Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2438 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

vespa 200 - kluc ostal pod sedadlom - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuvespa 200 - kluc ostal pod sedadlom - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

01.05.2011 16:45

vespa 200 - kluc ostal pod sedadlom

michalvfrK
 Kávičkár 

Caute,znamy ma vespu 200 a nechal kluce v priestore pod sedadlom a zabuchol to.zamok je elektronicky.ako otvorit mechanicky sedadlo?ake su moznosti?dik


01.05.2011 17:18

Re: vespa 200 - kluc ostal pod sedadlom

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

stalo sa aj mne, ale nastastie na cinskom skutri na benzinke. Policajti len tak cumeli, ze co tam stvaram.
Ale ako otvorit vespu, tak ti neviem.


01.05.2011 17:25

Re: vespa 200 - kluc ostal pod sedadlom

Podobne som riešil na skútri Yukine asi 60km od domu a náhradných kľúčov. Zhruba som si pamätal, kde boli kľúče pod sedlom pohodené, než som zaklapol sedadlo. Hrubou silou som nadvihol okraj sedadla asi tak v najslabšom mieste, prestrčil som paprču dnu, našmátral som prstami šnúrku s kľúčami a dodriapanú zakrvavenú paprču som vydriapal von z tých plastov aj s vytúženými kľúčami. :-~

Upravené 1 krát. Naposledy upravil BacilBA (01.05.2011 17:27)


01.05.2011 20:39

Re: vespa 200 - kluc ostal pod sedadlom

davtex
 Kávičkár 

Ikona

Nahodou co viem tak sa to stava celkom casto, vacsinou staci zhodit predne alebo bocne plasty alebo zdola nahmatat lanko. Ak je kufor rieseny cez zapalovanie ako v mojom pripade, 20 cm pod zapalovanim byva taka sranda na nastavenie vole, s tym sa to vacsinou da. Ak hovoris, ze zamok je elektricky, tak rovnako zhodit plasty, pozret el. schemu a zapojit to natvrdo.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.