Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2876 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

Pionier - cievky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPionier - cievky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

05.02.2013 14:17

Pionier - cievky

tarp
 Bahniak 

Ikona

Zdravím , chcem sa opýtať či je možné nadpojiť cievky na pionierovom zapalku, . Mám zapalko s pinčla v 250, a chcem aby to poriadne svietilo. Skúšal som zapojiť 2 cievky na žiarovku ale rušili sa navzájom, neviete poradiť ?


05.02.2013 19:39

Re: Pionier - cievky

endurak43f
 Bahniak 

Ikona

myslíš spojiť dve cievky do kopy a od nech kábel ku žiarovke ?


06.02.2013 8:40

Re: Pionier - cievky

dando
 Bahniak 

ono to tak ma byt. dve s hrubsimi drotmi na svetla a jedna s tenkym na zapalovanie


06.02.2013 8:53

Re: Pionier - cievky

tarp
 Bahniak 

Ikona

Ja by som chcel ale tie dve prepojiť, nech idu len do jednej žiarovky (len predne svetlo) ,


06.02.2013 8:58

Re: Pionier - cievky

tarp
 Bahniak 

Ikona

Pozri obrázok napr. tu to tak vyzerá že ma vývod cievky pripojený, na šrovbík ktorý drží druhú cievku


07.02.2013 11:24

Re: Pionier - cievky

tarp
 Bahniak 

Ikona

To fakt nikto netuší ako by to bolo možné spraviť ???


07.02.2013 11:47

Re: Pionier - cievky

>:-) Čo by nie.

Sprav to tak, ako to bolo pôvodne na Pionieri a bude všetko fungovať tak, ako pôvodne na Pionieri. Ale len tak, dokonca kvôli nižším otáčkam ani tak.

Pri zapojení dvoch cievok do série môžeš mať uzemnené len jedno ukončenie vinutia, druhý koniec je napojený na začiatok druhej cievky, teda na druhej cievke nič nemôže byť ukostrené. Navyše zmysel navýjania druhej (smer) musí byť totožný s prvou cievkou, akoby pokračovať. Len tak sa napätia sčítajú. Ukončenie druhej cievky potom ide na hlavný vypýnač, odtiaľ potom na prepínač diaľkové-tlmené.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.