Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3218 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16997)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)

HUSQVARNA TE/SM/LT 610 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHUSQVARNA TE/SM/LT 610 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

18.02.2013 14:52

HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

Zdravim borci,na LT 610 r.v.2000 mam male napatie zo statora cca 30v,potrebnych je 50 a vysie,viete niekto poradit co stym?stator ok,cdi ok,iskra nikde :-(


18.02.2013 23:09

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

Meral si stator ohmicky?
Ak ano,skontroluj dobre kostru statora,CDI,a cievky.


18.02.2013 23:59

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

vies mi povedat ktore kable a kolko ohmov by to malo mat?a stator mi previjal cipo,takze ten bude 100% a ked ma malo ohmov ake riesienie?dik


19.02.2013 11:40

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

Skus tu:
www.transmic.net/en/sem.htm
Niekde som to tu na fore videl,ale zaboha to teraz nemozem najst,ale mam taky pocit,ze cerveny-cierny cca 1,5kohm.
Inak videl som aj kona na hubu padnut, a to ma 4 nohy.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dudo25 (19.02.2013 11:43)


19.02.2013 12:07

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Husky610
 Motarďák 

Ikona

Pozri kostru, jedna je dolu na bloku motora pod airboxom, druhá je u krku riadnie, na krabičke indukčnej cievky, modrý kábel,


19.02.2013 12:46

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

na krku mam kostru ok,pod airboxom som nenasiel,nejaku foto mi spravis? :-)


19.02.2013 12:49

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

a to napatie mi nepomerate?ked vas pekne poprosim je to 1steker,trva to 2 minuty,cerveny/cierny zo statora,kolko ma mate V? dik moc


19.02.2013 14:20

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Husky610
 Motarďák 

Ikona

možem to premerať, potom sem napíšem výsledok..


19.02.2013 16:30

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

ok dik


19.02.2013 22:50

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

Ved to napetie mozes mat rozdielne. Zavisi ak ako Ti toci motorom starter,cize na stave baterky.
Premeraj si to ohmicky a potom ries co dalej,ked ti to bude sediet.


19.02.2013 23:35

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

som lajk uplny,neni to tak ze ked stator neda vacsie napatie ako 50v tak iskra nebude?


20.02.2013 5:32

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

A ked mas vymlatenu baterku a starter ledva potoci motorom, alebo Huska610 zhodi sviecku z motora,odmera napetie, a Ty budes merat napetie pri nahodenej sviecke kde je odpor motora voci pretacaniu vyssi,tak Ti nebudu sediet napetia,pritom cievky mozes mat previnute dobre, a chyba bude niekde inde.


20.02.2013 8:17

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

keby kazdy bulo ktory si kupi motorku spravil dve zakladne veci ktore sa robia pri kupe motorky, tak by tu snad ani neboli ziadne otazky.

ako prve sa meni olej a filtre a ako druhe sa STIAHNE SERVISNY MANAUAL

ak das do googlu "HUSQVARNA TE 610 SERVICE MANUAL", tak hned v PRVOM odkaze ho najdes a v nom mas co a ako mas zmerat

PS: pisu tam ze napetie ma byt 20-50V na statore


20.02.2013 9:51

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

ikcipo
 Bahniak 

Ikona

Dando. Ak si ten manuál dobre čítal, tak to meranie napätia 20-50V je meranie alternátora a nie budiacej cievky. Je to napätie merané medzi fázami alternátora. O meraní budiacej cievky v tom manuále nie je písané nič. Ten chalan potrebuje zmerať a vedieť striedavé napätie, ktoré je na budiacej cievke (čierny a červený vodič vo zväzku idúcom zo statora) pri štartovaní štartérom, pri odpojenom CDI.


20.02.2013 12:53

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

aha, ja som cital

"mam male napatie zo statora cca 30v,potrebnych je 50 a vysie"


22.02.2013 2:53

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

sory,pisem jak tatar,a cim to teda moze byt?kde sa mi straca napatie?


22.02.2013 8:17

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

ako uz mi napisal CIPO, ty chces meriat napetie na BUDIACEJ cievke. to je cievka ktora dava SIGNAL pre CDI ze ma dat iskru. Ked mas stator previjany tak redpokladam ze s nim problem nebudes mat.

NA budiacej cievke ale toho moc nenameras, lebo ta dava "IMPULZY" striedaveho prudu. Ipulzy sa len tak merat nedaju. Da sa to analogovym merakom, ale aj to len informativne. Stav tejto cievky sa zistuje ohmickym meranim.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (22.02.2013 8:20)


22.02.2013 13:33

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

ok super dik,takze mam zmerat na ciernom/cervenom tych 1.5kohm


22.02.2013 16:24

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

Tak sikovno do garaze,a sem s tym odporom!!!
Od klavesnice to tak lahko nezmeras!!!


26.02.2013 1:15

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

namerali sme 150ohm ked dom meral kohm tak 0.150


26.02.2013 8:12

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

teraz uz len zistit odpor funkcnej a porovnanim zistis ci nemas napr medzizavitovy skrat.
V manuale to nie je takze niekto bude musiet odmerat


26.02.2013 8:26

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Mariann
 Turista 

Ikona

dando nedobre píšeš prečitaj si este raz co napisal cipo... ta cievka vytvára prúd pre fungovanie CDI a je tak este jedna cievka ktora dava impulzi... takze premera uplne v pohode striedave napätie merakom... ale nech mu aj husky zmera na svojej aj napätie a aj odpory... 8-)


26.02.2013 10:27

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

ikcipo
 Bahniak 

Ikona

Mariann píše správne. [dobre]


26.02.2013 12:38

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

No ale pokial zapo meral medzi ciernym a cervenym,tak to je urcite malo na CDI nie?
Ved na mojej starkej mam 1,5Kohm.


