Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3180 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28535
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16995)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum ) - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuSuzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum ) - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Karburátor.

06.11.2014 20:14

Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Vsimol som si ze plny plyn (plne otocenie rukovate) nema taky vykon ako mierne ubraty.
V reale to vyzera asi tak ze ked dam pre akceleraciu plny plyn tak moto sa dostane na nejaku konkretnu max rychlost a uz nezrychluje. Ked ale plyn jemne uberiem na urcitu uroven tak moto este poznatelne zrychli. Najprv som si myslel ze to robi nejaka prudka zmena prudenia vetra ale prisiel som na to ze to isto robi len ubratie plynu z max na nejaku nizsiu uroven.
Zrychlenie som skusal iba na 6 rychlosti z nejakych 150-170 km/h.
Nerobil som to tak ze som dal najprv 5 a potom 6 az pri nejakych 220 km/h napriklad.

Co to moze byt ? Prechlastavam motor a mam len nastavit doraz maximalneho plynu ?
Ak ano ako budem vediet kde to presne je ta uroven ?


06.11.2014 22:32

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

datadive
 Kávičkár 

vravi ti nieco pribeh vykonu motora, alebo vykonostna krivka? ...

Pozri obrázok

uz to chapes ? ... plny plyn neznamena plny vykon ...

Dôvod úpravy:

Max Power
118 kW / 160 hp @ 10800 rpm

Max Torque
110 Nm / 11.2 kgf-m / 81.1 ft -lb @ 8500rpm (RAM air)
www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxr1000%20...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil datadive (06.11.2014 22:35)


06.11.2014 23:12

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

datadive ale z jeho opisu to chapem tak, ze ked da plny kotol, tak motor nevladze tolko, ako ked ma povedzme pol plynu.
BKSL moj tip - spominal si v inej teme "sportovy" filter.
Tak toto je presne efekt toho uzasneho filtra. Majster nenastavil karburatory, iba prehodil filter a uz si myslel ze je tuning hotovy. Akurat, efekt bol iba v hlave a mozno efekt spocival iba vo chraplavejsom zvuku a v skutocnosti, co si neuvedomil, znizil vykon.
Pri plnom otvoreni nestiha hlavna tryska, motor dostava privela vzduchu, chudobna zmes. Ked uberies, pomer sa zlepsi, lebo privries vzduch a motor taha paradoxne lepsie nez pri plnom plyne.
Alebo mas pripchatu hlavnu trysku, alebo viacero hlavnych trysiek bordelom.
To je moj tip, nevravim ze mas zobrat osmicku vrtak a vrtat dieru do trysky, to nerob.

Ozaj a nepocujes pri tom plnom plyne strelbu do vyfuku?


06.11.2014 23:22

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Ale ja sa k tym 10 800 RPM ani nedopracujem ked dam plyn hned naplno este pri nizsich otackach. Akoby tam bolo nieco zle v snimani skutocnej urovne plynu t.j. otocenia pravej rukovate.

T.j. nasavanie vzduchu je asi fyzicky otvorene uz na max ale vykonove ovladanie vstrekovacich trysiek akoby dostavalo od riadenia nejakuj malu kratku hodnotu.
Alebo sa riadenie dostava do nejakeho nudzoveho rezimu, alebo klapky nasavanie vzduchu su pootocene spatne. Fakt neviem preto sa pytam aby som nemusel analyzovat cele vstrekovanie moto :-)


06.11.2014 23:28

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

kilix ten filter je tam naozaj racingovy od K&N. Vcera som ho pred jazdou cistil.
A je dost "deravy", pekne je cez neho vidiet proti svetlu.
Myslis ze by som mal skusit klasicky filter-papierak ?

Predchadzajuci majitel vobec neriesil taketo max. vykony.


06.11.2014 23:31

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

kilix ale ten efekt "objavenia" sa vykonu je dost poznatelny pri ubrati plynu.
nehovorim ze to je skokova zmena ale nie je to nieco extra plynule ale to je len moj subjektivny nazor.


06.11.2014 23:39

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

A strelbu do vyfuku nepocujem.


