Anketa:
Nové oficiálne videá:
Enduro pneu-rozdiel - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuEnduro pneu-rozdiel - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Enduro pneu-rozdiel
Zdravim, v najblizsej dobre budem kupovat nove enduro pneu na moju KLXku 250, origos tam boli Dunlop D605, ale ta pneu stoji 112€ :/ |
Re: Enduro pneu-rozdiel
pozri Mitas E 07... ak robia aj v tvojom rozmere, sada ta vyjde cca. 100eur... a preco ju odporucam? pozri moju temu o E07 na V-Strome... nemam tym gumam co vytknut, az na uplne extremne povrchy nemaju chybu... teren parada a na sturci davam hranu... zatial 7000km a stale dezenu habadej |
Re: Enduro pneu-rozdiel
kedze podla vzoru to vyzera ze su to smerove enduro gumy na suchy off, kludne kup tie tw-cka. Ak nasti vsetky smerove gumy su na hovno a hlavne vpredu. Ak jazdis asfalt a suchotu tak ok. |
Re: Enduro pneu-rozdiel
Ja som zodral pôvodné pneu, |
Re: Enduro pneu-rozdiel
na svojej mam asi rok Mitas E 09 vzadu a vpredu asi mesiac......na zadnej je vidiet nejake to opotrebenie ale myslim si ze po asfalte a kamenoch sa kazda opotrebuje..... |
Re: Enduro pneu-rozdiel
quanto-15 000KM |
Re: Enduro pneu-rozdiel
Keď mali pôvodné pneu 15 000 km, tak ešte neboli KO. |
Re: Enduro pneu-rozdiel
takze si s timi TKC-ckami spokojny? momentalne rozmyslam nad nimi alebo nad mitas E-09, kedze hentie sa zohnat nedaju a zrusili mi objednavku |
Re: Enduro pneu-rozdiel
Od ázijského výletu už len SK asfalt. |
Re: Enduro pneu-rozdiel
NA tie co si menoval sa vyser uplne...pozri si diskusie E09 vs. TKC je tu toho mrte a rozhodni sa podla toho co chces jazdit. V tych diskusiach odpoved najdes. |
Re: Enduro pneu-rozdiel
Chalani tak nakoniec som kupil TKC 80, maju asi polovicny dezen ale problem je, ze pri vyssich rychlostiach sa moto dost vlni. Ked bola pneu nova to nerobilo tak virazne. Nikto nema podobny problem? A este nieco, asi 2 000km som presiel na prehustenej pneu (ma mat 1.8, fukal som cez 2 a drapy sa osuchali dozadu) moze toto sposobovat to vlnenie? |
Re: Enduro pneu-rozdiel
Jasne ze sa vlni,hlavne ked si presiel z tych "cestakov" na stople tak ten rozdiel markantne citis. NA to si je len potrebne zvyknut. Nahustenie na 2 je uplne normalne na cestu nie prehustene. |
Re: Enduro pneu-rozdiel
Ono mne by to ani tak nevadilo, len stale mam taky neisty pocit ze niekde hodim drzku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil HonzoSK (13.07.2012 17:09) |
Re: Enduro pneu-rozdiel
ved tkc sa nevlnia skoro vobec, daj si ich na 2,0 -2,3 atm a nebude problem. ved su to vlastne cestne gumy ktore sa tvaria ako polodrapak, na sucho v terene su ako tak a na mokro uplne o nicom. tie mitasy su lepsie na teren aj mokry teren. tkc aj na mokrom asfalte bohvieco neudrzia dokonca aj podradenie na jednobuchu ich da do ciary, ale da sa na to zvyknut a pouzivat to ako spestrenie jazdy. tie s oznacenim m+s su na mokro ako tak. ja mam tuto dilemu vyriesenu. najlepsie na mokry aj suchy teren su stredne motokrosove zmesi. endurove maju nizke stuple chcu byt ekologicke a to je chujovina, ked na novej gume mas miesto2 cm stupla 1,5 cm. tkc mam na huske ale jazdim cesta/suchy teren 1:1. obcas idem aj na mokro ale zadok mam zhobleny ako cestnu gumu tak si to vies predstavit. z homologovanych drapakov su asi najlepsie michelin c10 dopredu a dozadu michelin s12, ale neksusal som vsetko, tak sa mozem mylit. inak michelin robi asi nejlepsie off gumy. teraz mam na krose vpredu aj vzadu pirelli scorpion mx hard a otrhalo ju ako samicu, na brzdach sa smyka a do zatacky predok na prachu nedrzi nic. paradoxne slusne drzi predok na blate ked ho dam na 0,6-0,8. |