Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 894 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

DS auto Sumoto Brno

Anketa:

Mal by sa podľa teba Dakar vrátiť do Afriky?

Spolu odpovedi: 2894
Áno, to sú terény kam patrí: 58% (1674)
Nie, južná amerika je super: 42% (1220)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

rossier-10-2019-side

Adamoto KTM

KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Elektrika.

23.09.2019 16:50

KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Caute, idem si po radu. Ta moja ktm ma vie stale prekvapit. Musel som sa predcasne vratit z moto vyletu.
Motorka mi pri nizkych otackach a pri vysokych ma tendenciu dusit sa.
Cize na volnobeh otocit rychlo plynovu rukovat a je pocut take zabublanie - dusenie. A nasledne ked uz klesaju otacky, tak klesnu pod uroven volnobehu. Cize sa mi casto stavalo, ze som vymackol spojku a moto za jazdy skapala.

Dalej ked idem po dialnici napr., pridam plny, tak citim ako sa dusi a ledva vysplham maximalku na 140 km/h

Docital som sa, ze to mozu byt skrtiace klapky. Mam to rozobrate, vrchne klapky sa pekne hybu, moto mi pri pokuse o start pekne klapky otvori, ale nemam tam nadrz, takze nenastartuje.

Mate niekto s tymto skusenosti? Ako by som vedel este diagnostikovat problem? Nechce sa mi celu rozobratu moto vliect do servisu v dodavke...

Dakujem vopred za vsetky rady.

Video, co som nasiel:
www.youtube.com/watch?v=Cns4yjwSLQ0


23.09.2019 18:00

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

zeleno
 Bahniak 

Ikona

Re: cuki357: Mohol by to robiť aj palivový filter, ak je už viacej zanesený.
postimg.cc/YvtJmwDr
Tiež by bolo premerať tlak palivového čerpadla. postimg.cc/xXW8V2vP


23.09.2019 19:20

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

V takýchto prípadoch je to často filter. Kedy si ho naposledy menil? Nekupuj z KTM, sú veľmi drahé, čakám na niekoho odpoveď z iného fóra, dajú sa kúpiť oveľa lacnejšie z druhovyroby.


23.09.2019 20:14

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

palivovy filter nie je zly tip, ked nie je tah vo vysokych otackach, ale preco by skapala na volnobehu? Toto mi v tom nesedi.

skrtiace klapky - resp aby sme sa vyjadrili spravne tak TPS senzory - mozu robit pri vyssom najazde problem, ale takto sa to neprejavuje.

Moc teraz nepomaham.
Ale ak si nemenil palivovy filter viac ako 20tis km, tak urcite vymenit, a napojit na diagnostiku - mozes si kupit aj sam "Tuneecu"


23.09.2019 21:11

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: Re: matus: co sa týka skapinania v nízkych otáčkach tak ešte by som doporučil skontrolovať v akom stave je batéria/ako je stará . Tieto LC8 motory sú na to dosť citlivé a dokážu sa divne správať. Mne začali klesať otáčky až na skapinanie motora pri stlacenej spojke počas preradovania (z ADV Rider fóra mam aké také casom získané informacie), hovorím si, batéria ma 6 rokov (aj keď na voltmetri ukazovala pekne hodnoty, Optimate nabíjačka tiež tvrdila ze je všetko OK), reku vymením ju. Po výmene už druhá sezóna a žiadne podobne symptómy sa neopakovali.


23.09.2019 21:56

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Nechcem byt odbornikom aj na KTM, ale tam v airboxe nieje nahodou taka zvlastna konstelacia sacich klapiek, ze 2 klapky su tahane /oladane/ plynovym lankom a maju TPS senzor, ale dalsie dve klapky, su ovladane motorom, koli emisiam?
Takze to sice na prvy pohlad nevyzera ako plyn po drotoch, ale v skutocnosti je to plyn po drotoch?
Tam moze umierat taka vtipna suciastka, ako je ten motor klapiek. /riadenych klapiek/
Inak ja by som tipoval na TPS, pretoze je to najviac podobne tejto zavade v tejto cudesnej konstelacii sacieho systemu.