06.11.2014 23:40

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

datadive
 Kávičkár 

daj tam papier ... a uvidis .. nemas tym co pokazit a ak to je v tom ako pise kilix ... tak to mas zaroven aj najlacnejsie odstranenie problemu ...

potom cez zimu ked budes ma cas a neprestane ti to robit, tak to rozober a vycisti a odnes do servisu nastavit

a sry .. zle som ta pochopil


07.11.2014 0:05

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Vyskusam vymenit ten filter ak nenapadne nikoho nic ine.
Len sa to dost problematicky testuje :-)


07.11.2014 3:25

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Tak som silno studoval manual a mozno ze blbne TPS snimac alebo je zle nastaveny.
On jediny nastavuje prostrednictvom ECM mnozstvo vstreku (akceleraciu a deceleraciu) na zaklade fyzickeho otocenia plynu.
Ostatne systemy riadenia to robia len na zaklade RPM, rychlosti moto a parametrov vzduchu.
Asi to nebude mat nic spolocne s filtrom vzduchu.

Pozri obrázok


07.11.2014 7:26

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

karol1
 Bahniak 

Ikona

Máš to na špici chudobné.
Čas vstreku nie je riadený len od TPS . Aj od otáčok , teploty motora , teploty vzduchu, podtlaku v saní . Toto všetko ECU vyhodnocuje a podľa toho určí čas vstreku .
Taktiež je dôležité , aby si mal správny tlak paliva.
Ak máš nižší než má byť , tak za rovnaký čas určený riadiačkou nastrekne paliva menej.
Na striekačkách je fajn , že to pichneš na diagnostiku a skontroluješ čidlá.Tlak paliva musíš odkontrolovať pripojením manometra do prívodného systému paliva k vstrekovačom.


07.11.2014 8:38

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Filip Kalka - Masochista
 Kávičkár 

Ikona

Minuly tyzden si riesil motorku pre zaciatocnika a teraz sa ti zda ze ti GSX-R 1000 slabo taha na plny plyn? :-D :-D :-D :-D
velmi sa bavim [dobre] :-D


07.11.2014 10:33

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

uhm pozeram, ze som spravil zo seba blbca s tymi karburatormi.ked ich tvoja moto ani nema. co uz, princip je ten isty v podstate. najlacnejsie co mozes spravit je vymena filtra za origo. a najlepsie riesenie je dat si to nastavit na brzde. je dost mozne, ze je tam aj iny problem, nez len ten filter. teda podla toho opisu skoro urcite. tps, vaha vzduchu, map, cidlo poctu prdov v sedle, ako vravi plazivec, ktovie co.


07.11.2014 10:52

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

karol1 a ako pokusnu opravu mam teda precistit vsetky palivove filtre cez ktore ide palivo do trysiek ?


07.11.2014 11:10

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

pacik
 Turista 

podla mna mas zle nastaveny snimac TPS.to by som skontroloval ako prve,ma to velky vplyv na to co popisujes.niekde treba zacat a mal by si prave týmto.nie je to nic zložite.motorka ma vlastnu diagnostiku,ktoru prepojis kuskom drotika a na pristrojovke sa ti zobrazia pripadne chyby alebo poloha TPS.navodov na nastavenie TPS je na nete milion.nebude to problem dohladat


07.11.2014 12:15

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

karol1
 Bahniak 

Ikona

na TPS stačí obyčajný ohmmeter /voltmeter , v manuále sú určite kontrolné hodnoty.
Vyblikanie - áno , treba nájsť diagnostický konektor 3x2 piny a prepojiť príslušné 2.
Vyčistiť palivové filtre - to si neviem dosť dobre predstaviť , možno nejakým čističom palivových systémov do benzínu , keď tak snáď vymeniť.

Mimochodom podľa tohto fichu máš TPSka 2 .

www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle...


07.11.2014 12:24

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Uz v zakladnom USER mode by som videl na displeji ze je v jednotke nejaka chyba.
Udaj teploty motora by preblikaval s hlasenim FI kazde 2 sekundy a zaroven by trvale svietila kontrolka FI. A to sa vobec nedeje.
Zaroven by moto isla vo fail-safe mode a to by som z nej nedostal taku rychlost ako dostavam.


07.11.2014 12:31

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

karol1 ten druhy TPS ale vobec nesnima otocenie rukovate plynu ale natocenie druhej privodnej klapky vzduchu. Ide o tkzv. "SECONDARY THROTTLE CONTROL SYSTEM" zlepsujuci rovnomernost chodu motora po celej krivke RPM, aspon ja som to tak pochopil :-)


07.11.2014 13:14

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Plazivec
 Čoprák 

Ikona

No vidzim, ze neni nad poradny jednoduchy karburatorovy dvojhrnec, vcul som kupil virago 535 dcerke a pomaly ho budem davat do pucu cez zimu. Sorry za OT, ale ked uz kilix vyvolal dzina/mna/ z lahve, tak tazko nereaguvat. :-D
karol1 bude vedzet odhadnut priblizne naklady, ked to BKSL supnes do servizu, lebo to cidlo prdov, co tam prdlo, nebude stat 5 eur. Karol, co stoji len taka diagnostika? Len pre tu srandu...


