Preto ma babeta aj pedale.
Skus slapnut do pedalov a motor ber ako ozdobu. asi hlupa rada, daleko sa asi nedostanes.
Skontroluj kabel ku zdochynaciemu tlacitku, pripadne ho odpoj, ma tam na to tusim faston.
stava sa, ze sa bud doondie to zdochynacie tlacitko, alebo sa stava, ze sa predere kabel, alebo je tam zvod.
ale rovnako moze byt v prdeli cievka zberacia a impulzna, alebo tam moze byt nejaky bordel na magnete (rotore) pripadne odprdnuty kabel od cievok, ci uz zberacej, alebo impulznej.
Ono ta zberacia cievka, bola zaliata v epoxyde, aj ta impulzna a rokmi sa mohlo stat, ze to popraska a vinutie sa prerusi.
Neposledna vec je, co je dobre ukostrenie motora a prepojenie tej JTZ, tranzima, alebo GYT jednotky.
Inak zmerat tie cievky nestaci ohmetrom, ale treba to dynamicky, dat na stojan a zmerat napatie, nemusi byt ani multimeter, staci telefonne sluchatko, alebo stare sluchatka, stuple do usi, pripojit omotanim drotu, alebo odstrihnutim jacku, a naletovanim bananikov, urobit jednoduchy meraci pripravok.
Meria sa bez pripojenej JTZ, GYT a pod. Meria sa brum cievky zberacej a klopanie cievky impulznej.
|