26.02.2013 13:17

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

nejako som vas zase nepochopil. tak bavime sa o impulznej/budiacej/ cievke alebo cievkach statora???

Pokial viem tak cipo hore oznacil ze sa jedna o budiacu cievku a teraz prikivuje na cievky statora???? :-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (26.02.2013 13:18)


26.02.2013 13:35

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

a ak su dudove merania spravne tak budiaca/impulzna ma najskor medzizavitovy skrat, koli ktoremu nevybudi dostatocny impulz pre CDI

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (26.02.2013 13:36)


26.02.2013 13:53

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Mariann
 Turista 

Ikona

dando na statore su cievky na dobijanie samostatne potom dalsie alebo jedna na šťavu pre cdi a dalsia na impulz pre cdi aby vedelo kedy hodiť iskru.... jemu najskvor sa urobil medzizavitovy skrat a cdi nema dostatok šťavy...


26.02.2013 15:49

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

Ale mal by merat odpor medzi CERVENYM,A CIERNYM. Tam by malo byt 1,5Kohm +-.
Ak meral cierny a zeleny,tak by ta hodnota mohla sediet.
Musi sa hlavne vymacknut,ktory s ktorym meral.


26.02.2013 21:03

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

tak to cumim. doteraz mi na kazdej motorke stacili cievky napajania a jedna cievka impulzu. husqvarna to nejako premyslela


26.02.2013 21:15

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

cerveny cierny som meral, 0.150 kohm


26.02.2013 23:29

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Mariann
 Turista 

Ikona

tak to je podla mna velmi malo... asi tam je skratik...
dando : no napriklad ja na dr 600 mam 3 zlte na ktore idu do reglera potom cerveny a cierny je na napajanie cdi aby malo šťavu (preto k chodu nepotrebujem baterku) a zeleny s tým istým čiernym je na impulz aby cdi vedelo kedy iskra.... takto to bolo aj na aprilii 125... takze prakticky v statore mas 3 druhy cievok ktore su nezávislé na sebe...


27.02.2013 2:48

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

skrat by nemal byt si myslim,stator bol previjany


27.02.2013 8:17

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

zapo> ako tu uz bolo spomenute, na statore mas 3 druhy cievok. boli previjane vsetky?


27.02.2013 8:38

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Mariann
 Turista 

Ikona

zapo aj ked bol previjany tak to neznamena ze tam skrat nemoze byť... ak mas 0.150kohm na cervenom a ciernom tak to je sakra malo....ak ti to robil cipo tak dava zaruku na svoju pracu skus mu ho poslať na premeranie alebo previtie...


27.02.2013 15:56

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

nie,bola previjana iba budiaca cievka,iba ta bola zla,a nemoze to byt sposobene niecim inym?napr rotorom?


27.02.2013 19:48

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

No viesstat sa moze aj profikovi,ze skrabne smaltovany kabel a ten tofikne voci kostre- skrat,pripadne zle smaltovany z vyroby.
Skus kontaktovat Cipa,za to nic nedas,myslim si, ze ak je tam niekde chyba,urcite to cipo nespravil umyselne,alebo nekvalitnou pracou.


01.03.2013 21:40

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

ikcipo
 Bahniak 

Ikona

Ja som so zapom v kontakte stále, pretože mu riešim celé zapalovanie, vrátane CDI. Cievka je previnutá správne a taktiež meraná. Robil som viacero takých istých statorov a všetky fungovali. Problém je v tom, že pri štartovaní mu dáva budiaca cievka na statore 30V striedavých. Pri dobrej motorke dáva budiaca cievka 50V striedavých pri štartovaní. CDI začína iskriť pri budiacom napätí 50V a viac. Problém je, že 30V striedavých je málo na to, aby CDI pri štartovaní začalo dávať iskru. Takže problém môže byť aj v tom, že štartér točí rotorom malými otáčkami.


01.03.2013 21:46

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dando
 Bahniak 

tak mu navin viac zavitov nech ma poriadne napetie >:-)


02.03.2013 13:15

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Husky610
 Motarďák 

Ikona

Pri najhoršom nech tam namontuje CDI ktoré si berie prúd z palubnej sieťe. tzv. sparker CDI


02.03.2013 13:33

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

dudo25
 Turista 

To ikcipo: a to akoze dava tych 30V pri odpojenom CDI?
Ved nech skusi merat napetie na baterke pocas startovania,ta by podla mna nemalo napetie padnut pod 7,5V.
Pripadne nech tam suchne baterku z auta,a ci bude dobre tocit.


03.03.2013 14:41

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Mariann
 Turista 

Ikona

alebo teoreticky ma nieco s magnetmi a preto nevyrába dostatočný prúd...


04.03.2013 19:17

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

zapo
 Motarďák 

a to ako zistim?


04.03.2013 20:08

Re: HUSQVARNA TE/SM/LT 610

Mariann
 Turista 

Ikona

fuu to nezistis.... ale ak mas stator na 100% dobrý a sedia ti hodnoty ked si ich premeraval a aj tak ti to neda nad 30v tak problem moze byt aj rotor ale s tym som sa este nestretol....ked štartuješ ako toči s motorom tažko alebo normalne?skus premerať baterku pri štarte kolko klesa napätie...ale ked toči normalne tak v tom problem nebude aby mala nizke otačky... najskvor len ten stator hoc je opravený bude v pčku podla mna...



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.