07.11.2014 13:31

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Zmeriam ten TPS senzor a zaroven asi precistim komplet benzinovu pumpu.


07.11.2014 16:29

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

TPS snimac premerany. Vsetko funguje ako ma, ziadna skokova zmena. Plynuly narast vs plynule klesanie. Parametre meranych napati a rezistivity sedia s manualom. Idem cisitit benzinovu pumpu :-)


07.11.2014 18:23

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

PETOrf
 Turista 

Ikona

bksl -mam tiez k2. vyfuk a sportovy filtert mam uz takmer 60000 km bez zmeny map


07.11.2014 18:49

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Benzinova pumpa vypada ok - malo bordelu okolo sitka. Bude to nejaka specialita tohoto typu vstrekovania lebo aj na nate ma viacero uzivatelov presne rovnaky problem ale nikto nedava konkretnu radu ako to odstranit :-(


07.11.2014 21:16

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

mal som presne ten isty problem. na jednotke plny plyn, motorka sa dostala na nejakych 10-11k a potom zrychlovala citelne slabsie (akoby som trochu pribrzdil). ked som ubral plyn tak zacala zas tahat silnejsie. tento problem som mal odkedy som kupil motorku. po prvej jazde som mal pocit ze mi to otrhne ruky, ale casom som si zacal vsimat ze to hore az tak silno netaha. a ze stvorvalce maju silny vrch. ked sa mi podarilo problem odstranit (po pol roku co som ju kupil) tak som sa druhykrat zacal bat na tej motorke jazdit :-D

mozes mat problem s privodom vzduchu alebo paliva. u mna to bolo palivom. dal som dolu nadrz, vytiahol benzin, vybral palivove cerpadlo, vycistil nadrz od drobneho bordelu, filter som vycistil v benzine (nemal som moznost hned kupit druhy) no a moto sa nedostala uz ani na neutrale nad 10k. tomu uplne nechapem ze preco, mozno sa nejaky bordel uvolnil a dostal niekde dalej v cerpadle alebo co. tiez treba dat pozor ci nemas niekde pritlacenu privodovu hadicku z nadrze. zohnal som cele palivove cerpadlo aj s filtrom, vymenil a uz to islo jak malo :-)

ak mas moznost, tak si pozicaj palivove cerpadlo a skus vymenit a uvidis. u mna tiez vyzeralo OK a bola v nom chyba

este k tomu co pisal datadive, ze "plny plyn neznamena plny vykon", tak znamena. z toho grafu co si poslal je jasne to, v ktorych otackach ma motor aky vykon, nie ze ked ma plny plyn tak mu to ma ist slabsie :D ked das plny plyn tak sa ti motor hned neroztoci na 13k otacok kde je ten vykon nizsi. ale mal by si dostat ten vykon, ktory je v tej krivke v otackach ktore motor prave ma. takze na plny plyn pri 12k otackach dostanes 160 koni, nie tych smiesnych 120 >:-) ako pri 13,5k

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Michal27 (07.11.2014 21:26)


08.11.2014 7:24

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

otestujem tu benzinovu pumpu na tlak (300 kPa) a prietok (1200 ml/30 sekund) ci ma taketo parametre.

i ked si myslim ze to nie je v tom lebo moto sa mi zdalama lenivejsia aj pri nizsich RPM a plnom plyne a vtedy pumpa este urcite objemovo stihala tlacit benzin do systemu.

skor to bude v nastaveni toho TPS ako pisu chalani a zmes je chudobna na spici. iba podla hodnoty TPS vie riadenie v akej polohe ma nasavaciu klapku pre vzduch. mozno nastava stav kedy riadenie vstrekuje relativne kratko lebo si mysli ze klapka je otvorena menej ako v skutocnosti. ked spravne pootocim TPS tak riadeniu mozem prikazat predlzit cas vstreku pre konkretne otvorenie klapky a tym zvysim bohatost zmesi.
takto to funguje ?


08.11.2014 9:23

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

karol1
 Bahniak 

Ikona

TPS mení odpor lineárne , takže pri nevhodnom nastavení by mýlilo v celom rozsahu.

Taktiež nižší tlak paliva by ovpyvňoval výkon v celom rozsahu. Jeho skontrolovaním určite nič nepokazíš.

Niekedy je toho aj viac naraz .Na jar som riešil kingquada , čerpadlo dávalo len 270kPa ,išlo nové , ale až po napichnutí na diagnostiku sa ukázalo , že snímač podtlaku v saní dával špatné hodnoty. A keďže nejaké dával , tak ECU netušilo , že je vadný.


