Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3301 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

výfukové kolená Jawa-predľžené - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuvýfukové kolená Jawa-predľžené - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

26.02.2013 8:54

výfukové kolená Jawa-predľžené

siso
 Edvenčr 

Ikona

pokúšam sa poskladať veterána Jawa Bizon v retro štýle motor 632 a potrbujem predľžené výfukové kolená ako mali napr.Péráki vie mi niekto poradiť či by tam niečo pasovalo,alebo požičať na prirovnanie..?najlepšie v okolí TT.


26.02.2013 11:17

Re: výfukové kolená Jawa-predľžené

Neviem, aký je veterán v retro.štýle, ale Bizón mal pôvodne krátke, 2x zalomené (slengovo "hranaté") kolená.

Tie kolená na tvojom zlepenci (v profile) nie sú pôvodné, ani tlmiče. Motor 632 tam asi tiež nemáš, veď ten je vlastne už z 634 s 12V alternátorom a nemá horné závesné uchá za valcami - teda do Bizónového rámu ťažko namontovať - resp. musel by si dorobiť uchá alebo použiť origo Bizónové polky blokov...

Bizón je sám osebe hodnotný veterán, vyrobilo sa veľmi málo kusov, dokopy typ 623 (=250 ccm) a 633 (=350 ccm) len okolo štyriapol tisíc kusov... Najväčšiu hodnotu majú určite v pôvodnom stave. ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.02.2013 11:19)


26.02.2013 12:26

Re: výfukové kolená Jawa-predľžené

siso
 Edvenčr 

Ikona

papiboy...Ďakujem za hodnotenie zlepenca...ja som nepotreboval vymenovať veci ktoré niesu originál ani som sa o nič také ako vyrobili original nepokúšal a čo sa dá a nedá si možeme niekedy vydiskutovať...
Bizón je síce hodnotný veterán,ale nemám originálne súčiastky a ani záujem tvoriť také dizajnové čudo ako bol Bizon.Snažím sa iba s torza súčiastok finančne dostupnou cestou vytvoriť niečo čo sa mne páči.Takže nebude to veterán...možno ani retro ale určite to nebude zlepenec...ide o koníčka,krátenie si voľnej chvíle vo svojej dielni. :-}


26.02.2013 12:56

Re: výfukové kolená Jawa-predľžené

8-) Ale no, veď sme kamaráti, či nie? ;-) :-D

- Nevymenoval som neorigo diely, len výfuk, inak by na to nestačilo pol strany... ;-)
- Tebou udaný typ motora som spochybnil, za tým si stojím aj teraz. ;-)
- Zlepenec je výraz pre motorky poskladané zo súčiastok rôzneho pôvodu. S tým sa nič nedá robiť. Nič som nehodnotil, len som konštatoval.
- Že som vôbec reagoval, bolo práve z dôvodu snahy zachrániť mašinu, ak by sa to dalo. Už tú snahu nemám.

>:-) No a sám som mierne kurvil Bizóny už v praveku, lenže vtedy som ešte menej mudroval a Bizóny ešte takú hodnotu nemali... Zborku a rozborku som však zvládol aj za tmy... ;-) >:-)
Tu je jedna z mojich, 1977:

Pozri obrázok



Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (26.02.2013 12:58)


26.02.2013 17:49

Re: výfukové kolená Jawa-predľžené

siso
 Edvenčr 

Ikona

vsetko je v pohode som rád že niekto reaguje...nejde mi vložiť foto skusim neskôr [dobre]

Upravené 2 krát. Naposledy upravil siso (26.02.2013 17:53)


27.02.2013 8:51

Re: výfukové kolená Jawa-predľžené

BIOHAZARD3
 Čoprák 

Ked nazoženieš originál tak si moc nepomôžeš . Ja som riešil niečo podobné. potreboval som dopasovať na Californiu motor z 250 tky a kolená samozrejme nesedely tak som ich narezal karbobrúskou 3x a kúsok narovnal a potom zavaril. Takže som sa rozlúčil s chrómom, ktorý stál už aj tak za prd. a dostali čiernu farbu a nebolo to ani vidieť.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.