Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1932 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26215
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15838)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10377)

Impuzator - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuImpuzator - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

28.06.2021 8:42

Impuzator

Spajky13
 Skútrista 

Čaute načo slúži impuzator je cievka ktorá dáva signál paliva či niečo iné mám taký problém že počas jazdy vipne motor neviem čo to znamená a potom zase ide vlastním malaguti medizon 125 dik za každé info ako zistím či je pohode


28.06.2021 10:40

Re: Impuzator

saly
 Turista 

Ikona

Sorry nechcem trolovat ale skús to čo si napísal preložíť do jazyka zrozumitelného pre všetkých. 8-)


28.06.2021 19:55

Re: Impuzator

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Letí mi k zemi Antonov 225 Mriya, čo mám robiť? Poraďte.

Nepoznáš v okolí niekoho kto sa aspoň trocha vyzná v problematike? Lebo toto sa ti ťažko bude opravovať cez diskusné fórum.


28.06.2021 20:20

Re: Impuzator

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Re: Explo:
Skus zapnut zapalovanie na turbinach.. :-))) Ak si nezabudol do Antonika, natankovat palivo.
......
Re: Spajky13:
Nepocul som nazov impuzator, ani madari nevedia.
Inak tam nieje moc zahadnych veci, ak to ma karburator, tak je tam podtlakova pumpa a zaroven ventil paliva.
www.aliexpress.com/item/4001046370303.html
aspon tak nejak to vyzera, ta ventilo pumpa.
Ak je unavena membrana v tom ventile, alebo prepusta palivo, tak tu pumpu-ventil vymen.
U malaguti/ho som videl aj elektricke cerpadlo, typu tap-tap, ale bola to vatsia kubatura.
Inak v nadrzi je akorat este plavak na snimanie hladiny paliva, ale ten na funkciu motora nema ziaden vplyv.
Mozno sa vyskytne sem tam nejaky skuter, ktory presiel nejakou prestavbou z volne pohodneych dielov, takze tam moze byt aj nejaka ina curina, avsak to zisti jedine nejaky skuseny mechanik, ktory videl aspon jeden podobny skuter nedoondiaty.
Ten ventil, co vlastne je podtlakova pumpa, funguje tak, ze na sacej prirube, je vyvod pulzujuceho podtlaku, ktory cvici z tou membranou a ventilom. V karburatore plavakovy ventil ked uzavre plavak, maly pretlak benzinu v privode paliva od tej pumpy, ju vlastne vyradi a ked zas hladina v karburatore poklesne, pulzujuci podtlak umozni zacvicit tou membranou a napumpuje benzin zas do karburatora a proces sa opakuje.
Ked je motor v klude, nieje na membrane podtlak, membrana je v klude a privod paliva je uzavrety nielen ventilom plavakovym v karburatore, ale aj tou pumpou v klude.
Benzin ked sa odpari z kaburatora, nenateka volne samospadom, ak je ta pumpa v poriadku.

Skuska spravnosti..
Vezmes nejaku injekcnu striekacku a na privod podtlaku nasadis tu striekacku.
Privod benzinu do karburatora, strcis do nejakej flasky a potiahnes piest tej striekacky, aby si vytvoril podtlak. Benzin by mal samospadom pomaly tiect. Ked zacnes tou striekackou rychlo pumpovat, zacne benzin odstrekovat v rytme toho rychleho pumpovania striekackou. {poznamka- ustami tak velky podtlak nevyrobis, aby sa ten ventil otvoril a ani fukanim a sanim ustami, neprinutis tu pumpu pumpovat}
Ked benzin tecie aj bez podtlaku, je ta pumpa v prdeli. ak benzin netecie po vytvoreni podtlaku, skus ten ventil rozcvicit. Moze byt, ze usady v nadrzi a na sitku, upchavaju vytok benzinu do tej pumpy. dokonca je mozne ze tie usady sa vytvorili aj v hadicke za nadrzou, alebo kdesi aj v tej casti pumpy, pod membranou.
Mnohe skutre nemaju nadrz umiestnenu tak, ze by samospadom dokazal natekat benzin do karburatora, alebo ak pri plnej nadrzi ano, kdesi za polovicou uz nie.
Preto tam musi byt ta pumpa, aby pri behu motora, dokazala dopravit benzin do karburatora.
Najzakladnejsia skuska spravnosti teda je, natankuj plnu nadrz, ak jej hladina je nad vyskou plavakovej komory karburatora.




Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.