ISSN 1336-6491 | Online: 1500 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26640
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16046)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10594)

Problem s dobijanim - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProblem s dobijanim - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.08.2010 22:50

Re: Problem s dobijanim

Wolfi
 Jogurťák 

Ikona

fuha, tak to si musim vytlacit co mu tu pises a postupne skusat. Dik za radu, ked budem nieco vediet napisem co to bolo


03.08.2010 20:44

Re: Problem s dobijanim

dustof
 Turista 

Ikona

práve taký problém som riešil. Rozpoj konektor od alternátora do reglera a premeraj alternátor. Po naštartovaní by ti to malo dávať cca 70 až 80 V striedavého napätia na každej fáze
äsú tri) ak je toto v poriadku premeraj odpor voči kostre. Musí byť nekonečný tzn. 0. Ak odpor nejaký nameráš je v rici stator. Ak je toto v poriadku potom premerať regler tam musíš zmerať tie polovodiče . Neviem či to zrozumiteľne napíšem. Dáš čierny kábel merača (mínus) na zelený drôt od reglera, na vstup do alternátora dáš červený kábel, to je tam kam idú žlté káble na všetkých by si mal namerať rovnaký odpor cca 0,5 ohm. Potom dáš červený kábel merača (plus)na červený kábel od reglera a čierny kábel merača znova na konektory kam ti prichádzajú žlté káble od alternátora tam by mal byť odpor cca 1,8 ohm. Ak je toto v poriadku tak máš šťastie sú to len zaoxidované kontakty. A ak nie tak vitaj v klube.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dustof (03.08.2010 20:46)


03.08.2010 13:04

Problem s dobijanim

Wolfi
 Jogurťák 

Ikona

Zdravim motorkari. Potrebujem poradit, preto sem aj vlastne pisem. Mam problem s dobijanim baterie. Baterka je nova a uz sa mi par krat stalo ze po par dnoch mi nesla nastartovat. Musim ju potom zakazdym nabit. :'(
Pri nastartovanom motore bez zapnutych svetiel ukazuje hodnoty okolo 12,6 V. Pridam na cca 3 000 otacok a ide na 14 - 14,5.
Pri nastartovanom motore so zapnutými svetlami ukazuje 12,2. Pridam na 3 000 otacok a hodnoty su okolo 13 - 13,5 V.
Nemal by motor ukazovat uz len pri nastartovanom motore so zapnutymi svetlami hodnoty medzi 14 - 14,5 V ?
A neviem ako zmerat ci ja chybny alternator alebo regler a mozno su aj kable niekde zaoxidovane. :-~
A v motore nieco klepoce. Mam pocit ako keby niekedy zle hodilo isrku a prave vtedy to tukne. Ale to je len tusak.
Dik



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.