Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3240 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28547
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17003)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11544)

Optimalizácia vstrekovania na KN a laďák: Kawasaki VN2000 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuOptimalizácia vstrekovania na KN a laďák: Kawasaki VN2000 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
17.02.2021 21:16

Optimalizácia vstrekovania na KN a laďák: VN2000

Rylan
 Kávičkár 

Zdravím Vás,
chcem sa opýtať, či tu má niekto konkrétne skúsenosť s Kawasaki VN2000, s nastavením zmesi, dynojetom alebo iným čipom a pri otvorenom / ladenom výfuku (či V&H, COBRA, barz čo...)
Moje otázky:
1. KN filter pre tento typ moto, pomôže posunúť väčšiu časť krúťaku k nižším otáčkam?
2. Kto to na SR dokáže pre túto moto nastaviť dobre?
3. Je nutný zásah do ventilov?

Vopred vďaka [shake]

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Rylan (17.02.2021 21:17)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.