Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3445 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28574
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17014)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11560)

CBR 900 zamenitelnost dielov z roznych modelov - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuCBR 900 zamenitelnost dielov z roznych modelov - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

16.06.2011 14:17

CBR 900 zamenitelnost dielov z roznych modelov

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim, vie mi niekto povedat ako je to zo zamenitelnostou dielov z roznych modelov? Napr. na ram z sc 33 hodit motor 929 alebo kapotaz z 929, alebo naopak atd., z ktorych modelov na ktore co pasuje.
Pre zvedavcov mam moznost ziskat ram s papiermi, no narychlo mi chlapik nevedel povedat aky je to rocnik a chcem vediet co sa na to da nahodit


16.06.2011 17:01

Re: CBR 900 zamenitelnost dielov z roznych modelov

dustof
 Turista 

Ikona

nič v zlom ,ale ten rám by musel byť zadarmo, aby som sa do takéhoto niečoho púšťal. Treba si uvedomiť že každý rám je priamo vyvíjaný s motorom takže to bude asi problém kombinovať.


16.06.2011 17:22

Re: CBR 900 zamenitelnost dielov z roznych modelov

MIKIRR
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Mal som sc 28 a dal som tam motor z sc 33 ,všade to bolo problém zapísať okrem BA ,tam sa to za pomoci spráných Ľudí dalo ,ale to bolo pred 10 rokmi , osobne by som sa do toho moc nepúšťal ,lebo od vtedy sa toho moc zmenilo. Potreboval by si potvrdenie o zhode a to Ti už dnes nik nevistavý , ďalšou prekážkou bude orginalita a STK a samozrejme okresný úrad ,ale ak to máš všetko podchitené ,tak sa to možno podarí ,ale bude Ťa to stáť ,ako tá moto na ktorú to ideš prerábať. Skúsenasť s Hondou je tá ,že Ti možno diely aj sadnú ,ale budeš musieť inprovizovať a to veľmi ,lebo už medzi 94 a 95 nesedeli diery na prednej časti nádrže. Ak by si potreboval ,mám aj kopu ND na SC28 a 33. ďalšia vec na motore 929 bol čap zadnej kyvky a na sc 33 to ešte bolo súčasťou rámu a už máš prvý argument pre čo to tam nedáš. T.č. máš v niku. >:-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.