa da menit zalezi aky mas plavak teda stava sa ze na tej ihle je plavak pricinovany nizsie alebo vyssie a tym vlastne viac alebo menej napusti do plavakovej komori mam doma zo 10 plavacikov ale skoro kazdy je inac vyskovo nacinovany ale moze tam byt viac chyb ale najskor ten karbos kamos ma ten samy problem ale on ma iny karbes na 2apolke aj jemu zhuci a skape skus trosku viac povolit trisku sitosti ako na jednu otacku [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pedrisito (10.06.2009 17:52)


10.06.2009 19:08

Re: Jawa 250 typ 559

zipo3
 Veteránista 

Ikona

mal som tiez nieco podobne a nakoniec to bolo gufero na kluke...ale mozno to bude aj ten karbec sak skus a uvidis....



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.