08.11.2014 11:57

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Cerpadlo dava 625 ml namiesto 1200 ml za 30 sekund pri 12 Voltoch.
Potvrdene viacerymi meraniami. Takze moze byt problem aj tu nie ?
V cerpadle je na vystupe vysokotlaky filter ktory sa ale neda otvorit, je to zlepene natrvalo.
Da sa samostatne kupit aj takyto vysokotlaky filter alebo je to neodelitelna sucast pumpy ?


08.11.2014 12:57

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

dando
 Bahniak 

k&n filter=vecsi prietok vzduchu. rozbity k&n filter/cez ktory vidiet svetlo/=obrovsky prietok vzduchu.

obrovsky prietok vzduchu = superchudobna zmes.

ak nevyladis ecu tak tym len stracas vykon

o tom tlaku paliva pochybujem alebo pri takych hodnotach by ti ani nesla

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (08.11.2014 12:58)


08.11.2014 13:52

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Cerpadlo dava v pohode 300 kPa ako v manuale len ten prietok je polovicny co asi bude ten vystupny vysokotlaky filter zaspineny. Ale podla mnozstva benzinu kolko tecie z vystupu aj pri jeho umyselnom priskrteni a este skoro plnom tlaku tak si myslim ze problem v tomto nebude lebo to by ta moto musela zrat aj travu pri ceste pri takom prietoku benzinu cez trysky.

Kamarata este napadlo ci by zmes nemohla byt opacne extremne nasytena ale to pri racefiltri bude skor opacne. Asi bude najlepsie pokusne otocit ten TPS snimac pre zvysenie bohatosti a vyskusat to co to urobi.


08.11.2014 15:39

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

preco tam potom dali take vykonne cerpadlo? mozno ti motorka nezozerie pol litra za 30s, ale pri zvysenom prudeni benzinu sa kvoli tomu filtru znizi tlak natolko, ze to mozno robi problem dalsim suciastkam ktore pocitaju s urcitym tlakom na vstupe.


08.11.2014 17:45

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Tak som sa hral trochu s tym TPS na volnobehu a pekne to reagovalo az do krajnych poloch do zdochnutia motora. By som povedal ze to musi byt dost presne nastavene aby bol ten pomer vzduchu-benzinu pre spalovanie optimalny a pritom az taky velky uhol moznosti nastavenia ten snimac nema.

Zamerne som ho nastavil vysie ako bol (t.j. bohatsia zmes) i ked to nespaluje tak dobre (ma to teraz nizsie RPM na volnobehu) ako na optimalnom nastaveni bohatosti zmesi.

Tak nad tym rozmyslam ze ako ste pisali ze mat deravy racingovy filter a nemat k tomu nastavene elektronicke vstrekovanie asi nie je najlepsia volba pre zvysenie vykonu.

Zajtra prevetram moto a uvidim ci sa to zhorsilo alebo zlepsilo.
Ale aj ked sa to zlepsi aj tak treba to vstrekovanie prestavit asi nie ?

Ci bude lepsie kupit origo filter, vratit to do zakladneho nastavenia a bude to ok ?

Ozaj a pred nastartovanim (panel uz svieti) mi nahodou nema na panely svietit aj kontrolka oleja ?
Je to spolocna kontrolka este aj pre teplotu vody a chybu vstrekovania "FI" tak teraz neviem.


08.11.2014 20:06

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

JayKey
 Jogurťák 

Ikona

Ja som mal podobny problem, postupom casu sa to zhorsilo natolko, ze moto sla len do pol plynu. Diagnostika neindikovala nic, pomohla az vymena cerpadla. Co sa tyka filtra, je tam snimac tlaku nasavaneho vzduchu takze elektronika si prisposobi zmes automaticky, netreba nic nastavovat.


08.11.2014 20:09

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

dudko1905
 Jogurťák 

Ikona

Dobre citanie :o)))) myslim ze to bude farbou motorky ze netaha tak ako ma :o))))


08.11.2014 20:29

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Zmenou nastavenia snimaca TPS menis aj krivku predzapalu v celom rozsahu, takze ta reakcia nemusela a ani nebola na bohatost zmesi. TPS nastav presne tak ako ma byt podla manualu a pokial ma plynuly priebeh hodnot po celej drahe tak hladaj chybu inde.


