Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3095 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

Lamináty na naháč - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuLamináty na naháč - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
19.07.2011 22:23

Lamináty na naháč

sasos69
 Turista 

Ikona

Mám Hondu CBF600 a niekoľkokrát som ju položil. Vždy sa šuchnú riadidlá, blok motoru a zadný nosič kufra, prípadne výfuk. V najhoršom prípade to zastriekam a jazdím ďalej. Teraz si idem kúpiť Tuono a tento naháč má už väčšiu kapotáž. Vzhľadom k tomu, že ho chcem brať častejši aj na okruh predpokladám, že sa šúchaniu nevyhnem. Má význam dať kolíznu časť kapotáže do laminátov hneď na začiatku a plne funkčne nahradiť pôvodnú drahú kapotáž (aby som s tý mohol jazdiť aj mimo okruhu)? Vzhľadom na novosť modelu by asi išlo zároveň o prototyp, čo asi nebude až také lacné! Výhoda by bola možno nakoniec iba cena a rýchlosť opravy.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.