Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2993 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28548
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17004)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Atomium Mototec 4 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuAtomium Mototec 4 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

19.11.2016 11:45

Atomium Mototec 4

SVinka
 Kávičkár 

Čavte.Skúsil už niekto aditívum Atomium Mototec 4 ? Rozmýšľam o tom na budúci rok pred výmenou oleja.


19.11.2016 12:33

Re: Atomium Mototec 4

joscu
 Kávičkár 

A kolko mas nabehane na motorke ze tam chces liat taketo veci?


19.11.2016 12:39

Re: Atomium Mototec 4

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Ale začať musíš s Atomium Mototec 1 , pri ďalšej výmene oleja Atomium Mototec 2 , pri ďalšej Atomium Mototec 3 a až potom Atomium Mototec 4 , postupnosť musí byť zachovaná , inak bude motor v péčku .
A motory od šikmookáčov vraj reagujú pomalšie , lebo nevedia prečítať ten zložitý názov a že od Fukušimy majú v sebe vlastné Atomium a to sa nie celkom dobre znáša s Atomiom Mototec .


19.11.2016 14:16

Re: Atomium Mototec 4

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

atomium.sk/obchod/aditiva-pre-motorky/atomium-mototec-2...
Ale to je pre 2t motory, ta dvojka..

Podla mna, dobry olej a vcasna vymena, alebo aj kratsi interval vymeny oleja je lepsi, ako cpat do motora aditiva.
Aditiva maju zmysel, ak motor je dlhodobo pretazovany, alebo interval vymeny sa presvihne cielene, pretoze sa ide na trasu dlhsiu, ako by sa interval vymeny stihol.
Aj to je otazne, ci nieje lepsie ked sa doslova len na takejto trase vyleje cast oleja a doplni sa cerstvym a nasledne sa po navrate, spravi kompletna vymena oleja aj z filtrom.
Vyjde to lacnejsie a motor je na tom celkom isto lepsie. Teda podla mna...


19.11.2016 14:33

Re: Atomium Mototec 4

RomanSVK
 Turista 

Ikona

už len ten názov...


19.11.2016 15:35

Re: Atomium Mototec 4

SVinka
 Kávičkár 

Re: brazel: Re: joscu: Re: joscu: Re: joscu: Re: brazel: Re: joscu: Mám cca13 000km S motorom nemám problém,len som myslel, že či to nepomôže motoru mať dlhodobo hladší chod, lepší život a dlhšiu životnosť.


19.11.2016 15:40

Re: Atomium Mototec 4

SVinka
 Kávičkár 

Re: brazel: Atomium je len 2 a 4 = T2 a T4 Takže či začínaš,alebo končíš s dopingom leješ tam atomium podla počtu valcov.


19.11.2016 15:49

Re: Atomium Mototec 4

risomas
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Re: SVinka: Chudaci ty co maji 1,3 a 6 valcove motorky. Co tam asi tak budu liat?
Ono sa to bude skor odvijat od pracovneho cyklu motora ci je 2 taktny alebo 4 taktny.


19.11.2016 16:24

Re: Atomium Mototec 4

zdeno255
 Kávičkár 

Ikona

Niečo podobné robí aj Liqui Moly www.liqui.sk/prisada-do-motoroveho-oleja-motocyklov-125....
V motorke som to nemal, ale prísada do prevodovky automobilov funguje spoľahlivo a o dosť ľahšie idú radiť rýchlosti (od Liqui s MOS2).
Raz dávo som nalial podobný prípravok do KLR 600 a začala mi smýkať spojka. Bol ale určený pre autá a nie pre motorky s mokrou spojkou. Nalej to tam a daj vedieť.


19.11.2016 17:18

Re: Atomium Mototec 4

brazel
 Kávičkár 

Ikona

:-D Tak som si to teraz pozrel a ani som nevedel , že v mojom prvom (posmešnom !!!) príspevku vlastne im (dodávateľbvi) hovorím z duše , síce moja čistá dedukcia , ale ako keby som ten produkt sám vytvoril , som dobrý , čo už s tým narobím ... >:-) :-D

Tu je tá galaktická chémia www.atomium-aditiva.cz/

Nie som až taký dobrý , veď ten scenár je stále rovnaký , to už musí každý poznať naspamäť . 8-) :-*

Dôvod úpravy: Pripájam sa k zdeno255 Nalej to tam a daj vedieť. 8-) >:-) :-)))

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.11.2016 17:20)


19.11.2016 17:29

Re: Atomium Mototec 4

joscu
 Kávičkár 

Re: SVinka: to mas ledva zabehnuty motor ... Nalej to tam ked bude mat motor 150 tisic a zrat olej a malu kompresiu a neviem co este :-)))