Inak klasicke rady, ako filter paliva, tlak za regulatorom, uz tu padli.
Je to celkom bezna zavada, ale na KTM je to take, povedal by som napchate na kopke, ze bez vyrobenia urcitych pomocok, merat tlak paliva, je velka sranda.

Ja si pamatam jedinu KTM tohoto typu, superduke 990 a tam, aby sa dala vybrat zo zadneho valca, integrovana zapalovacia cievka, ako fajka sviecky, musel ist dolu dekel ventilov a ine radosti.


23.09.2019 22:37

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

Sako Sato - sakosato
 Geriatrik 

Ikona

Re: Merlin00: Maš na mysli ten Chesterov umretý superduke 990?
Myslím že tvoj názor a rozbor by privítali všetci, obzvlášť keď tú moto poznáš. Tvoje príspevky považujem za obohatenie tohoto fóra,. [dobre]


23.09.2019 22:40

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: RadoR6: daju.
www.fuelperformance.co.uk/index.php?route=product... 990 smt

Ked sa pohrabes na tej stranke, su tam aj kity cerpadlo+filtre na 990

Netvrdim, ze je to to cerpadlom. Len keby nahodou.



Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil janoval (23.09.2019 22:46)


24.09.2019 9:59

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

No tak dik moc za odpovede, vedel som, ze tu sa ku niecomu dopatram. :D

No skusim teda rozobrat to cerpadlo, ved aj tak mam nadrz zhodenu, takze super.
Rozmyslam teda aj nad tou diagnostikou, ze si ju kupim.

Moto mam ani nie pol roka, no od zaciatku mam problemy. Stale nieco, ale len dufam, ze to mam len zly kus a ze ju porobim. Lebo osediviem z nej. A tiez mam aj podozrenie na prasknute tesnenie pod hlavou, lebo raz som zastavil na dialnicnej pumpe, dal si pauzu pol hodinkovu a nastartoval som a kudel bieleho dymu. Ale to urobilo iba raz, tak snad to bol iba zly den pre nu. :-(((


24.09.2019 12:11

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: sakosato: ano myslí ten môj umretý superduke. a povie ti plus mínus to, čo si čítal v mojej téme. lebo to neni len môj názor. tieto fakty som riešil aj tu s viacerými členmi a zhodli sme sa na tom, čo som tu potom napísal.

Re: cuki357: tesnenia pod hlavou lúbia ísť dopreč na zadnom valci a neviem či nie aj samotné tesnenie valca na blok. U SMT je to o to horšie, že ten motor sa dosť prehrieva, lebo je oplastovaný nádržou a tam, kde idú SM, SMR a SD na krásne chladený motor na 5-7 paličiek, tak tam sa SMT už trápi niekde na vrchu teplomera..

tlak paliva a palivový filter či vzduch oddiagnostikuješ jasno.. ked to ledva ide 140, na takej dvoječke to furt ťahá tak, ako by malo? RadoR6 dal dobrú radu.. tým motorkám pri slabšej či vadnej baterke trochu jäbä. môže to byť aj to TPS, ktoré sem tam zblbne. je tam aj na emisie a celkovo aj na vyladenie chodu motora. pod klasickými lankovými škrtiacimi sú v saní ešte škrtiace ovládané elektromotorčekom. ale tohoto by som som sa nechytal, lebo v určitých kuloároch sa hovorí, že ked s tým budeš baštrngovať, tak ti to ohne kluku v motore :-O a to teda nechceš

na tieto SMT tu bol dobrý odborník - KankoXF. má SMT a má o tom naštudované a načítané ozaj veľa. pozná problematiku LC8 motorov, vyzná sa v problematike modelu SMT, ktorý má kvôli nádrži a deklom špecifické muchy..


24.09.2019 13:06

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Re: ChesterTT: ano ano, dost sa to zohrieva, to som si hned vsimol.

