Anketa:
Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPrepálený piest a veľa vzduchu v zmesi. - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokPrepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Čaute motorkári. Mam taky problém. Na Aprili AF1 125 s motorom Rotax 123 mi prepálilo piest po obvode. Všetko (výfuk, piest, hlava) všetko ostalo biele, a už som sa dozvedel že to je veľa vzduchu v zmesi. No neviem skade sa tam nabral. Mam taky tip že by to mohli byť Gufera, ihla v karburátore, zlé utesnený karburátor, hl. triska.. No najviac ma štve ako zistím či to boli Guferá alebo niečo iné. Inak triska tam je 118 a chcel by som ju zložiť tak mi prosím poraďte. |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Predpokladám , že hlavne na výfukovej hrane. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (26.03.2006 7:39) |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Ak má motorka viec ako 3-4 roky, to gufero zo strany zapaľovania preventívne vymeň. Malo by sa to dať aj zvonka. Tiež skontroluj, či kľuka nemá lokér, vtedy aj dobré gufero odtlačí a pustí vzduch. Napíš, ako dlho s tou tryskou jazdíš a pozri tesnenie pod hlavou, či neprepúšťalo vodu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (26.03.2006 14:30) |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Tak gufera sme pozerali a neprepúštali benzím. Ten filter to je možné lebo tam je len taký. No ona je 1992 a mám ju od leta. Ale bolo to takto. Mali sme doma valec a piest z Rotaxu 123. Tak sme ju kúpili od chlapov čo ju doviezli z Talianska. Oni ju doviezli a tiež sa im ihneť zadrela tak isto ako mňe. No ani sme sa nepovozili. Tesnenie pod hlavou neprepúštalo vodu. |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Keďže to zadrelo už druhý krát, dakde chyba musí byť. Niekedy sa skombinujú aj 3-4 závady |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
už to vidím ako do 38 mm difuzéru pchá 120 trysku.hmm |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Ešte skontroluj aj vodnú pumpu či je ok,termostat, chladič či nie je náhodou zasratý , a či je tam origoš výfuk alebo tunáč,raz som riešil aj to že voda do valca nevnikala okolo hlavy ale bola prasknutá vložka valca a pri zohriatí sa prasklina otvárala.... |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
No tesnenie je tam len "o" gumička, a to som už mal dva motory takže to asi tak má byť. Je tam taká drážka asi originál nato. Hlava sa tam skladá z dvoch častí (neviem či som dobre drfinoval). Jedna je tá kde je zakrútená sviečka a druhá je dekel na tú prvú a pod druhou je voda (no moje zložité vysvetľovanie). |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
stroboskop je väčšinou bežná výbava autoservisu. |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Predzápal môžeš skúsiť zväčšiť aj skúšobne, natočením statora proti smeru otáčania o rôzne hodnoty. |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
A pri skúšaní predstihu si nakúp dostatok piestov do rezervy , ak sa náhodou netrafíš na prvý šup . |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
ferjon: mali sme v klube motokáristov, čo roky jazdili majstrovstvá republiky s motorom rotax 125. Aj oni veľakrát zadreli a riešili sme podobné problémy, snažili sme sa vždy nájsť konkrétnu |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
čo?? To tam vydrží robený piest??? Veď mi horoorili že robený piest nevydrží 13 tis. ot/min. |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
čaute mám ďalší príznak!!!!!!! Ona nechcela ísť bez sitiča, a keď ho brat vypol nešla do otáčok ani sa nevládala pohnúť. Tak to musela byť dosť chudobná zmes nie??????? A ako máme dať ihlu v karburátore????? |
Re: Prepálený piest a veľa vzduchu v zmesi.
Nepíšeš, či motorka išla na voľnobeh. Ak nie, treba prekontrolovať čistotu voľnobežnej trysky Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (03.04.2006 12:47) |