Anketa:
Nové oficiálne videá:
rozdiel dr-z 400 S a E - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiurozdiel dr-z 400 S a E - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokrozdiel dr-z 400 S a E
zdravim chem sa opitat aky je medzi tymito moto rozdiel ci ide iba o karburator alebo aj nieco ine ???? a dalsia vec mam vyfuk yoshimura RS-3 chcem sa opitat ci z tym mozem kludne jazdit po cestach ci do toho niekto nebude pindat |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
S je na papíroch s blinkrama a šeckým Upravené 1 krát. Naposledy upravil SpecialEdition (24.08.2011 8:30) |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
E ma vecsiu kompresiu, ostrejsiu vacku, karburator keihin fcr39, vykon vecsi o 8 koni, o trocha kratsi interval vymeny oleja, je lahsia, nema palubny pocitac, nema smerovky, neda sa prepinat medzi stretavackami a dialkovymi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (24.08.2011 8:36) |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
SpecialEdition- ide mi cisto o motor nie o blinkre atd. ide mi o to ze chcem kupit S-kovu a dat do nej motor z mojej E-ckovej |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
to uz nemam nastudovane, ale tu mas porovnanie |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
E -rada ma akurat iny kompresny pomer kto by mi to mohol vysvetlit od coho to zalezi ???? |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
takze E ma ine tesnenia, nezistil som ci na pod valcom aleo hlavou ale je tensie a tym vznika vecsia kompresia. E ma aj hrubsie koleno vyfuku. |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
tesnenie a kompresny pomer nie je nahodou pomer benzinu a vzduchu ???? to by zalezalo od toho karburatora a tesnenia su rovnake pre zaujimavost aj vyvody na vyfuk a koleno nie je taky problem prinajhorsom by som hlavu z mojej prehodil do s-kovej a problem vyrieseny |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
"tesnenie a kompresny pomer nie je nahodou pomer benzinu a vzduchu" |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
a zle som to napisal sorrac |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
koleno moze byt to nie je problem ale vystup z hlavy valca je rovnaky ??? |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
ak chces spravit z S Ecko tak musis vymenit karbec, koleno, tesnenia pod hlavu, vacky a vyfuk |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
ako ja to chcem urobit kvoli tomu aby som mal papiere a ked uz tak nech je Eckova tak asi to urobim tak ze vymenim karbec komplet prehodim hlavu a nasladne aj koleno |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
nezabudni na tesnenia pod hlavu Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (27.08.2011 8:18) |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
a v com je lepsia WR 450 vozil som sa na tom a nejako mi nasadla a nejak mi nesedia ani tie 5 ventile mozno keby ze sa tom trosku dlhsie povozim |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
nejako ti nesadli 5 ventile? a co robis servisaka? |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
no uz som pozeral na tie wr a z papierami som taku za rozumnu cenu nenasiel radsej ostanem pri dr-z uz lem pre tie servisne intervali a cenu nahradnych dielov |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
ked na cestu tak uz nieco silnejsie ktm 520,525,530. DIABOLSKE MASINY Upravené 4 krát. Naposledy upravil dando (27.08.2011 14:19) |
Re: rozdiel dr-z 400 S a E
no tie KTM som pozeral hlavne tu 525 no uvidime ale niekedy ked sme na vyjazde z kamosmi tak aj ta dr-z je mi silna a co to bude robit 525 |