Riesenie je velmi jednoduche. Ak som na nieco zabudol, doplnia dalsi.
Skontrolovat kompresiu, nastavenie ventilov, stav rozvodov, pripadne stav ventilov.
Skontrolovat palivove cerpadlo, regulator tlaku, tlak za regulatorom tlaku, filter paliva, vstrekovace.
Ak je vsetko ok, tak znova nastavit palivovu mapu.
Mysliet si, ze je vsetko v poriadku, je chyba, treba vyssie uvedene overit meranim.
.................................
Myslim si, ze lambda sondy su odstavene, to znamena, ze nieje spatna kontrola bohatosti zmesi.
Inak by uz davno svietilo chybu.
Problem powercomadera je v tom, ze on dava mnozstvo paliva, podla nastavenej mapy, nerobi korekciu bohatosti zmesi lambdou. Na to to nieje urcene.
Ak sa stihli podpalit ventily, vdaka chudobnej zmesi, otvorenemu vyfuku, treba riesit primarne hardware, software je az druhorady.
Nepoznam dovody, preco je tam powercomader, ci to bolo poruchou povodnej RJ, alebo bolo nutne sponovat vykon pre radost, nasledky tohoto problemu sa objavili a treba ich riesit. Inak ta moto, sa stane stacionarnou zmesou kovu, plastov, gumy a kuska koze.
|