Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2953 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
29.06.2005 17:50

Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

rebel250
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Nazdar. Môže mi niekdo poradiť? Mám problem zo Suzuki. Mal som predtým jednu a na tej sa pri vysokých otáčkach odtrhol odstredivý regulátor a chvílu na to sa prehriala a natiahla sa rozvodová retaz a zasekol sa mi motor ked som mal stlačenú spojku a otáčky boli okolo 2500 ot/min. tak som tento rok kupil podobnú ale na tej klepal motor od 3500 ot/min pri záťaži a ked som sa bol na nej odviesť tak sa mi pri rozbehu zase okolo 3000 ot/min zasekol motor ale v hornej úvrati a ked trochu vychladol tak isiel bez sviečok potočiť ťažko ale ked vychladol úplne tak s ním nejde ani pohnúť. Nevie niekto čo s tým môže byť? DÍK


29.06.2005 18:29

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

kamo, tak nechcem ta strasit, ale motor je asi po smrti.....Daj dole hlavu a uvidis co je vo veci.....A aj to nejak riadne zbuchotalo ked sa to zaseklo?


29.06.2005 21:52

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

rebel250
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

ten motor klepol len raz a ostal stáť a na tom prvom som dal dole hlavu a tretie ojničné ložisko ide v hornej úvrati tažko. Myslíš, že to može robit to? Ten chlapík čo mal tú motorku co som teraz kúpil vymenil retaz rozvodovu ale nenasponoval ju a retaz totálne vymlátilo. Neviem či náhodou sa nepozohýbali ventile. Dík


29.06.2005 22:34

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

kalupko
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

No to je tazke povedat....kazdopadne ti na to ziadna alchymia nepomoze, treba to rozobrat a uvidis co sa deje.....


30.06.2005 7:37

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

karol1
 Bahniak 

Ikona

Zadrel si . Návšteve servisu sa nevyhneš . Ojničky na kľuke musia ísť ľahúčko. No a šponovák , ktorý by bolo treba manuálne došponovať , som posledne videl na CB 900 /81 , všetky mašiny už fungujú s automatickým šponovákom - proste sám spraví čo treba , teda pokiaľ nie je vadný.


30.06.2005 7:54

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

rebel250
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

"Karol1" to sa mi práve nezdá lebo motor som naštartoval na sitič a bezal asi dve minutki a ked som vyšiel z domu tak asi po piatich metroch sa ten motor zastavil. A ten šponovák nedočiahol na reťaz tak ju nemohol našponovať.


30.06.2005 8:23

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

maco
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

Sponovak na GSXach je od roku 1979 automat, t.j. je samonapinaci. V pripade porochy, hlavne ked napinacia struna praskne tak nesponuje retaz. Ak nesponuje tak zvykne preskocit rozvod a posunut casovanie otvaranie ventilov a piestov.

A vsetky priznaky co pises tak to vyzera na zadrene ojnice, resp. stret ventilov a piestov.


30.06.2005 19:52

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

rebel250
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

maco - asi mas bohuzial pravdu a som v riadnej kaši, kedže tie motorky boli fotrove a tu poslednú ešte nestihol ani prepísať.


01.07.2005 6:56

Re: Suzuki GSX 750 r.v.1988 - PROBLÉM

karol1
 Bahniak 

Ikona

diť sem ríkal, že šponovák sám spraví , čo treba , teda pokiaľ nie je vadný.
A zadretie neznamená vždy , že už sa nedá s motorom pohnúť. ale znamená , že ak sa s ním ďalej hýbe , tak za cenu katastrofického opotrebenia .
preložené do reči čísel -:
- odstávka hneď po zadretí - oprava napr 10000
- dojazd domov cca 10 km - oprava za 40000



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.