Anketa:
Vaše najnovšie videá:
suzuki bandit 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiusuzuki bandit 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.suzuki bandit 600
Zdravím chalani, som nováčik a potrebujem poradiť. Mam Suzuki bandit 600 naháča, všetko bolo v pohode až kým nezačali problémy. Keď sa mi zahreje motor, motorka počas jazdy postupne stráca výkon a nakoniec zdochne. Nasledujúcich 30 min sa nedá naštartovať a až potom ju nakopne. Mal som na nej prídavný palivový filter (odstránil som ho), pozeral som sviečky, vyzerajú byť v poriadku (aj tak sa ich chystám meniť). Upravené 1 krát. Naposledy upravil AjoL (28.03.2014 20:03) |
Re: suzuki bandit 600
Nemas nahodou zaseknuty sytic v polohe zapnuty?Je to len lanko a bowden,pozri sa na to a pre ostatnich,nerobim si z neho srandu,stava sa aj to. |
Re: suzuki bandit 600
No vyzera to tak, ze ti pomaly priteka palivo do karburatorov. Odpoj hadicku od karburatorov a prepni kohut na PRI. A sleduj, ci ten benzin normalne tecie, alebo iba kvapka. Ak kvapka, mas to niekde zanesene. vybrat ventil z nadrze, precistit, skontrolovat... Ak tecie normalne, nechaj vytekat [do nejakej flase] a sleduj, ci nezacne tecenie slabnut, az napokon bude iba kvapkat... Vtedy by mal byt zapchaty vzduch do nadrze, tusim, je tam taka hadicka a ta moze byt upchata. Ak je vsetko toto OK, otvor vypustacie sruby na karburatoroch a sleduj, ci vyteka zo vsetkych karburatorov benzin aj po niekolkych minutach rovnako. Ak to postupne zoslabne, treba vybrat karburatory a vycistit. Hlavne plavakove ventily. Ak je vsetko toto OK a predsa to blbne, tak potom bude nejaky problem s prehrievanim. Ale to az neskor, ked vyskusas to, co som Ti napisal. |
Re: suzuki bandit 600
V pripade ze mas motorku od roka 2005 a vyzsie,tak samozrejme mas elektronicke vstrekovanie a automaticky sytic.Ja som stary klasik a moja lokomotiva je r.v.2002 a ma este manualny sytic,len tolko,inac Pedro tiez dobra rada.Hlavne teraz,po zime,ked dlho stoji stroj. |
Re: suzuki bandit 600
je vyrobená v roku 2000 ale model je že vraj 2001. zaujímavosť je však tá, že v užívateľskom manuály nieje žiaden palivový filter aj v suzuki mi povedali to isté, ale dnes som dostal od kamoša manuál pre mechanikov a tam je. som z toho trochu mimo. skúsim prečistiť celý prívod paliva, len ešte neviem kedy sa k tomu dostanem. |
Re: suzuki bandit 600
Podobny problem: |
Re: suzuki bandit 600
Moltom, nic v zlom, ale asi nevies, ako funguje palivovy kohut na starsich motorkach Je tam poloha PRI? Ak to das do tejto polohy, palivo priteka aj bez podtlaku. To znamena, ze to moze pomalicky pritiect do karburatorov... No neviem, do akej polohy to ajo dava a ci mu vobec podtlakovy ventil funguje. To treba vsetko vyskusat a to postupne, najprv taketo banality... |
Re: suzuki bandit 600
s tým kohútikom je to presne tak ako píše pedro1moto. rozhodol som sa nakoniec dať moto normálne do servisu. dôvod nieje len ten problém ale chcem si ju dať celú prehliadnuť. kúpil som ju v zime od neznámeho človeka a asi bude najvhodnejšie aby prvú prehliadku po kúpe spravil odborník. potom dám samozrejme vedieť čo bolo vo veci Upravené 2 krát. Naposledy upravil AjoL (29.03.2014 20:59) |
Re: suzuki bandit 600
