Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4013 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

500 ková dilema - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiu500 ková dilema - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

18.09.2017 21:58

500 ková dilema

jackob117
 Kávičkár 

Ikona

Zdarec chalani, chcem prejsť z malej 125 konkrétne tej najväčšej hondy varadero na nejakú 500. Problém je že neviem čo vybrať, úzky vyber padá na Suzuki gs500/gs500E, kawa er5 a hondu cb500. Najlepšia mi príde tá Honda akurát či sa ten finančný rozdiel vyplatí aj v kvalite. Ak by som sa rozhodoval medzi kávou a Suzuki tak káva mi inklinuje chladením že to už nie je vzduch, avšak bubnová brzda...Nah...alebo zadné tlmenie nie je centrálne...no každopádne budem rad za rady a skúsenosti, Dikes.


18.09.2017 22:05

Re: 500 ková dilema

KaTeM
 Edvenčr 

Ikona

Zdravím, brat mal GS500E, v pohode moto, nemal s ňou nikdy žiadny problém.
Myslím si že tie moto sú si veľmi podobné, asi to bude skôr o tom na aký kus natrafíš.


18.09.2017 22:14

Re: 500 ková dilema

RS955i
 Skútrista 

Ikona

Re: jackob117: bubnova brzda :-~ to by sa ti ostatni chlapci na pieskovisku smiali... :-O


19.09.2017 6:24

Re: 500 ková dilema

Re: RS955i: kedysi mala moja sluzobna volga bubnove brzdy na vsetkych kolsach a veru sa nikto neopovazil uskrnut, ked som s nou valil v premavke.


19.09.2017 8:00

Re: 500 ková dilema

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: boombastic: ani jednou zo spominanych motoriek nic nepokazis. Hlavne aby bola v dobrom stave a majitel sa o nu staral. Drzim palce.

Herghott


19.09.2017 8:34

Re: 500 ková dilema

brazel
 Kávičkár 

Ikona

jackob117 , vzhľadom na vek asi potrebuješ moto do 35kW , to má GS 500 sériovo , taká ER5 má tých kW 37 , no a CB 500 (klasická PC26/PC32) mala/má 42kW , takže tie musíš hľadať upravované do tvojho výkonového limitu .
Mal som po rukou všetky , najlepšia z nich je isto CB 500 , to je , ako sa hovorí , iná liga , celkové vypracovanie + motor + ... , proste z môjho pohľadu najlepšia a dodávala sa aj 20kW verzia , tá na pohodové vozenie stačí až-až , akurát nemá maximálku 193 (ako 42kW) , ale asi iba 155 . :-)

Taká kuriozitka , z jari som predával jednu takú 20kW CB 500 , mala navŕkaných 113 , alebo 115 tisíc kilometrov (už si presne nepamätám) , motor fungoval ako švajčiarske hodinky a na otázku kupujúceho "Mám ju kúpiť ?" mu jeho poradca odpovedal "Ak ju nezoberieš ty , tak ju beriem ja !" . :-D

Za mňa teda CB 500 , keby bola ešte origoš japonská (teda PC26 , do roku 1996) , akurát , že tá origoš japonská má zadnú brzdu bubnovú , čo je ale úplne jedno .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.09.2017 8:47)


19.09.2017 8:37

Re: 500 ková dilema

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Musim suhlasit s Brazelom. Tiez som jednu CB500 mal, rok 96 s bubnovou brzdou. Za dve sezony som na nej spravil 25 000 km po troch stvrtinach Europy. Bez jedineho problemu.

Herghott


19.09.2017 8:46

Re: 500 ková dilema

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Herghott , nemusíš . :-D

Dôvod úpravy: jackob117 , ak by si silno chcel , tak ti môžem dať telefónne číslo na mládenca , čo kúpil tú CB 500 , lebo potom som im dodal do partie aj nejaké GS 500--vky , mohol by si to ísť vyskúšať naraz , je to z BB len cez kopec , v Lúkavici .
Sú to chlapi cca tvojej vekovej kategórie (21-23) , veľkí šikovníci [dobre] (nemajú najmenší problém si na motorkách robiť údržbu a opravy) a určite nájdete spoločnú reč .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (19.09.2017 8:54)


19.09.2017 9:34

Re: 500 ková dilema

jackob117
 Kávičkár 

Ikona

Chalani diki všetkým za názor, tak teda asi podľa stavu budem brať


19.09.2017 9:36

Re: 500 ková dilema

jackob117
 Kávičkár 

Ikona

Re: brazel: Re: brazel: no ináč to by nebol zlý nápad, myslíš že by mi to dali tam po dedine vyskúšať? :-D


19.09.2017 9:58

Re: 500 ková dilema

brazel
 Kávičkár 

Ikona

To ja ti nemôžem sľúbiť , to už nie sú moje motorky , ale ste cca rovnako mladí , hovoríte jednou rečou , takže sa určite nejako dohodnete .
Dobré je asi mať peniaze na zálohu v kešeni , lebo sa hovorí , "Padol si ? Tak si ju akurát kúpil !" 8-)

Kontaktné číslo som ti poslal cez správu , dohovor s chlapcami je už mimo mňa . Majú toho v garáži dosť , budeš mať radosť sa s nimi baviť , výborné chlapčiská . [dobre]


19.09.2017 12:01

Re: 500 ková dilema

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Mal som CB500, isla ako hodinky. Mala v TP 35 kW ale bola odskrtena. Vykon stacil no predna brzda nie. A GS je krajsia, aspon mne sa viac paci ;-)


19.09.2017 14:26

Re: 500 ková dilema

JakubJ
 Kávičkár 

Ikona

Ja osobne by som bral CB500. Raz keď budem mať väčšiu garáž, tak si PC26/32 kúpim ako druhú moto. V UK s tým jazdili aj CB500 Cup, tie motorky zvládli s minimom úprav fakt slušné bomby a vyzerá, že to bola aj mega sranda :-) [
Video: www.youtube.com/watch?v=Z0zc3Xfcv4s ]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.