Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 5345 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26419
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15930)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10489)

Yamaha DT 125 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuYamaha DT 125 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

27.03.2011 18:15

Yamaha DT 125

rony3331
 Edvenčr 

Ikona

Caute mam yamahu DT 125 RE ma nabehane 28 000 km je to pravda ze pri 30 000 km treba menit piest?? diki


27.03.2011 18:41

Re: Yamaha DT 125

gracia3991
 Kávičkár 

Ikona

je to mozne, na mojej cagive je to myslim tak ze pri 8000 rozobrat ocistit od karbonu, pri 16000 nove kruzky a pri 28000 vybrus + piest alebo nikasil + piest... cagivi sa robili s nicasilom aj bez..


27.03.2011 18:44

Re: Yamaha DT 125

gracia3991
 Kávičkár 

Ikona

inak mne to vyslo na 25000 predosly majitel asi tomu nakladal, ale nezadrel som aj chytala hned na supu len uz strasne dymila a ku konku uz som citil aj pokles vykonu, po rozobrati bola cela klukova skrina plna nespalenej zmesi co uz boli kruzky v pic....po GO na zdravsi zvuk aj o dost sa stratila dymivost


27.03.2011 19:51

Re: Yamaha DT 125

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Podľa toho ako jazdíš.Keď jazdíš iba terén a dávaš motoru zabrať tak to sa neda od km určiť.Tak by som menil cca raz za každu 3-5 sezónu.Ale to vážne len podľa toho ako je ten motor namáhaný.
Keď si iba na cestách vozíš sa normálne sem tam to prevetráš tak po cca 20 000km aj skôr.Radšej zhodiť dole valec a skontrolovať piest aj kľuku s ojnicou.


28.03.2011 17:47

Re: Yamaha DT 125

SAVANA
 Turista 

Ikona

TOYO: Uz si kupil konecne volaco? :-O :-O :-O


28.03.2011 18:45

Re: Yamaha DT 125

gracia3991
 Kávičkár 

Ikona

inak je pravda ze ja som menil vsetky loziska, tesnenia, piestna sada, ojnicna sada, kluka...vsetko nove a vsetko origo cagiva ziadne nahrazky :-~


28.03.2011 19:27

Re: Yamaha DT 125

buber
 Bahniak 

Ikona

maš tam vložku či nicasil?? ked vložku tak sa piestom netrap, ked to odyjde spraviš rovno aj vybrus :-D
ak maš nicasil,tak by trebalo ten piest skontrolovat

Upravené 1 krát. Naposledy upravil buber (28.03.2011 19:29)


28.03.2011 20:37

Re: Yamaha DT 125

rony3331
 Edvenčr 

Ikona

Tak to neviem co tam mam nejako sa v tom velmi nevyznam no je to rocnik 98


28.03.2011 21:41

Re: Yamaha DT 125

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Savana:Stredu idem po Rx-ku. :-)))


29.03.2011 9:49

Re: Yamaha DT 125

SAVANA
 Turista 

Ikona

Tak Ti drzim palec,aby si sa neoje..l ako minule [dobre]


29.03.2011 10:29

Re: Yamaha DT 125

pastrana16
 Kávičkár 

Ikona

rony3331 no mal by si menit tak po 25-30 000 ale zalezi len natom ci to je potrebne ...ked si myslis ze vykon nestraca tak to nechaj zatial ...ja mam teraz nabehane 32000 a kupil som piest aj vybrus ale to kvoli strate kompresie...ale za tych 2-3000 km by si uz pre istotu mal vymenit...ak sa mylim opravte ma :D
..a inak mam TDR to je ten isty motor ako DT :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil pastrana16 (29.03.2011 10:30)


29.03.2011 14:36

Re: Yamaha DT 125

TOYO
 Bahniak 

Ikona

Dík.Ale neviem či mu výde čas zajtra.Keď nie tak potom až na druhý týždeň v Pondelok alebo stredu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.