Anketa:
JAWA 350 - 6 V elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJAWA 350 - 6 V elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokJAWA 350 - 6 V elektrika
Naša JAWA má dynamo 6 V / 45 W. Kedže sme ju inovovali - má aj smerovky so 6 V prerušovačom, mám (až teraz!) obavu, či to všetko dynamo utiahne. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Utiahne to v pohode, ak ti spravne dobija a mas dobru baterku tak je to v pohode. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
staršie 350-ky do modelu 362 mali 45W dynamo , novšie modely , ktre už boli vybavené smerovkami mali 75 W dynamo . rozdiel je vo vinutí rotora ( na novších je hrubší drát asi 1mm na starších asi 0,6 mm) a v regleri , lebo ten obsahuje aj prúdový obmedzovač . ak máš ešte regler na statore , tak ten je určite 45 W , skrinkové sa robili myslím 55W a 75 W - je to na nich vyznačené. alebo daj zapalko VAPE to je asi 150W. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Ďakujem! |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Ja som od nich už obdržal asi 4 sady zapalovaní na jawky, sú ochotní. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Lukinek, v tom je asi problém, že sa teraz svieti celý deň, ako keby bola noc. Ja som za, ale staré stroje na to neboli stavané. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Mám odpoveď z motocentra - komplet sada VAPE = 4 000,-Sk. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Čau Jack. Rád by som ti to bol poslal keby som tu bol. Ako teraz vidím, už to máš zistené. Mňa to vyšlo okolo 5000 , objednával som to priamo od vape z čiech. Predpokladám že tvoja cena je na 6V vape, moje sady boli 12V na montáž namiesto 6V dynama. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
A existuje VAP na 6V aj na 12V? A v cechach ti vyjde lacnejsie? Ja mam kyvacku 250 353. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Na otazky ohladne Vape rad odpoviem, mam ho namontovane na 250-ke 353. Rozdiel medzi 6V a 12V je asi 30% vo vykone, ked na kyvacku alebo panelku tak uz 12V Vape... Ale pochybujem ze stoji 4 tis. Sk, pretoze ak hovorime o Vape na motorku ktora ma dynamo, kupuje sa cela sada: Magneto - stator, rotor + kotviaca doska, snimac, vysokonapatovy spinac (cievka), regulator napatia. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
- mam jawa 250 353 kyv |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
kto mi poradi mam zapalovanie vape aj schemu mam ale nevidim na nej ako mam zapojit spinaciu skrinku a svetla ... |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
macenko a feroSL - zavolajte mi večer a vysvetlím ako to zapojiť |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Vape odporucam. Mam komplet sadu SZ 10 na veterane Jawa 90. Kto pozna tu motorku vie ze povodne zapalovanie bola hruza. (Bolo to treba roztlacat, chytalo to len studene, malo elektriky pre svetla atd). Teraz to chyta spolahlivo, motor ma lepsi priebeh a je to bezudrzbove. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
VAPE si každý si to chváli len som zvedavý koľko to vydrží či aspoň polovicu z toho čo pôvodné...na takúto jawu by som dal 75W normal 6V lebo to nieje vysoko-otáčkový motor čiže to jednoduché zapalovanie tam stačí si myslím ja som mal tak na 487 a všetko bolo ok aj smerovky len keď som šiel cez neosvetlenú cestu viac ako 80km/h tak už som mal trochu problém s viditeľnosťou nestačilo to svetlo aj keď na mieste to vyzerá tak že svieti ako ďábel....Vape by som dal buď na jawu 90 ako roadster lebo kamarát má s 90 tiež vkuse problém neštartuje kazí sa a má ju aj na špz...alebo na motokrosovu čz... |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
DUDO175 : máš nejakú negatívnu skúsenosť s VAPE? Zaujímalo by ma to, pretože uvažujem o použití tohoto zapaľovania v Jawe 350. Prečo by to nemalo vydržať toľko, čo klasické zapaľovanie? |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
mám vape už třetí sezonu, tuším, a naprosto bez problémů, bez údržby, motor se chová výborně, zimní starty bez problémů (ty ovlivňuje i volnoběžná směs, kterou mám nejspíš trochu bohatší) |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Mám na VAPE cca 7000 km, absolútne bez problémov od prvého založenia. Kľukovku mám zlisovanú tak, že predzápal sedí super. Ak niekomu nesedí, ako písal Nemec79, stačí vytiahnuť kolíček na kuželi a nastaviť ho bez neho. Vypínanie mám vyriešené cez spínačku, treba navyše rozpínacie relé, to zabezpečí po otočení kľúčika do polohy 0 ukostrenie, teda chcípnutie motora. Zostanú zachované všetky polohy spínačky okrem polohy 5, tá pôvodne slúžila na jazdu bez baterky. |
Re: JAWA 350 - 6 V elektrika
Fajn chlapci, vďaka za vyčerpávajúce informácie. Divil by som sa, keby s bezkontaktovým zapaľovaním boli nejaké problémy. Má ho napr. aj naša MZ 150 a Simson 50 a obe jazdia bez porúch na zapaľovaní. |