Zda sa mi, ze to taha normalne pri kazdej rychlosti, ale akonahle otocim rukovat naplno, tak sa to dusi. Ale rozbeh ma normalny, akurat teda ked vytocis na volnobehu a pustis plyn tak klesnu otacky az motor zhasne. A to ma teda dost prekvapilo ked som isiel na Pezinskej babe a skapal mi motor tesne pred zakrutou... >:-)

Dik za odbornika, ked si nebudem vediet rady, tak ho budem kontaktovat. Ale ako tak citam, tak tie ktmy maju kopec much a problemov, coz sa mi nepaci... Zlata Yamaha fz6 :-(((


24.09.2019 13:45

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: tak toto už ozaj vyzerá na TPSko.. ked vieš plyn pomaly postupne otvoriť a mašina zrýchluje a potom na vrchu to má ešte furt dosť benzínu aj vzduchu, tak tipujem že elektrika sa nevyrovná s tým, že rýchlo otvoríš heft.. ešte taká otázka.. máš to v sérii? neni tam druhý výfuk, powercommander, iné sanie a podobne?

sprav kalibráciu plynu a inicializačku. podla manuálu. zabere ti to 20 minút a stojí to tak dve deci benzínu..


24.09.2019 15:07

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: ChesterTT: "tým motorkám pri slabšej či vadnej baterke trochu jäbä" -tak to ma byt, lepšie sa to ani nedalo povedať.
Re: cuki357: nezúfaj. LC8 sú dobré, časom overené motory. Majú svoje nejaké také mušky, tie sú ale dobre zdokumentované.


24.09.2019 16:24

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Este taka otazocka, keby to bol TPS, ukaze mi diagnostika nejaku chybu? Objednal som kabel, tak uvidime.

Re: ChesterTT: Mam tam ladaky MIVV. No po nahodeni mi to islo normalne asi tak dva mesiace. Inak ziadne tuningy.
Kalibraciu plynu myslis cez diagnostiku? Nic take som nenasiel v manualy.


24.09.2019 21:07

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: najdi to na nete. inicializačka je, že studenú moto (aj po 2 dnoch) naštartuješ na 15 minut a okrem naštartovania sa jej ani nechytíš. nakalibruje sa. potom vypneš gombíkom a potom klúčom. plyn je: zapnúť klúčom, nabehnú budíky, pomaly otočíš heft na doraz a pomaly zavreš. vypneš klúčom.

MIVV koncovky by nemali robi také problémy. niekto tam nahráva akrap mapu a ide to..

s tým tuneECU káblikom pozor.. tam už nemôžeš len tak klikať. to už musíš vedieť presne čo robíš, inak vieš rozhasiť RJ


24.09.2019 21:09

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: janoval: palivový filter od Fuel performance som na ebayi videl m.ebay.co.uk/itm/KTM-FUEL-PUMP-FILTER-REBUILD-KIT-990-L... . Ako typicki briti, nevedia čo si zapytat, k tomu co v skutočnosti potrebuješ je kopec haraburd "však teda nech máš nejakú pridanú hodnotu" ktoré nepotrebuješ. V podstate potrebuješ oba filtre a vitonove tesnenie. To čo potrebuješ je tu m.ebay.co.uk/itm/KTM-990-injection-1190-1290-aftermarke... .
Ten kit z druhého linku môžem mať za €27.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (24.09.2019 21:10)


25.09.2019 10:30

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Re: ChesterTT: Tak toto som vzivote nepocul. No ked to vsetko poskladam, tak to teda vyskusam.
Teraz riesim ten filter a cakam na diagnosticky kabel. A je mi jasne, ze nemozem len tak pomenit nejake hodnoty :-D S tym si dam velky pozor.

Re: RadoR6: Ja kupujem diely na ktm prevazne cez ktm racing - palivovy filter cely set za 70€ [waypoint www.ktm-racing.sk/nahradne-diely/2012/supermoto...]
No trosku rozdiel ako 27... Pokukam to este.


25.09.2019 10:36

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Re: RadoR6: Uz som objednal toto iste z ebay.de za 46e.


