Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3191 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Enduro pneu-rozdiel - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuEnduro pneu-rozdiel - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Kolesá, Pneu.

02.07.2011 22:23

Enduro pneu-rozdiel

HonzoSK
 Edvenčr 

Zdravim, v najblizsej dobre budem kupovat nove enduro pneu na moju KLXku 250, origos tam boli Dunlop D605, ale ta pneu stoji 112€ :/
Nasiel som presne ten isty profil Bridgestone TW 302 Trial Wing a ten stoji polovicu Dunlop-ky :/
Dalej som nasiel neznamu znacku :D Maxxis M-6034 TT, ta je o volaco drahsia ale stale lacnejsia ako Dunlop-ka.
Na tu cenu pozeram hlavne preto, lebo mne pneu vydrzala len 1 necely rok, takze otazka pre vas znie, aky je vlastne rozdiel v tichto drapakoch a ktori by ste brali vy osobne???
Za rady dakujem ;-)


02.07.2011 22:31

Re: Enduro pneu-rozdiel

pozri Mitas E 07... ak robia aj v tvojom rozmere, sada ta vyjde cca. 100eur... a preco ju odporucam? pozri moju temu o E07 na V-Strome... nemam tym gumam co vytknut, az na uplne extremne povrchy nemaju chybu... teren parada a na sturci davam hranu... zatial 7000km a stale dezenu habadej


02.07.2011 22:33

Re: Enduro pneu-rozdiel

kedze podla vzoru to vyzera ze su to smerove enduro gumy na suchy off, kludne kup tie tw-cka. Ak nasti vsetky smerove gumy su na hovno a hlavne vpredu. Ak jazdis asfalt a suchotu tak ok.


02.07.2011 23:21

Re: Enduro pneu-rozdiel

Ja som zodral pôvodné pneu,
tiež mám KLX 250,
po 15 000 km.
Potom som obul TKC 80.
Nasledoval výlet 8 000 km: väčšinou asfalt, ale v TR aj "cesty vo výstavbe".
Všetko bolo OK.
Teraz má motorka 26 000 km.
A TKC ešte aspoň 5 000 km vydržia.
Len koľko vydrží motorka a ja...?


03.07.2011 0:06

Re: Enduro pneu-rozdiel

pito1145
 Edvenčr 

Ikona

a co vlastne chces jazdit??


03.07.2011 8:53

Re: Enduro pneu-rozdiel

stevozz
 Edvenčr 

Ikona

na svojej mam asi rok Mitas E 09 vzadu a vpredu asi mesiac......na zadnej je vidiet nejake to opotrebenie ale myslim si ze po asfalte a kamenoch sa kazda opotrebuje.....


03.07.2011 9:20

Re: Enduro pneu-rozdiel

HonzoSK
 Edvenčr 

quanto-15 000KM :-O
to sa aj da? ja mam 4 000 a zachvilku uz budem po tu modru ciarku co signalizuje ze je treba menit :-)))
no jazdit chcem tak ako som jazdieval doteraz, cez tyzden asfalt a po vykendoch teren, take klasice polne cesticky z tvrdeho povrchu 8-)


03.07.2011 11:21

Re: Enduro pneu-rozdiel

Keď mali pôvodné pneu 15 000 km, tak ešte neboli KO.
Ale pretože ma čakal dlhší výlet, obul som nové.
Ale tie pôvodné som ešte nevyhodil. Vydržali by ešte pár tisíc km.
Viem, že ich už neobujem, ale bolo mi ľúto vyhodiť ich >:-)
No a TKC už majú 11 000 km. Bolo to asi 90% po asfalte: kufor, bočné tašky, stan, spacák, tankvak,...
Ešte trochu vydržia.


