Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3265 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28560
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11551)

Gripone - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuGripone - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti, Elektrika.

22.09.2013 15:16

Gripone

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Poznáte ho niekto?
GripOne


01.10.2013 17:36

Re: Gripone

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Tak to asi skúšať nebudem ani ja, hlavne nie za toľko :D


01.10.2013 18:32

Re: Gripone

salat
 Jogurťák 

Ikona

Ano poznam
tento novsi model je dost dobry , lahka obsluha ja mam trakciu IRC je to obdobne ale tiez dobre fungujuce. Podstatne je mat snimace na oboch kolach nastavenie bude potom vychadzat s realnych hodnot a nie sledovania tps senzoru a pomernemu skakaniu otacok ako u Bazzaz to nikdy nefunguje, kazda poriadna TC pouzivana aj v SBK etc. vychadza vzdy zo sledovania pretocenia sa zadneho kola voci prednemu a do logaritmu mozno zaradit aj giroskopicke cidla naklonu, senzori teploty kola tps, atd atd.


01.10.2013 21:18

Re: Gripone

HoGo80
 Edvenčr 

Ikona

Máš ho na svojom RR?
Mne sa nezdá ináč hlavne to, že ako môže byť niečo takéto spravené univerzálne, že to reálne funguje na toľkých typoch motorky. Každá jedna má trochu iný charakter motoru, iné jazdné vlastnosti, atď.


02.10.2013 0:01

Re: Gripone

salat
 Jogurťák 

Ikona

Je to jednoduche
TC sa napaja na sviecky ktore pri preklze vypina na urcity cas urcity pocet valcov striedavo o preklze vie podla toho ze si berie magneticky signal s predneho a zadneho kola vacsinou zo srobou co drzia kotuc do logaritmu zadas obvod prednej a zadnej pneu a rozdiel medzi nimi a trakcia vie kedy idu kola spravne, ked sa motorka dostane do naklonu meni sa obvod kola takze vtedy TC vie ze si v naklone a je naprogramovana tak aby si dokazala dopocitat ten rozdiel a reagovat az pri preklze , no a aby to fungovalo ladko mas moznost presneho nastavenia.
v tomto pripade je to jednoduche predstav si ze motorky v motoGP alebo SBK maju elektroniku kde trakcia plynule meni predzapal a palivovu mapu aby ubrala na vykone este plynulejsie a do logaritmu je zapojenych dalsich X senzorov ako napriklad aj GPS kde si telemetristi programuju preklz v kazdej zakrute iny podla toho co vyhidnotia s telemetrie.
si videl Pedrosa v poslednom zavode prisiel o cidlo na zadnom kole po tukaci s Mrquezom a hned jak dal plyn letel kozmonauta.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.