Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 949 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 8190
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (4816)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (3374)

Babetta 210 nehadze iskru - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBabetta 210 nehadze iskru - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Elektrika.

02.05.2022 21:15

Babetta 210 nehadze iskru

Jan Maros - waldviertler
 Veteránista 
Nový člen

Ahojte!
Prosím o radu ako dať moju babettu 210 zas do pojazdu.
Všetko išlo fajn až kým mi neodišiel tyristor alebo cievka čo som diagnozoval z toho že vobec už nenaštartovala a prestala hádzať iskru.
Na nete som sa dočítal o tyristrore GYT tak som ho hneď objednal, odpojil starú cievku s tyristorom a zapojil GYT, všetko fajn, isku mi hadzalo, po druhej jazde dole kopcom zrazu prestala dávať plyn, keď som uplne zastavil, skapala a odvtedy uz vobec nenaskočila. Keď ju teraz chcem naštartovať, začne hučať a tlačiť ako pred štartom, akonáhle prestanem pedalovať úplne stíchne.
Čo som urobil? Oproboval som sviečku s odpojeným skratovačom a skúsil som aj novú sviečku, vymenil som GYT za novy bez uspesne, odemeral som odpory na kabloch a vyzera vsetko fajn
Od vtedy si neviem dať rady.

Mate niekto plne funkcnu babettu s GYTom? moze to byt tym ze som presiel na GYT z tyristora s cievkou a to robi problemy?

Za každú radu som veľmi vďačný
Díkes


03.05.2022 0:02

Re: Babetta 210 nehadze iskru

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Preto ma babeta aj pedale. :-)))
Skus slapnut do pedalov a motor ber ako ozdobu. asi hlupa rada, daleko sa asi nedostanes.

Skontroluj kabel ku zdochynaciemu tlacitku, pripadne ho odpoj, ma tam na to tusim faston.
stava sa, ze sa bud doondie to zdochynacie tlacitko, alebo sa stava, ze sa predere kabel, alebo je tam zvod.
ale rovnako moze byt v prdeli cievka zberacia a impulzna, alebo tam moze byt nejaky bordel na magnete (rotore) pripadne odprdnuty kabel od cievok, ci uz zberacej, alebo impulznej.
Ono ta zberacia cievka, bola zaliata v epoxyde, aj ta impulzna a rokmi sa mohlo stat, ze to popraska a vinutie sa prerusi.

Neposledna vec je, co je dobre ukostrenie motora a prepojenie tej JTZ, tranzima, alebo GYT jednotky.

Inak zmerat tie cievky nestaci ohmetrom, ale treba to dynamicky, dat na stojan a zmerat napatie, nemusi byt ani multimeter, staci telefonne sluchatko, alebo stare sluchatka, stuple do usi, pripojit omotanim drotu, alebo odstrihnutim jacku, a naletovanim bananikov, urobit jednoduchy meraci pripravok.
Meria sa bez pripojenej JTZ, GYT a pod. Meria sa brum cievky zberacej a klopanie cievky impulznej.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.