31.07.2011 19:10

Re: Enduro pneu-rozdiel

HonzoSK
 Edvenčr 

takze si s timi TKC-ckami spokojny? momentalne rozmyslam nad nimi alebo nad mitas E-09, kedze hentie sa zohnat nedaju a zrusili mi objednavku :'(


31.07.2011 21:49

Re: Enduro pneu-rozdiel

Od ázijského výletu už len SK asfalt.
Teraz máme 27000km (12000km na TKC).
Problémy sa nevyskytli.


01.08.2011 7:25

Re: Enduro pneu-rozdiel

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

NA tie co si menoval sa vyser uplne...pozri si diskusie E09 vs. TKC je tu toho mrte a rozhodni sa podla toho co chces jazdit. V tych diskusiach odpoved najdes.

bedna spravne poznamenal tieto sipove smerovky jedine na sucho.


12.07.2012 22:29

Re: Enduro pneu-rozdiel

HonzoSK
 Edvenčr 

Chalani tak nakoniec som kupil TKC 80, maju asi polovicny dezen ale problem je, ze pri vyssich rychlostiach sa moto dost vlni. :'( Ked bola pneu nova to nerobilo tak virazne. Nikto nema podobny problem? A este nieco, asi 2 000km som presiel na prehustenej pneu (ma mat 1.8, fukal som cez 2 a drapy sa osuchali dozadu) moze toto sposobovat to vlnenie?
Dakujem za kazdu radu, hlavne tych, ktori maju tieto pneu obute. :-}


12.07.2012 23:40

Re: Enduro pneu-rozdiel

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Jasne ze sa vlni,hlavne ked si presiel z tych "cestakov" na stople tak ten rozdiel markantne citis. NA to si je len potrebne zvyknut. Nahustenie na 2 je uplne normalne na cestu nie prehustene.


13.07.2012 17:06

Re: Enduro pneu-rozdiel

HonzoSK
 Edvenčr 

Ono mne by to ani tak nevadilo, len stale mam taky neisty pocit ze niekde hodim drzku.
Koncom sezony budem asi prezuvat osvedcenu kombinaciu, predok TKC 80 a zadok MITAS-E09. Bude sa moto vlnit viac ako s tkc? Ide o to, ze na dalsiu sezonu budem behat viacej po asfalte ako po terene a nemam moc € a ta mitaska stoji polovicu tkc. Bude blbost davat E09 ked budem behat len po asfalte?

Upravené 1 krát. Naposledy upravil HonzoSK (13.07.2012 17:09)


13.07.2012 17:57

Re: Enduro pneu-rozdiel

ved tkc sa nevlnia skoro vobec, daj si ich na 2,0 -2,3 atm a nebude problem. ved su to vlastne cestne gumy ktore sa tvaria ako polodrapak, na sucho v terene su ako tak a na mokro uplne o nicom. tie mitasy su lepsie na teren aj mokry teren. tkc aj na mokrom asfalte bohvieco neudrzia dokonca aj podradenie na jednobuchu ich da do ciary, ale da sa na to zvyknut a pouzivat to ako spestrenie jazdy. tie s oznacenim m+s su na mokro ako tak. ja mam tuto dilemu vyriesenu. najlepsie na mokry aj suchy teren su stredne motokrosove zmesi. endurove maju nizke stuple chcu byt ekologicke a to je chujovina, ked na novej gume mas miesto2 cm stupla 1,5 cm. tkc mam na huske ale jazdim cesta/suchy teren 1:1. obcas idem aj na mokro ale zadok mam zhobleny ako cestnu gumu tak si to vies predstavit. z homologovanych drapakov su asi najlepsie michelin c10 dopredu a dozadu michelin s12, ale neksusal som vsetko, tak sa mozem mylit. inak michelin robi asi nejlepsie off gumy. teraz mam na krose vpredu aj vzadu pirelli scorpion mx hard a otrhalo ju ako samicu, na brzdach sa smyka a do zatacky predok na prachu nedrzi nic. paradoxne slusne drzi predok na blate ked ho dam na 0,6-0,8.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.