25.09.2019 11:00

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: Áno, originál set je veľmi drahý a tie sitka sú tam úplne zbytočné, tie stačí len oprat a prefukat. Filtre je doporučené meniť pri každej kontrole ventilov. Takisto sa doporučuje pri každej kontrole ventilov vymeniť snímač tlaku oleja, vec za 5-6 eur ktorá keď sa odporučí tak človeka čaká ďalšia rozborka -a u Advika ešte rozsiahlejšie ako u teba. Toto sú tie veci ktoré ešte zrejme nevieš. Tieto motory nie sú nespolahlive, len vyžadujú určitý prístup v určitých intervaloch. Keď na to niekto kašle tak potom ma hlavu v smútku ze ho to niekde nechalo. Škoda že si už objednal, som uvažoval ze by som si dopredu jeden objednal (alebo aj dva keďže keď sa budú pozerat ventily tak jeden sa použije a druhy môže byť doma na polici). Ta cena 27 eur je nižšia oproti cene v linku co som dal pre členov Adv rider fora. Tiež predáva palivové čerpadlá, cena je zlomok z toho co zaň pýta KTM.


25.09.2019 20:54

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Co sa tyka duka, ja si myslim to iste, alebo sa tak nejak podpisujem pod Chesterovu zavadologiu, lebo ten motor moc nepoznam a nechcem byt za odbornika na KTM, ktorym niesom.
Sice som mal KTM, ale moj vyvoj technickych znalosti, okolo motorov KTM, skoncil tak v roku 85, kedy som z onych rokov, opravoval a prevadzkoval, KTM250-GL Krad.
Pre mna vtedy boli dolezitejsie veci, ako spravny olej, pre rekluzovu spojku a ako spravne nahodit lyze v zime, pripadne nahradit retazovy kit, povodne titanovy, repasnut ULO box, sfunkcnit zapalovanie a repas sacich klapiek atd..

Co si ja os. myslim o tom motore 990?
Je to z kvetu lipoveho, velmi krasny kusok techniky, ale velmi velmi komplikovany a dost vyhoneny, na to z coho je ten blok.
Moj nazor, moj dojem, lebo ja jazdim na kladive, motor mam overeny v kalovych cerpadlach. Nieje to skratka moj kybel srandy.
Inak mne sa ta moto strasne paci, superduke je nadherny stroj, nech je aj z kvetu lipoveho, je to skratka tak urobene.

Co sa tyka TPS, pokial nieje prerusena odporova draha, ulomeny bezec, ziadna diagnostika nediagnostikuje chybu.
Na BMW je TPS zdvojeny, ak jedna draha sa vylajbe, este to bude chodit, chyba sa ale v diagnostike objavi.
U KTM netusim, nemam to presne nastudovane, ale skor si myslim, ze ak by tam nejaka chyba v TPS bola, uz by to pindalo nejake "erory".


25.09.2019 22:14

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: RadoR6: odkaz na nich som dal len preto, ze to mam vyskusane. Bral som od nich sadu cerpadlo+filter na husku. Prislo to rychlo. Funguje. Nevyhoda, ze cerpadlo nepocut, ale vraj to zozuje aj benzin s liehom. Co tym myslia som nejako nestudoval.


25.09.2019 22:42

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: mozes napisat kolko to ma km a sposob servisnej historie?

Ak si dal dolu origo vyfuky, dal si to premapovat?
Ak nie, tak to daj najprv premapovat, ak mas nove vyfuky urcene pre Lc8 v SMT.

P,S.: Co to robi ak na vytocenej trojke (okolo 7 tisic ot) zaklapnes plyn a brzdis motorom do 3 - 3,5 tisic ot?


26.09.2019 9:23

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

"Co si ja os. myslim o tom motore 990?
Je to z kvetu lipoveho"

blbosti rozpravas.
Resp. mal by si sa presnejsie vyjadrit.

990 sa robila v superdukovej R verzii so +-130k, ktora sa riesi vo vedlajsom vlakne, robila sa 115k verzia, A robila sa aj vo verzii 95k.
Moje skusenosti nie su take, aby som vedel povedat, ze 130k verzia nevydrzi nic, ale 115k uz ano.
Ale je rozdiel ci mas +- ten isty motor a rozdiel vo vykone je 40%.

