ISSN 1336-6491 | Online: 1413 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28461
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16957)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11504)

Radial / Diagonal - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRadial / Diagonal - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Pneu.

06.01.2015 20:12

Radial / Diagonal

Feror
 Edvenčr 

Ikona

Na XL700 mam
vpredu 100/90 - 19 57H Bridgestone TW101 (diagonal)
vzadu 130/80 R17 65H Bridgestone TW152 (radial)

Chcem to zmenit za nieco viac OFF, ale stale aby to bolo vhodne na dlhsie presuny.
Trochu mam problem v tom, ze potencialne nahrady (napr. Heidenau K60 Scout)
su vacsinou diagonalne.
Rozdiely v tychto konstrukciach velmi dobre poznam a preto som zarity "radialista"
V tom ma utvrdilo aj momentalne obutie vzadu.
S ON dezenom zvlada stroj v pohode lahsie tereny, aj blato.
Velka zasluha bude v radiale.

Ked vsak zmenim na diagonal, pridem o komfort, aj o velku stycnu plochu.
Diagonal je zrejme nevyhnutnost pre redsie dezeny, aby to vydrzala kostra pneu ...

Otazka:
Bude to razantny rozdiel ?
Alebo na moto je zanedbatelny rozdiel medzi diagonal a radial ???



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.