Anketa:
Nové oficiálne videá:
stisenie vyfuku +vata do vyfuku - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiustisenie vyfuku +vata do vyfuku - Diskusné fórum - Moto poradňa
![OO](images/watchlistNO.gif)
stisenie vyfuku +vata do vyfuku
Caute borci, |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
kup vatu z motosvetu, obal tu trubku a zloz. |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
ta perforovana rurka musi byt od zaciatku vyfuku az po koniec. -zozen a nadvar. |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
no ja ked som rozobral vyfuk nasiel som tam to isté co ty tak som na tu membranu nadvaril perforovanu trubku az po koniec ako pise truba a obalil som to vatou zlozil som to a od hlucnosti to moc nepomohlo ale malo to vyladenejsi zvuk len asi som ju tam moc natvrdo natlacil |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
vela zalezi od velkosti dierok v tej rurke,od dlzky celej koncovky a aj od toho ake druhy vaty tam natrepes. |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
no vdaka za radu, skusim to dat nadvarit a dam tam aj tu vatu. raz mozno skusim aj tu zuzenu koncovku co ma ta homologizovana hodna, |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
Ahoj chcem poprosiť o radu tých čo majú skúsenosti s tlmičmi výfuku. |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
re: tryskáč - keďže vieme, že dĺžka výletovej trubky u 2T motora má značný vplyv na výkon, alebo priebeh výkonu, sú mi známe iba dve metódy tlmiť hluk a to: 1.) perforovaná tubka v tlmiči má vnútorný priemer vonkajšieho priemeru výletovej trubky(nasúva sa), v tom to prípade "nepredlžuje" výletovú trubku.Táto úprava nevyžaduje tak častú výmenu a prípadné doplnenie vaty. 2.) samotná výletová trubka je preforovaná, okolo nej je natlačená vata v obale tlmiča, tu je treba podotkúť, že najmä u malých obsahov tento "systém" v rámci zachovania výkonu je treba častejšie kontolovať a dopĺňať vatu, lebo čím lešie je tam natlačená tým má celý výfuk správnu funciu. |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
Re: tryskac: ja viem len že do 4T aby bol dunivý každý dáva 2,8mm diery na perforovanú rúru, ostrejší zvuk 1-1,5mm |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
pár postrehov s pokusov ak by to niekomu pomohlo: |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
re.: tryskáč - "ladeným"výfukom som mal na mysli expanzný, tam sa vnútorný priemer výletovky pohybuje od 20-16 mm, pridajme 2x1,5 mm rúbku steny, t.j. 26 mm u 20-tky = 26 mm, potom nechápem načo, cit.: Trubku som stočil s dierovaného plechu na priemer cca 30mm.. |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
Tak dB killer hotový z duralu fí 58mm zúžený na 50mm diery po 4 stranách len po tri čiže 12dier 2,8mm zvuk krása ale pri začiatku tretej tiež 120km jazdy urvalo a vystrelilo na diaľnici zacpu len ten kruh 50mm tak sa ide páliť zo 4mm namiesto 2,5mm |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
krampusvýletovka má dieru cca 18 mm. V rámci môjho "diero-ideologického" Upravené 1 krát. Naposledy upravil tryskac (03.04.2017 19:44) |
Re: stisenie vyfuku +vata do vyfuku
Jikov 2920 na taký výfuk naladíš ťažko, lebo .... podľa môjho názoru je neladiteľný, teda okrem hl. trysky, trysky voľnobehu a výšky ihly. |