Ja mam bohate skusenosti s 95k verziami a tieto motory robia v pohode 200tis km, pricom ako enduro motorky su aj casto prehrievane. Mozes si precitat Kaprov clanok ako sa vracal s prehriatou motorkou z Turecka a motor, ktory pod vplyvom prehriatia az vytlacil tesnenia to v poriadku prezil.

Takze nepausalizujme, ze 990 je slaba. Rozhodne nie je a pokial viem, dodnes je to najlahsi litrovy 2 valec na trhu, ktory vela vydrzi a to bol navrhnuty pred 20 rokmi.


26.09.2019 18:58

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: matus: ???? velky suhlas. To co Lc8 zvlada v 990 Adventure, o tom sa raz bude hovorit a spominat.


26.09.2019 19:53

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: matus:
Nerozpravam, pisem.
Pisem aky ten motor na mna posobi dojmom.
Ja by som ho do hasicskeho cerpadla urcite nedaval.
V motorke je to asi ok.
Je ten motor lahky, ale mne pride krehky, taky moc odlahceny.
Moj dojem, moj nazor.


03.10.2019 11:12

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Re: kankoXF: ma to vraj okolo 40xxxkm. Celkovo ta moto neni v tip top stave, takze predosly majitel si asi az tak nepotrpel na kvalitnom servise.

Vcera som rozobral palivove cerpadlo, cele zasrate, hrdzave, filtre spinave, tak som to vsetko vycistil vymenil filtre a poskladal. Zatial som to nenahadzoval, ale vsimol som si, ze jeden ten prepadovy kohutik na nadrzi mi neprepusta benzin, cize sa neprelieva benzin z jednej strany nadrze do druhej. Takze to este chcem vycistit.

Co sa tyka TPSka, mam to tiez rozobrate, mozem hodit video, ako sa klapky otvaraju pri starte. Pekne synchronne sa otvoria, ked startujem. Takze s tym by mozno ani nemusel byt problem. (snad)

Dosiel mi uz aj kabel na diagnostiku, len som nemal cas ho otestovat. Zajtra alebo cez vikend. ;-) No urcite sa ozvem. [dobre]

Zatial dik vsetkym za rady, vedel som ze tu sa najdu skusenejsi ludia... :-D [dobre]


04.10.2019 16:52

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

kankoXF
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: tieto motorky vyzaduju v niecom iny postup a pristup k servisu. Niektore veci a ukony rad radsej zverim KTM servisu.
Ak nemas servisny a uzivatelsky material mozes urobit urcite chyby pri praci a postupoch..... Davaj na to bacha. A tie motory su haklive a neznasaju rozoberanie a polenie len tak....
A opatrne s kvapalinami a olejmi ktore pouzivas, bacha na specifikacie.


07.10.2019 13:12

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Re: kankoXF: Jasne, ja by som sa tiez nepustil do polenia motoru... To uz mam jedneho starsieho pana ktory ma vela skusenosti. A inak kontrolujem si vsetko v serviske, len tak tam nieco nenalejem.


07.10.2019 13:52

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: cuki357: keď bolo to čerpadlo v takom katastrofálnom stave tak porozmyslaj ci ho tiež nevymenit. Dá sa kúpiť od toho Greka co som na neho dal link vyssie m.ebay.co.uk/itm/KTM-990-fuel-pump-/322979027441...


07.10.2019 18:33

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Alebo este lacnejsie na Alikovi..
www.aliexpress.com/item/32819030226.html...

Daleko horsie sa zhana regulator tlaku..


08.10.2019 12:06

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

cuki357
 Motarďák 

Ikona

Re: RadoR6: Nove cerpadlo? To by som zatial asi neriesil, lebo v cerpadle podla mna nie je problem. Ja to chcem najskor napichnut na diagnostiku a uvidim ci mi ta pomoze. No nemam na nic cas teraz...


08.10.2019 12:50

Re: KTM LC8 990 SM-T ABS 2012 Dusi sa pri nizkych a vysokych otackach

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Diagnostika ti tlak paliva asi nezmera.
A ked mas riest T-ecka a napajat hadicky, tak mas jednoduchsie vymenit cerpadlo. Cinske by som nedaval.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.