Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3156 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

BMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Elektrika.

01.08.2012 22:47

BMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať

00gargamel
 Turista 

Zdravím Vás,
mám taký menší problém na mojom "bramboráku" F650CS r.v. 2002, naj. 21.000km... Pri jazde asi tak po cca 50km mi začne za jazdy skapínať motor. Niekedy to spraví už po 30km, tvári sa ako keby nedostával palivo. Keď zhasne, tak ručička otáčkomera buď padne na nulu alebo vylezie až na 8000ot, keď sa za jazdy chytí späť, tak sa otáčky do cca 5sek na otáčkomeri upravia do normálu. Ak sa mi za jazdy nechytí opäť motor, tak ho musím vypínačom resetnúť a naštartovať a potom ide ďalej v pohode. Niekedy mi to spraví 2-3krát po sebe a niekedy ide 20km bez problému. Voľnobeh pekne drží na cca 1450-1500ot. Najčastejšie sa mi to stane keď po dlhšom čase podradím. Viete mi poradiť niekto? A ešte jedna otázočka kde je najlepšie BMW moto servisovať? Som z okolia PK/SC... Díky ;)


01.08.2012 23:25

Re: BMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Nemas moc velky vyber na servis bawora, bud origo servis FMOTO v Bratislave alebo sa skus obratit na Francuza.

Nikdy mi nic podobne F650 nerobila (ak neratam obcasne skapanie motora po nastartovani), ale tvoj problem bude asi v elektrike, naznacuje to ta rucicka otackomera, ktora lieta hore dole.
Skontroluj hlavne baterku, dobijanie, ukostrenie motora, spinac bocneho stojana.
F650 CS/GS boli nachylne na baterku, ak bola trochu slabsia, blbla riadiaca jednotka.
Tie motory tiez nemali radi iridiove sviecky.
Original baterka bola udrzbova a je nad motorom v uzavretom priestore, velke teplo od motora malo za nasledok nadmerne odparovanie destilovanej vody, ak si to clovek raz za cas neskontroloval, voda sa odparila, clanky ostali suche a baterka sa znicila. Nasledne sa zacali problemy zo startovanim a blbnutim elektriky.


01.08.2012 23:25

Re: BMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať

matoj
 Turista 

Ikona

neviem no skus najprv zkalibrovat plyn ... zapni klúčik a 2x pomaly otoč plyn nadoraz, mozno ma jednotka nejake blbe hodnoty...ked mne z nicoho nič začala chcípat spravil som toto a ide ako nová :-P
...a s tou baterkou ma Jurik čistu svätú pravdu, odparuje mi to non stop :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil matoj (01.08.2012 23:26)


01.08.2012 23:46

Re: BMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať

00gargamel
 Turista 

Spínač bočného stojana som skontroloval, ten je v pohode. Tak skúsim teda sklaibrovať ten plyn a skontrolovať baterku a dobíjanie. Inak ešte k tej ručičke otáčkomera.. Otáčky spadnú na nulu či vylezú na maximum (8000) aj keď mám zaradený prevodový stupeň a motor prestane ťahať a idem výbehom. So štarovaním problém nemám chytí vždy na prvú šupu. Ale toto kolísanie mi začalo včera po cca 50 km jazdy na diaľnici, takže nejako tej sviečke to nedávam za následok. Baterka je v moto od minulej jari a kapacitne (pred 2.500km) vyzerala dosť slušne..


02.08.2012 20:15

Re: BMW F650CS otáčky + kde najlepšie servisovať

00gargamel
 Turista 

Takže baterka doliata (bola tak cca na 85% plná a mala 12,61V, takže v poho), očistený mínus kontakt baterky, dotiahnutý plus kontakt, nakalibrovaný plyn a s mašinou som spravil skúšobných cca 100km a išla bez jedinej chybičky a dúfam, že to tak aj zostane :D ... zatím dík za rady ;) :-D



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.