chalani, pán v suzuki ma nepriamo odhovoril od servisu u nich (cenou . vymenil som sviečky a stále tá istá vada. volal som chlapovi čo mi ju predal a dal mi radu, aby som dolial benzín. dolial som doplna a div sa svete motorka ťahala ako blázon. dospel som k záveru, že chyba by mohla byť v sitku na rezervu alebo v kohútiku. budúci týždeň budem mať trochu čas tak sa do toho pustím. (áno kontroloval som predtým stav paliva a sitko na rezervu bolo celé ponorené) |
Re: suzuki bandit 600
Ahoj,mal som bandita 600S,r.v.2001 s tým istým problémom.Mohol som jazdit len na rezervu,alebo PRI,normal-blbol.Na rezervu prestal tahat benzin este ked tam boli cca 2l benzinu.Je to podla mna nedokonalost palivovych kohutov,kamos na 12ke mohol jazdit len na PRI.Kupil som komplet sadu tesneni do kohuta za 20€ aj tak nepomohlo.Ak tam mas palivovy filter daj pozor aby bol prieplavovy,nie pre nadrze s palivovym cerpadlom,aj na tom som sa raz popalil.Po dlhsej odstavke a hlavne po zime napustit karburatory a vypustit vsetok boredel,ak by si dal dole salky videl by si kalove usadeniny.A este jedna rada ktora mi u Bandita pomohla-aditíva zo Shell benzinky Formula s modrým značením,najazdit s tým tak cca 2000km-prečistí celý palivový system.Je tam písané MAX 5000km.Tak držím palce |
Re: suzuki bandit 600
len tak pre info, nemáte niekto kontakt na dobrého opravára? |
Re: suzuki bandit 600
Tvoje rozhodnutie dať to po kúpe prehliadnuť a porobiť odborníkovi bolo správne. Škoda, že ťa odradila cena, ale je dobré, že pátraš ďalej. |
Re: suzuki bandit 600
Tak teda, hlásim sa! Moto je už doma a po prvej skúšobnej jazde (cca. 20 km), síce mi raz zdochla ale to bola moja chyba (predpokladám). Najprv musím pochváliť prístup RP Moto, aj napriek tomu, že som nováčik a nevyznám sa do motorov s kľudom a priateľským prístupom ma ,,vypočúvali“ ohľadne už vykonaných prác a zistených závad. Napriek zdôrazneniu, že sa nemusia ponáhľať som si mohol pre bandita prísť už po týždni čo hodnotím veľmi kladne. A teraz k závade: chyba nebola tam kde sme sa nazdávali, prítok paliva bol v poriadku. Rozobrali karburátory, prečistili a nastavili ich, no stále sa im zdalo, že vynecháva jeden valec. Po úplnom rozobratí zistili (neviem či sa teraz vyjadrím správne a či použijem odborné termíny), že tesnenie pod hlavou motora je naopak. Vraj to malo za príčinu, že sa nevytváral podtlak (alebo vytváral). Naozaj dúfam a dôverujem RP Moto, že problém bol v opačnom nasadení tesnenia a zastávam názor, že je vždy lepšie nájsť nejakú chybu ako žiadnu. Myslím si, že k cene sa netreba vyjadrovať. Odstraňovaním závady strávili 3 dni a požadovaná čiastka bola z pohľadu študenta prijateľná . Ešte raz veľké ďakujem RP Moto!!! |
Re: suzuki bandit 600
tesnenie pod hlavou na sv ,nieje mozne dat opacne. asi tolko.pokial ti toto niekto povedal,tak ta oklamal. |
Re: suzuki bandit 600
Pekne. Takze to predsa len nebol ten kohut. Ale to tesnenie naopak |
Re: suzuki bandit 600
barlac. Je celkom možné, že som len zle porozumel. Ako som už písal som laik a nerozumiem sa do toho. Či bola oprava úspešná sa ukáže až ďalšími jazdami. |
Re: suzuki bandit 600
takže, nebolo to tesnenie pod hlavou motora ale pod vekom motora. ospravedlňujem sa. |
Re: suzuki bandit 600
Tak vela stastnych km na Bandite! Mam ho uz 6 sezon a cez 60 000 km a nedam nan dopustit. Aj ked uz obcas zvazujem nieco vykonnejsie. Zial ten motor sa vraj velmi neoplati nejako ladit a najlepsim zvysenim vykonu je instalacia 1/5 plynu... |