19.11.2016 18:20

Re: Atomium Mototec 4

SVinka
 Kávičkár 

Ok ok.Beriem spať.Ešteže som to nekúpil :-D Dnes som na to videl pútavú reklamu,tak ako neznalého ma to upútalo :-O


19.11.2016 18:26

Re: Atomium Mototec 4

RomanSVK
 Turista 

Ikona

brazel: tak tomu neveril ani ten čo to písal a písal to dlho lebo sa tak smial... Proti Liqui Moly nemám nič. Lejem ho do auta aj moto, ale raz dávnejšie som od nich kúpil aditívum určené pre moto so suchou aj mokrou spojkou a spojka začala šmýkať.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (19.11.2016 18:28)


19.11.2016 22:07

Re: Atomium Mototec 4

nieco podobne poznam tiez a ani sa to neleje do oleja dal som si tri a vylieva sa mi benzin z nadrze odvtedy netankujem ale rozdavam :-D

www.ebay.com/bhp/fuel-save-magnet


aj elektraren pri mne skrachuje

www.energysaver-pro.com/cze/


21.11.2016 22:12

Re: Atomium Mototec 4

Sultan
 Kávičkár 

Ikona

Re: pirates: www.energysaver-pro.com/cze/
kupis si 2 a mas usporu 150%..to uz budes vyrabat a tlacit do siete :-D


22.11.2016 0:06

Re: Atomium Mototec 4

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Ja si pamatam dve aditiva do motorovych olejov, ale ani jedno dnes nieje mozne zohnat legalne a ma to svoje dovody...
V motorkach to nema vyznam, nezvysuje to vykon, nechrani motor pred nicim, len samotny olej sa dlhodobo chova rovnako, nezvetrava, je stabilizovany.
Pouzivalo sa to v "eNZetoch" na dlhodobo odstavenych vozidalch a strojoch, obcas, ak to slo, tak do poziarnej a hasicskej techniky.
Najstarsie aditivum na stabilizaciu olejov motorovych, prevodovych a maziv tuhych, bol ricin. Nie ricinovy olej, ale priamo rastlinny toxin ricin. Najznamejsie obsahovo vyzivne, boli aditivovane ricinom stare brzdove kvapaliny a hydraulicke oleje, pripadne transformatorove oleje a niekedy pradavno aj zivice, smoly a asfalty, pripadne fenolicke zivice, ktorymi boli napustane a bandazovane kable.
Ta jedovatost a problemy spojene z jedovatostou podobneho aditiva, daly vzniknut inemu aditivu, dnes rovnako zakazanemu...
A to je PCB, teda Polychlórované bifenyly.
Takto aditivovane maziva, alebo oleje, vydrzali roky a desatrocia, bez nejakej ujmy, alebo zmeny svojho stavu, stale schopne prevadzky stroja.
Bakterie su svine. Aj niektore pliesne a huby, rozkladaju postupne maziva, degraduju ich a nicia. Kedysi davno, to boli najma maziva z grafitom, na rozne loziska bronzove, neskor oleje mazacie do motorov a prevodoviek.
Ale preto, ze vsetko dnes musi byt eko, bio, mnamkove, pripadne sa musi dat zjest bez nasledkov, teda aj karbon z vyfuku, na miesto nutelly na chleba, tak oleje, maziva i paliva, neobsahuju podobne aditiva.
Tieto aditiva mali hlbsi zmysel v dobe, ked sa nevdelo o ich moznych ucinkoch a stroje sa pouzivali iba obcas, alebo sezonne, napriklad kombajny.
Dnes bud verime reklame, alebo nas mozu presvedcit nejake vysledky, no myslim, ze pravidelna vymena oleja, aj bez ohladu na najazdene km, teda na zaciatku sezony, alebo minimalne teda raz rocne, toho moze pokazit menej, ako nejake aditiva.
Co si tak nejak matne pamatam, tak v manualoch moto z rokov 90tych, bolo pri vzduchom chladenych motoroch pisane cosi okolo 10.000km, alebo max. 15.000km, inak vzdy raz rocne. U vodnikov bol interval niekedy dlhsi, ale to "raz rocne" tam bolo v roznych obmenach, minimalne ako doporucenie.
Ameriky mali vdaka konstrukcii, niekedy interval, len okolo 4.000mil.
U niektorych olejov, pre specialne ucely, boli pisane motohodiny a tiez doba zivotnosti, po aplikacii.
Ak to aditivum, nema stabilizovat olej, tak predstava, ze vylejem z malo jazdenym olejom drahe aditivum, raz rocne, by ma teda netesila.

sk.wikipedia.org/wiki/Polychl%C3%B3rovan%C3%A9_bifenyly



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.