Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2567 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

karburator Virago 535 - interpretacia manualu - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiukarburator Virago 535 - interpretacia manualu - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
26.08.2010 21:47

karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

Zdravim!

Neda mi spavat tento nestastny stroj.

Nastavil som vysku hladin v plavakovych komorach na 13mm pod horizontalnou znackou(manual), synchronizoval karburatory - zadny voci prednemu pri zvysenych otackach, pred tym nastavene ventilove vole, kontrola membran a ihiel, demontovane karburatory komplet vycistene, prefukane, skontrolovane podla mikrofichov + nove tesnenia na priruby aj v karburatore, hlavna tryska 135. Jedna vec ale v manualy chyba a to nastavenie vzdusnika reps pocet otacok od dotiahnutej polohy, dal som dve. Pred nastavenim vynechaval vo vysokych otackach periodicky, podla vsetkeho nizka hladina. Palivova sustava v poriadku, cerpadlo natlaci 400ml behom 15 sekund.

pred nastavenim - rozdiel v podtlakoch 150kPa, v hladinach 8mm, modre vyfukove potrubie, vynechavanie pri plnom vykone.

Po nastaveni sa zhorsil aj prechod medzi volnobehom a ciastocnym zatazenim, k plnym otackam sa neroztoci, bez zataze krasny volnobeh aj plny rozsah otacok. Nestriela ani do vyfuku ani do karburatorov. Dosli mi napady, prosim o radu.

Vdaka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (26.08.2010 21:48)


26.08.2010 22:07

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Skús len tak zo srandy dobiť batériu . A aj odmerať elektriku .


27.08.2010 0:18

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

momentalne by bol uspech aby to jazdilo aspon tak ako pred nastavenim na tovarne hodnoty. nechapem co za kuzelnika sa s tym hral. Po synchre to bolo lepsie, ale ked som dal do jednej vysky hladiny - merane stlpcom cez vypustacie otvory, nie meranim plavakov, odvtedy to islo srat. Clovek sa s tym drbe ako chuj a potom za toho chuja ostane. To mam za to ze sa nemodlim.


27.08.2010 0:53

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

Ako chapete vetu :

The fuel level should be 0.53-0.57 in. (13.5-14.5mm) below the piston valve center mark on the float bowl

moj preklad: Hladina paliva by mala byt 0.53-0.57 in. (13.5-14.5mm) pod stred ihloveho ventilu oznacujucou znackou na plavakovej komore. (V mikrofichoch je pouzity vyraz needle valve pre ihlovy ventil ,supatko je pomenovane Slide/diagraph, takze ten Piston valve dost dobre nechapem)

Pripajam aj obrazky z manualu

Pozri obrázok
Pozri obrázok

cervena- naliatok-ryska
zlta- ihlovy ventil ovladany plavakom
zelena - tam by mala byt emuzna rurka, resp tam beha ihla od supatka

Podla vasej interpretacie, hladina ma byt pod ryskou tych 13.5-14.5mm? alebo zarovno?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (27.08.2010 0:53)


22.01.2011 20:44

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

stiv
 Čoprák 

Ikona

no ako už sa to podarilo aj ja mam taky problem daj vediet ak vieš pomoct dik


23.01.2011 11:28

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

dando
 Bahniak 

"vzdusnik" bol mozno na skode 120 ale nie na masine.

na karbeci mas srob zmesi a srob volnobehu/s pruzinkou/

podla farby sviecky nastav bohatost zmesi srobom zmesi.


26.01.2011 23:44

Re: karburator Virago 535 - interpretacia manualu

miso251SK
 Turista 

toto virago ostalo zahalene tajomstvom. Zavady na ktore som prisiel:
spoj podtlakovej membrany so supatkom
rozhodene hladiny
ostaval vysiet ihlovy ventil na zadnom karburatore
synchro

aj tak to stale nebolo ono, potom som volal s majitelom, ze si neviem dat rady, nech si pre to dojde. Robili sa tam este nejake drobnosti, tak sa isiel previezt, dosiel vysmiaty od ucha k uchu, ze tak to este neslo. V tp mal napisane 25kW, ako sa skrtili viraga a ci vobec som sa nikde nedocital, nenasiel som nic ani ked som hladal podla typu karburatora. A to som mal manual k 535ke

a vzdusnikom som myslel regulacnu skrutku obtoku klapky. sorry za terminus technicus, hlavne ze sme si rozumeli



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.