09.11.2014 7:05

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

JayKey, bacaono mate pravdu. TPS vratim naspat. Zanesienie-typ filtra kompenzuje riadenie cez ten snimac tlaku vzduchu ktory je umiestneny za filtrom vzduchu a pred samotnym nasavanim do motora. Ved to mi neslo do hlavy ze ved filter sa casom znacne zanesie ze ako o tom riadenie vie ze uz nema taky tlak vzduchu ako predtym a dokaze to kompenzovat :-)

JayKey kde a za kolko si kupil to cerpadlo ? 1000-ka pouziva presne to iste cerpadlo.


09.11.2014 7:22

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Napadlo ma ze docasne osadim tlakomer medzi cerpadlo a trysky nech vidim ze co ten tlak robi pocas jazdy ci myslite ze je to zbytocne ?

A ma ten TPS najlepsiu poziciu-nastavenie ked ma motor najvyssie otacky na volnobehu pri nezmenenom plyne ?

Ked som s nim hybal do stran z akejsi "strednej" polohy tak otacky na volnobehu klesali az do zdochnutia motora. Najlepsie ho bude teda nastavit na maximalne RPM ake motor dosiahne pri nezmenenom plyne ?


09.11.2014 14:52

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

uz to pise aj chybu FI ale kontrolka co ma bezpodmienecne svietit nesvieti aj tak. ze by to pisalo aj predtym len som si to nevsimol :-)
nedostanem sa cez 9500 RPM. vykonostnu spicku musim doslova plynom vyhladavat a zaroven je to nebezpecne. pri uberani z plneho plynu moto zrychli.
a dnes som si vsimol ze servo pre klapku nasavania je polepene lepidlom. aj pri inicializacii polohy viac krat cuka na zistenie svojej polohy.
tu moj vyskum asi skoncil a chce to dat pozriet nejakemu profikovi :-)


09.11.2014 17:56

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

salat
 Jogurťák 

Ikona

Niekedy neverim co su ludia schopny porobit a popisat pri takto banalnej chybe.
;-)


09.11.2014 18:10

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Tak napis prosim ta riesenie problemu a velmi mi tym pomozes.


09.11.2014 22:22

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Vycistil som znovu benzinovu pumpu a tento raz aj vystupny filter a uz dava 1,2 litra za 30 sekund :-)


10.11.2014 17:29

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

od dnes mam novu motorku. skutocnu 1000-ku :-)

dam 3 plny plyn sledujem cestu a po malej chvilke moto uz nezrychluje. hned ma napadlo ze chyba neodstranena.
pozriem na otackomer a 12500 a moto bezi v obmedzovaci.
vyteseny ako leco popreradujem a na speed displeji rastu cisla ako maju.
konecne moto v ako takom normalnom technickom stave :-)

takze cely problem bol upchaty vstupny a vystupny filter na benzinovej pumpe. som ale prekvapeny s akou malou rezervou to ale je navrhnute ved vyrobca by mal pocitat s tym ze sa to neskor urcite scasti zanesie.


10.11.2014 17:49

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

novyAmater
 Kávičkár 

este natrenovat triafanie na odpocivadlo [dobre] ked uz ti nieje moto slaba... [dobre]


10.11.2014 17:58

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Michal27
 Kávičkár 

Ikona

sak som ti hovoril... :-)


10.11.2014 23:45

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

A este taka mala vecicka. Nesvieti mi spolocna cervena kontrolka pre teplotu - tlak oleja - FI pred startom po otoceni kluca, co by v skutocnosti mala. Neviete kde a ako je pripojena, ci problem bude skor v kabloch k ECU alebo to bude odstavene iba v samotnom paneli.
Tipujem ze to niekto zamerne urobil aby nesignalizovala nikdy chybu FI.
Teraz jazdim stale v DEALER mode aby som pripadny problem hned videl cez kod chyby "cXX" na LCD.


11.11.2014 7:34

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

a mas tam ziarovku? sak to sa musi dat lahko pozriet. pripadne ti to predavajuci vyhodil a predal ti vyhodne bezchybnu motorku :-)


22.11.2014 16:07

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

Kontrolka LED uz svieti ako ma.
Bud to bolo v studenom spoji na LED alebo na ovladacom mikrokontroleri.
Alebo bola LED uz od vyroby otocena naopak lebo ked som vsetko meral merakom po vybrati LED tak vsetko bolo 100% OK. Spoje som potom len pre istotu poptretavoval ci to nepomoze.


22.11.2014 23:52

Re: Suzuki GSX-R 1000 K2 - plny plyn nema taky vykon ako mierne ubraty plny plyn ( rukovat neotocena na maximum )

PETOrf
 Turista 

Ikona

ak by si tam mal chybu a ak by ti nesvietila kontrolka tak ti este blika FI



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.